امروز برابر است با :1403-02-21

خرید ارزان نهال گردو در جایا کالا

شرکت بزرگ جایا کالا واقع درآذربایجان غربی شهرستان میاندو آب ( قطب نهال منطقه )  نهالستان معتبر و معروف کشوری برای رضایت مشتریان عزیز ایران در سایت خود از ارقام مختلف نهال جهت فروش در دسترس قرار داده هست . در شرکت جایا کالا پژوهشگران و زیست شناسان  وهمچنین مهندسین کشاورزی با کمک مهندسین سایت از سایتهای معتبر خارجی و مقالات علمی کشاورزی ، مقالات بسیار ارزنده و کاربردی در اختیار هموطنان عزیز قرار می دهد که کشاورزان تازه وارد با مطالعه ای مقالات در کاشت نهال های خود دچار مشکل یا تردید نشوند. شرکت جایا کالا با دریافت مجوزهای لازم از سازمان های مربوطه و همچنین نهالستان با داشتن لیبل های معتبر و مجوز از جهاد کشاورزی خیال هموطنان عزیز را راحت می کند . شرکت جایا کالا ( جایا نهال ) بصورت کامل از مشتریان خود حمایت های لازم را بجا میاورد .

خدماتی که جایا کالا به مشتریان عزیز نهال ارائه میدهد

آمادگی مشاوره دادن به مشتریان همه روزه از ساعت 8 صبح تا 23 شب

مشاوره خرید نهال 

مشاوره نحوه کاشت نهال بصورت رایگان

با حذف واسطه ها و قانونی کردن فروش نهال باعث ارزان شدن نهال و ارزان رسیدن به دست مشتری 

ارسال سریع 

تضمین سلامت و باردهی نهال 

پشتیبانی 1 ساله از زمان کاشت تا زمان برداشت محصول 

خرید نهال گردو 

فروش نهال گردو در جایا نهال یکی از مهمترین بخش در قسمت نهال شرکت جایا کالا می باشد . بدلیل درخواست های فراوان از طرف مشتریان عزیز قسمت خرید نهال گردو را بصورت ویژه زیر نظر مهندسین پیشکسوت کشاورزی قرار داده ایم . در جایا نهال همه نهال های گردو بصورت مرتب طبق رقم خاص دسته بندی می شوند ما نهال های گردو را بصورت ریشه لخت کرده و آفت زدایی میکنیم و از هرگونه آفت و بیماری ضد عفونی می کنیم وطی 1 الی  3 روز به دست مشتزی می رسانیم نهال های گردو در شرکت ما 2 الی 5 ساله هستند. البته نهال های گردو پیوندی شرایطشان فرق می کند گردو های پیوندی از جمله نهال گردو چندلر پیوندی و نهال گردو فرونور از ترکیه وارد می شوند . این نهال ها بدلیل کیفیت بالا و هزینه های باربری و گمرکی مقداری گرانتر از نهال های بذر هستند . به عنوان مثال نهال گردو پیوندی چندلر حدود 150 هزار در سال 1401 قیمت گذلری شده هست در حالی که مدل بذری این نهال حدود 110 هزار در شرکت ما به فروش می رسد.

نهال گردو ژنتیپ برتر

آدرس دفتر مرکزی نهالستان : میاندوآب خیابان 17 شهریور

آدرس دفتر جایا کالا میاندوآب خیابان امام اول خیابان تختی دفتر فروشگاه اینترنتی جایا کالا (09387306937) – (09104162520)

خرید نهال تضمینی

هرگز از نهالستان های نامعتبر نهال نخرید

شرکت جایا نهال با همکاری مهندسین کشاورزی و متخصصین خاک جهت بررسی خاک مناسب برای نهال های شما و نهال مناسب به منطقه شما و همچنین بررسی کیفیت نهال های نهالستان سعی دارد بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز برساند . شرکت جایا کالا با ثبت برند معتبر و درای نماد اعتماد الکترونیکی از صنعت معدن و مجوزهای لازم دیگر معبرترین نهال فروش در بین تمامی نهالستان ها می باشد .

در شرکت جایا کالا نهال بصورت عمده و خرده عرضه می شود اگر نهال های ارسالی از طرف شرکت جایا کالا دارای ایراد باشند جایا کالا بدون هیچ سوالی از مشتری خسارت وارد شده را بصورت کامل پرداخت می کند . مشتریان عزیز موقع خرید نهال اگر اطلاعات کامل کاشت نهال را ندارند حتما با کارشناسان ما تماس بگیرند با ارائه اطلاعات در مورد منطقه ای که قرار هست نهال خود را بکارند و میزان سردی و گرمی و شوری و شیرینی آب آن منطقه اطلاعات کامل به کارشناسان ما بدهند تا کارشناسان ما بهترین نهال مورد نیاز منطقه شما را فراهم کرده و به محضرتان ارسال کنند . اگر اطلاعات غلط داده شود عواقب آن برعهده خود مشتری خواهد بود .

باتشکر شرکت جایا کالا  فروشگاه معتبر بزرگ اینترنتی

اشتراک گذاری