امروز برابر است با :1403-02-08

قیمت باور نکردنی نهال در آریا نهال امیرپور( نصف قیمت پارسال)

خبر خوب برای باغدارن عزیزامسال مجموعه نهالستان آریا نهال با مدیریت عرفان امیرپور قیمت نهال را با نصف قیمت پارسال عرضه میکند. بر اساس این خبر همه نهال های بذری و پیوندی این مجموعه با قیمتی باور نکردنی نسبت به پارسال نصف بوده و این خبر خوبی برای باغداران عزیز ایرانی می باشد. دلیل این ارزانی قیمت حمایت از ارزان فروشی و رونق دادن به بخش کشاورزی در کشورمان بوده و باتوجه به این که همه نهال ها تولیدی این مجموعه هست طبق ادعای مدیریت این نهالستان در این ارزان فروشی ضرری نمیکنند.

قیمت  نهال گردو

از نهال های گران قیمت که هر ساله باغداران عزیز را از لحاظ اقتصادی نگران میکند نهال گردو و نهال بادام می باشد. این نهالها بدلیل هزینه بر بودن تولید آن گران می باشند اما نهالستان آریا نهال عرفان امیرپور در تلاش هست با پایین آوردن هزینه های این مجموعه و همچنین  پایین آوردن سود خالص نهال هر اصله از نهال 240 هزار تومنی  گردو را به قیمت 120 هزار تومان و هر نهال بادام 80 هزار تومنی را به 40 هزار تومان تقدیم باغداران عزیز در سراسر کشور کند.

استقبال زیاد باغداران کشور باعث شده این نهالستان به محبوبیت بالایی در کشور دست پیدا کند. در این مجموعه نهال هایی که تولید می شود زیر نظر جهاد کشاورزی بوده و همه نهال ها لیبل زنی شده و به مقصد خریداران ارسال می گردد. علاوه بر ارزان بودن این نهال ها ضمانتی بودن نهال به اعتبار این مجموعه می افزاید . مشتریان عزیز می توانند همواره از سایت آریا نهال عرفان امیرپور بازدید فرمایند.

خرید نهال از آریا نهال امیرپور زیر نظر جهاد کشاورزی

همیشه فروشندگان نامعتبری در بازار هستند که متاسفانه در بخش نهال شناسایی اینگونه فروشندگان کمی سخت می باشد. نهالستان هایی که زیر نظر جهاد کشاورزی هستند اعتبار کافی را از لحاظ تولید و فروش نهال را دارا می باشند. آریا نهال عرفان امیرپور یکی از نهالستان هایی هست که دارای مجوز های معتبر از جهاد کشاورزی بوده و همواره زیر نظر جهاد کشاورزی در این مجموعه نهال ها با کیفیت عالی تولید می شود. خرید نهال از این نهالستان در واقع خرید نهال از جهاد کشاورزی می باشد.

ارائه نهال رایگان به مشتریان وفادار

در مجموعه آریا نهال عرفان امیرپور به مشتریانی که از قدیم به این مجموعه وفادار بوده اند پارسال نهال رایگان ارائه می شد. امسال نیز به لطف رسیدگی های مناسب نهالستان تولید این مجموعه به دو برابر سال قبل رسیده و این پیشرفت زیر سایه حمایت مشتریان سابق و وفادار این مجموعه می باشد. نهالستان هم تصمیم دارد برای خریدارن سابق خود نهال رایگان بعنوان تشکر از حمایت های آنان ارائه دهد. به مشتریان جدید نیز کدی ارائه می شود که برای خرید های بعدی با تخفیف های ویژه بهره مند شوند و اگر به مشتریان دائمی تبدیل شوند از سال بعد نهال رایگان در حد توان این مجموعه ارائه خواهد شد.

پیش فروش نهال در مهرماه 1402

در ماه جاری نهالستان پیش فروش خود را آغاز کرده هست و هم اکنون می توانید با مراجعه به سایت آریا نهال امیرپور و همچنین از طریق شماره زیر با مدیریت نهالستان تماس گرفته و مراحل خرید را طی کنید. مشتریان عزیز می توانند با خرید نهال به نصف قیمت پارسال و دریافت کد مشتری از تخفیفات ویژه خرید های بعدی بهره مند شوند. تمامی کارکنان این مجموعه آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز در سراسر کشور می باشند.

شماره تماس:  09001033339

آدرس وب سایت: https://aryanahal.shop

اشتراک گذاری