امروز برابر است با :1403-01-31
طراحی حمام مجلل

نکته های مهم برای طراحی یک حمام مجلل که بایستی بدانید

مجله چرخونکی : اگر قبلاً در حمام هتلی سرسبز ایستاده‌اید و با خود فکر کرده‌اید «اوه خدای من، من این را در خانه‌ام نیاز دارم» دستتان را بلند کنید… بله، اینجا هم همین‌طور! چیزی در مورد آنها بسیار غنی و مجلل است، در عین حال فوق العاده مینیمال و آرام بخش. خوب، ما اینجا هستیم تا دقیقاً به شما بگوییم که چیست.در اینجا 5 عامل کلیدی وجود دارد که این حس لوکس را به حمام اصلی شما می دهد.

از این موارد در طراحی حمام مجلل استفاده کنید

مواد درجه یک

اگر می خواهید در حمام تازه طراحی شده خود روی هر چیزی پرهیز کنید، آن را به موادی تبدیل کنید که استفاده می کنید. کیفیت و سبک پرداخت های مختلف در دستیابی به آن ظاهر زیبا بسیار مهم خواهد بود. به عنوان مثال، میزهای حمام از انواع سنگ های طبیعی و مهندسی، از جمله کوارتزیت و گرانیت با محافظ انحصاری ضد لک (سنسا)، سطوح معدنی هیبریدی با کیفیت بالا (سیلستون) و سنگ های فوق فشرده (دکتون) ساخته شده است.

این مواد گران‌قیمت، چه روی میزها و چه به عنوان کف‌پوش استفاده شوند، فوراً فضا را مجلل جلوه می‌دهند. نه تنها این، پوشش‌های باکیفیت نیز راحت‌تر نگهداری می‌شوند و در برابر خراشیدگی یا آسیب‌های دیگر مقاومت می‌کنند، به این معنی که برای سال‌های آینده تازه و زیبا به نظر می‌رسند.

ذخیره سازی و سازماندهی

در نظر گرفتن فضای ذخیره سازی کافی هنگام طراحی حمام اصلی یکی از عوامل کلیدی در دستیابی به طراحی تمیز و مینیمال حمام هتل است. چیزهای زیادی وجود دارد که تمایل دارند در حمام نگهداری شوند، که بیشتر آنها قطعاً فضا را تکمیل نمی کنند، مانند بسته های بزرگ دستمال توالت، محصولات پاک کننده، دستمال مرطوب، و بسیاری از لوازم آرایشی مختلف. سازماندهی و داشتن فضای اختصاصی برای هر یک از این موارد، میزهای حمام شما را به حداقل می رساند و از ایجاد درهم و برهمی های غیر ضروری زیادی جلوگیری می کند.

نورپردازی خوب

نورپردازی یکی از مهمترین جنبه ها در هر فضایی از خانه شما است و بنابراین حمام شما تفاوتی ندارد. در حالی که باید عملی باشد، به خصوص در اطراف قسمت روشویی، ممکن است بخواهید محیط دنج تری را برای زمانی که می خواهید در حمام استراحت کنید ایجاد کنید. اگر می‌خواهید همه آن را داشته باشید، می‌توانید روی یک نور کم‌نور نیز سرمایه‌گذاری کنید که می‌توانید آن را بر اساس ترجیحات خود در هر لحظه تغییر دهید.

ویژگی های شبه اسپا

چیزهای خاصی وجود دارد که ما اغلب آنها را با اسپا مرتبط می‌دانیم و در کمال تعجب بسیاری از مردم، بازآفرینی آن‌ها در خانه راحت‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. البته، هرگز نمی‌توانید امکانات و خدمات شگفت‌انگیزی را که در یک روز بیرون از اسپا دریافت می‌کنید جایگزین کنید، اما می‌توانید قطعات کوچکی را برای ایجاد آن فضای آرامش‌بخش و آرام خریداری کنید. به عنوان مثال، یک پخش کننده اسانس فضا را بوی زیبایی می دهد در حالی که نمک های حمام و حباب های سطح بالا هر تجربه حمام را به سطح بعدی ارتقا می دهند. کفپوش گرم یکی دیگر از موارد لوکس است که هر حمام را بسیار دلپذیرتر می کند.

لمس های شخصی

در نهایت، فراموش نکنید که هنگام طراحی فضای حمام، برخی از نکات شخصی و شخصی خود را اضافه کنید. از انتخاب مواد گرفته تا قطعات دکور جذاب این شانس شماست تا کمی شخصیت و منحصر به فرد به اتاق اضافه کنید. این می تواند شامل یک آینه بزرگ، یک الگوی کاشی منحصر به فرد، آثار هنری شیک، یا شاید به سادگی رنگ روشن روی حوله ها یا جای مسواک باشد. تا زمانی که روی چند ویژگی کلیدی تمرکز کنید و فضا را با تزئینات شلوغ نکنید، این روند فوق العاده سرگرم کننده و مفید خواهد بود.

جمع بندی

تلاش برای طراحی یک فضای مجلل در خانه خود بر اساس یک چشم انداز خاص می تواند کمی دلهره آور باشد. با این حال، انتخاب مواد باکیفیت و نورپردازی عالی، اجتناب از هر گونه درهم و برهمی و همچنین اضافه کردن چند نکته خاص، مطمئناً نتایج زیبایی را برای شما به ارمغان می‌آورد!

اشتراک گذاری