امروز برابر است با :1403-02-08
اکستشن مو

نکاتی که باید قبل از استفاده از اکستنشن مو در نظر بگیرید

مجله چرخونکی : اکستنشن مو می تواند بهترین کاری باشد که می توانید برای یال خود انجام دهید، اما اگر به درستی انجام نشود، می تواند یک تجربه نسبتاً ناخوشایند با نتایج ضعیف و ناخوشایند باشد.

مانند بسیاری از موارد دیگر، با انجام تحقیقات مناسب در مورد محصولات مورد استفاده، نتایجی که می‌خواهید به دست آورید، نوع موهایتان و آرایشگر انتخابی خود، مستقیماً به دنبال کاشت اکستنشن مو باشید. پوشیدن آنها و ماندگاری بیشتر آنها برای شما دشوار است.

خوب است که به آرایشگر خود اعتماد داشته باشید، اما همه رنگ‌ها و آرایشگران ماهر نیز تکنسین‌های اکستنشن مو نیستند. مطمئن شوید که سهم خود را انجام می دهید و تحقیقاتی را انجام می دهید تا بدانید به دنبال چه چیزی هستید ، و تصمیمی آگاهانه بگیرید. قبل از خرید لوازم جانبی مو باید موارد مهمی را در نظر بگیرید.

در اینجا چهار مورد ذکر شده است که باید به آنها توجه کنید

با موهای شما مطابقت داشته باشند

بازار اکستنشن مو امروزه دیوانه وار رونق گرفته است. مردم بیشتر و بیشتر در مورد موهای و ظاهر خود تجربی می شوند. اولین چیزی که باید در هر افزودنی مو بررسی کنید این است که آیا آنها با موهای شما مطابقت دارند یا خیر.

آنها باید با بافت، حجم و طول موهای شما سازگار باشند. علاوه بر این، رنگ موهای شما باید با رنگ موهای شما همخوانی داشته باشد، مگر اینکه به دنبال یک سایه متضاد باشید. پسوندهای طبیعی و بدون درز زمانی بهترین عملکرد را دارند که این سازگاری را هنگام خرید در نظر بگیرید. گزینه‌های خرید آنلاین باید همیشه یک سرویس تطبیق رنگ شخصی ارائه دهند تا به شما کمک کند سایه مناسب را برای ترکیب با رنگ موهای طبیعی خود پیدا کنید.

انواع برنامه های افزودنی را بشناسید

انواع مختلفی از اکستنشن مو برای اهداف متفاوتی وجود دارد. شما باید یکی را پیدا کنید که به بهترین وجه مطابق با نیازهای شما باشد. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک اجرای تئاتر انجام دهید و می خواهید یک افزودنی مو داشته باشید، می خواهید یک اکستنشن تاپر برای این منظور بخرید. معمولاً ارزان تر از بقیه است و نصب و حذف آن آسان است.

اگر می خواهید به موهای خود حجم دهید و ظاهر خود را زیباتر کنید، می خواهید اکستنشن های بدون درز یا طبیعی بخرید. آنها همچنین در انواع مختلفی وجود دارند، از جمله اما نه محدود به گیره‌ها، نوار چسب‌ها و پسوندهای میکرو. همه روش های نصب متفاوتی دارند. اکستنشن دائمی مو زمان بیشتری برای قرار گرفتن در آن نیاز دارد، اما آنها همچنین سرمایه گذاری طولانی مدتی هستند که لازم نیست هر چند هفته یا در پایان روز آن را انجام دهید و بردارید.

بودجه خود را در نظر داشته باشید

انواع مختلف اکستنشن بسته به الیاف استفاده شده در آنها قیمت متفاوتی دارند. آنهایی که از موهای طبیعی ساخته شده‌اند گران‌تر هستند اما ظاهری واقعی و طبیعی می‌دهند. با این حال، آنهایی که از الیاف مصنوعی ساخته شده اند در محدوده ارزان تر قرار می گیرند، اما به اندازه الیاف قبلی ظاهر طبیعی ندارند.

بنابراین، مهم است که تحقیق کنید و با توجه به اولویت خود، بودجه خاصی را کنار بگذارید. به طور معمول، برای شروع کار با مبلغی را پس انداز کنید زیرا، با وجود افزودنی، باید هزینه نصب آرایشگاه خود را نیز بپردازید.

آنهایی را بخرید که کمترین آسیب را به همراه دارند

یکی دیگر از معیارهایی که می توانید برای انتخاب بهترین اکستنشن برای خود استفاده کنید، تجزیه و تحلیل سلامت موهایتان است. اگر موهای شما شکننده و ضعیف است، از اکستنشن های سنگین خودداری کنید، زیرا به موهای شما آسیب می رساند.

طول عمر طبیعی اکثر اکستنشن ها بین 6 تا 8 ماه است، اما اگر به درستی از آنها مراقبت کنید، می توانند تا یک سال دوام بیاورند. با این حال، با افزایش طول موهای شما، ممکن است آشکار به نظر برسند.

اشتراک گذاری