امروز برابر است با :1403-02-19
مدهای مردانه که باز می گردند

بهترین مدهای مردانه که در سال 2023 باز می گردند

مجله چرخونکی : مد یک چیز چرخه ای است، و گاهی اوقات تعجب آور است که چه چیزی از نظر لباس هایی که بارها و بارها می پوشیم بازمی گردد. در موارد دیگر، اصلاً جای تعجب نیست – چیزهایی که به اشکال مختلف می بینیم وجود دارند زیرا بی زمان هستند و همه آنها را دوست دارند.

بنابراین چه چیزی در مورد روند مد مردان در سال 2023 وجود دارد؟ بازگشت چیست؟ ما فهرستی از تنها چند مورد از اقلامی را گردآوری کرده‌ایم که مطمئناً امسال در کمد لباس‌هایتان می‌خواهید، اگر می‌خواهید همیشه مد روز باشید. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

مد شل تر

به نظر می رسد که حداقل برای سال 2023 (به یاد داشته باشید، برخی از روندها از بین نمی روند، بنابراین ممکن است زمانی دوباره آنها را ببینید)، شلوار جین لاغر مرده است. کت و شلوار باریک هم همینطور است. در واقع، هر چیزی تنگ و در آغوش بدن از ریل ها و نمایش های مد امسال ناپدید شده است، و ما با چند نمونه دوست داشتنی از مد مناسب باقی مانده ایم. نه خیلی بزرگ، نه خیلی کوچک، اما درست است.

پیراهن های مردانه نمونه خوبی در اینجا هستند که شاید به آن توجه نکرده باشید. پیراهنی که خیلی بزرگ یا خیلی کوچک است، هرگز هوشمند به نظر نمی رسد، مهم نیست که چقدر کیفیت آن خوب باشد، در حالی که پیراهنی که به خوبی تناسب دارد، حتی اگر توسط یک طراح ساخته نشده باشد، در مد خواهد بود. خودتان را اندازه بگیرید و اندازه مناسب بخرید، زیرا همه چیز تفاوت را ایجاد می کند.

بافتنی های روشن

هیچ کس هرگز ادعا نکرده است که بافتنی را نمی توان در تابستان پوشید، و این لباس ها آنقدر شیک هستند که می خواهید در تمام طول سال آنها را بپوشید. به جای چسبیدن به خنثی های خسته کننده، چیزی پر جنب و جوش و روشن انتخاب کنید که بتوانید به راحتی آن را در کمد لباس فعلی خود بگنجانید. ممکن است یک ژاکت کشباف بافتنی سنگین را روی یک تی شرت نازک، یک ژاکت نرم و یا هیچ چیز بپوشید. سایه‌های زرد، آبی یا سبز همه گزینه‌های خوبی هستند زیرا با طیف گسترده‌ای از لوازم کمد لباس به خوبی کار می‌کنند. با طرح ها، الگوها یا رنگ های متضاد جسورانه عمل کنید.

شورت باری بار

اگرچه زمانی به عنوان بدترین جنایت مد در نظر گرفته می شد، شورت باری بار دیگر مد شده است. در حالی که ممکن است برخی از آن‌ها هنوز به عنوان یک اشتباه تلقی شوند، سبک‌های جدید و نحوه پوشیدن آن‌ها قطعاً می‌تواند به آنها احساس درستی بدهد.

اطمینان حاصل کنید که باقیمانده کمد لباس شما شیک و شیک است، به خصوص اگر می خواهید این کالای تفرقه انگیز را بپوشید. این به معنای پوشیدن یک پیراهن یا ژاکت دکمه دار زیبا و یک جفت مربی جدید است. دلایل زیادی وجود دارد که چرا این کتانی‌ها بهترین فصل هستند. آنها راحت و به راحتی پوشیده می شوند و جیب های زیاد آنها در صورت نیاز به حمل چند چیز با خود آنها را به انتخابی عالی تبدیل می کند.

شلوار گشاد

شلوارهای گشاد از دهه 1940 و آخرین بار در دهه 2010 محبوبیت زیادی پیدا کردند. طراحی شلوار ظاهری اپتیکال قد بلندتر را به پوشنده می دهد و همچنین سبک کردن آن بسیار آسان است. شلوار مشکی، ژاکت چرمی و سه راهی ساده، لباس اصلی روزمره هستند. پوشیدن یک الگوی چهارخانه یا چک شده که به دوران گذشته بازمی گردد با ژاکتی با همان سایه، برداشت مدرن تری از این روند است. تناوب بین چرم، پنبه و کتانی روشی فوق‌العاده برای افزودن ابعاد و پیچیدگی به یک مجموعه بدون زیاده‌روی است.

اشتراک گذاری