امروز برابر است با :1403-02-07
طراحی داخلی لوکس

نکات طراحی داخلی مقرون به صرفه برای لوکس جلوه دادن خانه شما

مجله چرخونکی : با کمک یک طراح داخلی به راحتی می توانید زیبایی منزل خود را بهبود ببخشید. با این حال، خدمات طراحی داخلی پرهزینه است و اکثر صاحبان خانه توانایی پرداخت آن را ندارند. از آنجایی که خانه شما یک پناهگاه است، این وظیفه شماست که از جذاب و راحت بودن آن حتی زمانی که با بودجه کم زندگی می کنید، اطمینان حاصل کنید.

این بدان معناست که شما باید راه های ارزان اما کاربردی برای ارتقای دکوراسیون داخلی خود پیدا کنید. خوشبختانه، نکات طراحی داخلی مقرون به صرفه ای از متخصصان وجود دارد که می توانید آنها را یاد بگیرید تا خانه خود را مجلل جلوه دهید.

خب حالا چکار کنیم؟

حس لوکس بودن را با پرده های کف تا سقف اضافه کنید

به گفته کارشناسان طراحی داخلی ، شما شایسته زندگی در خانه ای با طراحی های متفکرانه و با کیفیت ترین متریال هستید. شما می توانید با آویزان کردن پرده های از کف تا سقف به این هدف برسید. این ترفند طراحی با بهبود ارتفاع بصری فضای شما را مجلل جلوه می دهد.

هنگام انتخاب پرده ها، پرده هایی را انتخاب کنید که از مواد سبک و شفاف ساخته شده اند تا نور طبیعی جریان یابد. بسته به سلیقه و سبک منحصر به فرد خانه خود، می توانید ایده های مختلف طراحی پرده را امتحان کنید. مطمئن شوید که از خلاقیت خود استفاده کنید و با رنگ ها، بافت ها و الگوها بازی کنید تا فضای داخلی جذابی ایجاد کنید.

نور را در فضای خود به حداکثر برسانید

نور طبیعی برای ایجاد فضاهای شیک و جذاب ضروری است. بنابراین، از مسدود کردن پنجره های خود با مبلمان خودداری کنید و اطمینان حاصل کنید که پرده ها اجازه عبور نور خورشید را می دهند. همچنین برای روشن کردن فضاها در شب باید نور مصنوعی را در اولویت قرار دهید.

اضافه کردن یک چراغ آویز در ناهار خوری یا اتاق نشیمن را در نظر بگیرید. این وسیله روشنایی یک نقطه کانونی ایجاد می کند و بقیه دکور را برجسته می کند. با این وجود، از چراغ های رومیزی و زمینی غافل نشوید. آنها برای فرم و عملکرد در اتاق های مختلف ایده آل هستند.

نصب سوئیچ های دیمر یکی دیگر از راه های مناسب برای ایجاد یک سبک مجلل در خانه شما است. این چراغ‌ها به شما امکان می‌دهند سطح روشنایی را تنظیم کنید، بنابراین فضای داخلی دنج و گرم است. دیوار کوب های پلاگین نیز ارزان هستند و اگر آنها را در کنار مبلمان قرار دهید فضاها را زیباتر می کنند.

دیوارهای خود را دوباره رنگ آمیزی کنید

رنگ آمیزی مجدد دیوارها یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای طراحی مجدد خانه شما است. علاوه بر این، ایده‌های خلاقانه نقاشی دیواری زیادی وجود دارد که می‌توانید در فضای داخلی خود برای افزایش سبک اضافه کنید. به عنوان مثال، می توانید دیوارهای آمبر را انتخاب کنید تا رنگ های گرادیان را اضافه کنید و دیوارهای برجسته خود را شبیه آب، خز حیوانات یا طلوع خورشید کنید. شما همچنین می توانید راه راه، نقطه پولکا، الگوها، یا بلوک های رنگ ثابت را رنگ کنید.

چه در حال رنگ آمیزی یک یا چند اتاق در خانه هستید، به خاطر داشته باشید که یک لایه رنگ تازه تغییرات چشمگیری را در خانه ایجاد می کند. از سوی دیگر، طراحی رنگ دیوار رنگ و بویی به آن اضافه می کند و جرقه گفتگو را برمی انگیزد. بنابراین مطمئن شوید که رنگ ها، الگوها و بافت مناسب را انتخاب کرده اید.

اگر از مهارت های خلاقیت خود استفاده کنید، طراحی داخلی خانه خود را با بودجه کمی ارتقا دهید. به این فکر کنید که چگونه می توانید جریان نور را در خانه افزایش دهید و وسایل روشنایی را ارتقا دهید. همچنین، طرح های پارچه ای مناسب را انتخاب کنید و یک لایه رنگ تازه اضافه کنید تا ظاهری گران قیمت داشته باشید.

اشتراک گذاری