امروز برابر است با :1403-02-07
سرویس خواب کلاسیک

با ویژگی های سرویس خواب کلاسیک آشنا شوید

مجله چرخونکی : با ویژگی های سرویس خواب کلاسیک آشنا شوید . سرویس خواب کلاسیک ایده آل برای هر سلیقه و هرسنی است. همواره از سایر سرویس ها گران تر بوده اما ویژگی هایی همچون استقامت در شرایط جوی مختلف و میزان دوام آن در برابر حشرات موذی و رنگ بندی گرم و زیبا همگی دلایل محکمی برای انتخاب این سرویسهای جذاب و ماندگار می باشند
تخت خواب کلاسیک زیباترین و تجملاتی ترین نوع تخت خواب است. تخت خواب های سلطنتی و شاهانه نیز از همین نوع تختخواب ها به شمار می روند.

تختخواب سلطنتی

زندگی شاهانه همواره پر زرق و برق بوده است. تمامی پادشاهان در سرتاسر دنیا سعی می کرده اند تا بیشترین تزئینات و زیبایی ها را در زندگی داشته باشند. بنابراین تختخواب سلطنتی می تواند همان تختخواب با سبک زیبای کلاسیک باشد. با این تفاوت که تزئینات و ریزه کاری ها به حد بالایی رسیده است. پس اگر لازم باشد یک اساس و پایه برای طراحی تخت خواب های سلطنتی در نظر بگیریم، به آسانی می توان گفت که طراحی این تخت ها از سبک کلاسیک پیروی می کند.

نکات و مزایای سرویس خواب کلاسیک

هر سبک در دکوراسیون ویژگی های خاص به خود را دارد و هر کدام به نوعی زیبا هستند. اگر چه انتخاب از بین سبک های مختلف بعد از سلیقه به بودجه افراد بستگی دارد. اما سبک کلاسیک معمولاَ برای همه افراد با هر سلیقه ای زیبا به نظر می رسد. زیرا ویژگی های منحصر به فرد آن را نمی توان نادیده گرفت.

وقتی از سبک کلاسیک صحبت می کنیم، ناخودآگاه تزئینات، کنده کاری ها و ظرافت های روی چوب به ذهن مان می رسد. این ریزه کاری ها، نشانی از قدرت و شکوه دکوراسیون هستند. تختخواب هایی که از سبک کلاسیک پیروی می کنند، بسیار باشکوه و قدرتمند هستند و حس امنیت و آرامش خاصی به افراد خواهند داد. بنابراین ظرافت و استحکام در این نوع تخت ها ترکیبی قدرتمند ساخته اند.

رنگ هایی طبیعی و گرم

بر خلاف تخت خواب های مدرن و یا فانتزی، تخت هایی که به سبک کلاسیک ساخته می شوند، رنگ هایی طبیعی و گرم را دارا هستند. این رنگ ها آنقدر در طبیعت وجود دارند که چشم را آزار نمی دهند و به سرعت از چشم نمی افتند. از طرفی تمامی رنگ های به کار رفته در این نوع تخت ها، رنگ هایی با نفوذ و قدرتمند هستند. به شکلی که گویا امنیت و صلابت اتاق خواب را تضمین می کنند.

استفاده از عناصر طبیعی

در طراحی و ساخت تخت خواب هایی به سبک کلاسیک، استفاده از عناصر طبیعی بسیار رواج دارد. در واقع زیبایی این دکوراسیون در طبیعی بودن متریال های به کار رفته در آن است. وقتی در کنده کاری ها و تزئینات از طبیعت الهام گرفته می شود، در انتخاب متریال نمی توانید از فلز یا هر متریال مصنوعی دیگر استفاده کنید. بنابراین در برخی از این نوع تختخواب ها از چرم نیز استفاده شده است.

چرم یک عنصر طبیعی است و زیبایی و انعطاف خاصی دارد. استفاده از چرم و چوب، گرما و لطافت خاصی به اتاق خواب خواهد داد و خوابی رویایی و بی نظیر را رقم خواهد زد.

قیمت سرویس خواب

سرویس خواب جزء آن دسته از لوازم منزل است که با توجه به جنس، سبک و اندازه، بازه قیمتی وسیعی دارد. متاسفانه به خاطر نوسانات شدید قیمت‌ها، اشاره به قیمت سرویس خواب در این نوشتار منطقی نیست اما به صورت تقریبی می ‌توان گفت قیمت سرویس خواب لترون در سبک مدرن و سرویس خواب پلیمری و رزینی در سبک کلاسیک جزء پایین ترین ها است.

در مورد گران قیمت ترین نوع سرویس خواب هم می‌توان به سرویس خواب ‌های سلطنتی اشاره کرد که با مرغوب ترین چوب‌ها مثل چوب راش یا گردو ساخته می‌شوند.

اشتراک گذاری