امروز برابر است با :1403-02-08
اوقات خوش با همسر بودن

فعالیت های سرگرم کننده برای چاشنی زندگی شما با همسرتان

مجله چرخونکی : آیا به دنبال فعالیت های سرگرم کننده و انجام آن با همسرتان هستید؟ در زیر چند پیشنهاد عالی وجود دارد که مطمئناً همه چیز را زنده نگه می دارد و در عین حال به ایجاد پیوندها از طریق تجربیات مشترک کمک می کند.

این چند فعالیت را امتحان کنید بد نیست!

با هم در یک کلاس آشپزی ثبت نام کنید

در حالی که بدون شک شرکت در کلاس آشپزی باعث خنده فراوان در آشپزخانه می شود، همچنین مهارت های ارزشمندی را به دست خواهید آورد که غذاهای خانگی شما را بهبود می بخشد. بین غذاهای مختلف انتخاب کنید یا حتی با چیزی عجیب و غریب آزمایش کنید و چه کسی می داند؟ شاید هم شما و هم شریک زندگیتان متوجه شوید که هنر آشپزی یکی از علایق واقعی شماست!

بازی های رومیزی را انجام دهید

بازی‌های رومیزی یک فعالیت جذاب برای زوج‌ها از هر نوعی را ارائه می‌کند. بازی فعال یا نه! از بازی‌های سبک مدیریت منابع استراتژیک گرفته تا آزمون‌های کلمه و چیزهای بی اهمیت. بدون توجه به فعالیت انتخابی شما، بی شک یک بازی رومیزی مناسب برای هر دوی شما وجود خواهد داشت!

برای یک پیک نیک برنامه ریزی کنید

با برنامه ریزی یک پیک نیک با هم، مدتی را برای لذت بردن با کیفیت با مشارکت هم در خارج از منزل سپری کنید. مقداری غذا و نوشیدنی بسته بندی کنید، یک مکان ایده آل را انتخاب کنید و این رویداد مهم و ویژه را واقعا فراموش نشدنی کنید! هر دوی شما هر ثانیه عاشق خواهید شد!

به یک اتاق فرار بروید

به دنبال یک فعالیت جذاب هستید که هم توانایی حل مسئله و هم توانایی کار تیمی شما را آزمایش کند؟ اتاق فرار یک تجربه فراموش نشدنی را فراهم می کند! با فضای فراگیر و چالش هیجان انگیز، اتاق فرار تضمین می کند که هر دو طرف از آن نهایت لذت را ببرند!

از یک موزه دیدن کنید

صرف نظر از سلیقه شما در هنر، تاریخ یا علم همیشه بازدید از موزه ها چیزی را برای همه فراهم می کنند! وقت خود را صرف کاوش در هر نمایشگاه کنید و در عین حال چیز جدیدی را یاد بگیرید و حتی در برخی از فعالیت های موجود از طریق آنها همراه با شخص خاص شرکت کنید!

در طبیعت کمپ بزنید

گذراندن زمان با کیفیت با طبیعت می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها برای رهایی واقعی از استرس‌های روزمره باشد، و کمپینگ در کنار آن شخص خاص راهی باورنکردنی برای انجام این کار است! کمپینگ با هم به زوج ها این امکان را می دهد که نه تنها رابطه خود را تقویت کنند بلکه مهارت های جدیدی مانند استفاده از قطب نما یا ساختن آتش را نیز به دست آورند. به عنوان یک امتیاز اضافی از مناظر خیره کننده لذت خواهید برد!

برای یک شب ماراتن فیلم برنامه ریزی کنید

شب‌های فیلم می‌تواند راهی باورنکردنی برای ارتباط و نزدیک‌تر شدن باشد، همه اینها در حالی است که بیشتر درباره یکدیگر یاد می‌گیرید. از ماجراجویی‌های اکشن گرفته تا کمدی‌های رمانتیک هر نوع فیلمی که تصمیم به تماشای آن داشته باشید، مطمئناً شبی سرگرم‌کننده را برای شما فراهم می‌کند!

به یک سفر جاده ای بروید

در هر شهری که زندگی می‌کنید و به سادگی می‌خواهید که فراتر از آن چه که وجود دارد را کشف کنید، یک سفر جاده‌ای با هم می‌تواند فرصتی عالی برای دیدن برخی از مکان‌های خیره‌کننده در نزدیکی شما باشد، از گفتن داستان‌ها لذت ببرید و خاطرات فراموش نشدنی را با هم بسازید.

یوگا را در نظر بگیرید

برای زوج‌هایی که از فعالیت‌های بدنی لذت می‌برند اما آرزوی هیچ چیز خیلی شدیدی ندارند، تمرین یوگا با هم یک راه ایده‌آل برای فعال ماندن از نظر بدنی در حین استراحت و تمرین ذهن‌آگاهی با هم است. به‌ علاوه کمک کردن به یکدیگر به سمت رسیدن به سطوح جدید! این نه تنها به آرامش هر دوی شما کمک می کند، در حالی که به طور همزمان شما را به رسیدن به نتایج بهتری تشویق می کند!

با هم گلف بازی کنید

گلف نه تنها راهی لذت بخش برای فعال ماندن و هوای تازه است، بلکه می تواند راهی جذاب برای تقویت تمرکز و مهارت های تمرکز در حین گذراندن زمان با کیفیت در کنار هم باشد. بنابراین اگر به دنبال چیزی متفاوت از همان پیاده روی های قدیمی در پارک هستید، چرا گلف را امتحان نکنید؟

اشتراک گذاری