امروز برابر است با :1403-01-31
چطور محصولات خود را در آمازون بفروشیم

چگونه شروع به فروش محصولات خود در آمازون کنیم؟

مجله چرخونکی : آمازون یک پلت فرم وسیع است که امکان فروش کالاهای خود را به مشتریانی از کشورهای مختلف فراهم می کند. برای شروع استفاده از آن، باید چند کار انجام دهید، از جمله بررسی اطلاعات مالیاتی برای فروشنده آمازون. فقط ارسال اطلاعات در مورد محصولات شما کافی نیست، زیرا برای جلب توجه مشتریان بالقوه به درستی ضروری است. چیزهای زیادی وجود دارد که باید در مورد فروش محصولات خود در آمازون بدانید. این اطلاعات در این مقاله ارائه شده است.

آمازون در سال 1994 تاسیس شد و امروزه یک پلتفرم وسیع با بیش از 300 میلیون کاربر ثبت شده در بیش از 180 کشور مختلف است. این به فروشندگان اجازه می دهد تا محصولات خود را لیست کنند که پس از آن برای مشتریان از سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود. رضایت مشتری اولویت شرکت است. به طور مداوم در حال توسعه ویژگی های مفید برای کاربران خود است، مانند خدمات تکمیلی آمازون.

آموزش گام به گام نحوه شروع تنظیم محصولات در آمازون

برای تبدیل شدن به یک فروشنده در پلتفرم آمازون باید چند مرحله را طی کنید. حتی قبل از شروع، باید ایده روشنی از مسیری که باید طی کنید داشته باشید.

ثبت نام

اول از همه، شما باید یک کاربر ثبت نام شده در پلتفرم آمازون شوید. با کلیک بر روی دکمه ثبت نام، فرم ثبت نام باز می شود. سپس باید اطلاعات مورد نیاز را پر کنید.چندین طرح وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. آنها به عوامل مختلفی بستگی دارند، از جمله:

  • ابزارهایی که باید به آنها دسترسی داشته باشید
  • تعداد اقلامی که قصد فروش آن را دارید
  • دسترسی به برنامه های مختلف آمازون
  • سایر

دسترسی به مرکز فروشنده

پس از تبدیل شدن به کاربر ثبت نام شده در پلت فرم آمازون، می توانید به مرکز فروشنده دسترسی پیدا کنید. این جایی است که شما محصولات خود را مدیریت می کنید، اطلاعات لازم را اضافه می کنید، موجودی را به روز می کنید و موارد دیگر. توصیه می شود برای یادگیری نحوه استفاده از آن، با عملکرد مرکز فروشنده آشنا شوید.

محصولات خود را فهرست کنید

برای شروع فروش در این پلتفرم، باید یک لیست محصول ایجاد کنید. در این مورد دو راه وجود دارد یک اینکه در صورت فروخته شدن همان کالا در آمازون، فهرست موجود را پیدا کنید و از آن استفاده کنید. دوم یک مورد جدید ایجاد کنید.

نحوه آپلود محصولات شما به برنامه شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر یک گزینه حرفه ای را انتخاب کنید، می توانید محصولات خود را به صورت انبوه آپلود کنید. بلافاصله پس از فهرست کردن محصولات خود، آنها برای افراد و مشاغل قابل مشاهده می شوند.

جزئیات لازم برای محصول را اضافه کنید

برای افزایش نرخ تبدیل، باید جزئیات لازم را به توضیحات محصول اضافه کنید. اینها می توانند کلمات کلیدی، تصاویر، فیلم ها، ویژگی ها و موارد دیگر باشند. ضروری است اطمینان حاصل شود که مشتریان درک روشنی از چیستی محصول، ظاهر و مزایای اصلی آن دارند.

تعیین قیمت مناسب نیز عامل مهمی است که باید در نظر داشته باشید. گاهی اوقات، چند دلار می تواند تفاوت قابل توجهی ایجاد کند. قیمت محصولات مشابه رقبای خود را بررسی کنید و مشخص کنید که چه قیمتی باید روی کالای شما باشد. در عین حال، اطمینان از سودآوری محصولات شما نیز مهم است.

جمع بندی

در حالی که برای شروع فروش محصولات خود در آمازون فقط چند مرحله وجود دارد که باید انجام دهید، اما تکمیل هر یک از آنها به زمان نیاز دارد. در حالی که همه چیز با ثبت نام نسبتاً ساده است، ممکن است فهرست کردن محصولات خود به درستی و اضافه کردن توضیحات مفصل به هر یک از آنها زمان بیشتری را صرف کند. همچنین به یاد داشته باشید که یاد بگیرید همه چیز در مرکز فروشنده چگونه کار می کند. با کسب تجربه بیشتر، می توانید همان وظایف را به راحتی انجام دهید.

اشتراک گذاری