امروز برابر است با :1403-02-11

ویژگی های سبک طراحی داخلی ویکتوریایی مجلل و لاکچری

سبک ویکتوریا در بهترین حالت ماکسیمالیسم است. دیوار پوش‌ های مجلل، رنگ‌ های جواهری، و عناصر عتیقه با جزئیات پیچیده، زیبایی لایه‌ای ظریفی را ایجاد می‌ کنند که هیچ فضایی بدون شکوفایی باقی نمی‌ گذارد.

برای به اشتراک گذاشتن آنچه که فضای داخلی ویکتوریایی را متمایز می کند، ویژگی های این سبک مجلل را بدانید، به علاوه اینکه چگونه می توانید عناصر طراحی ویکتوریایی را در خانه خود بگنجانید.

ویژگی های متمایز کننده سبک دکوراسیون داخلی ویکتوریایی

بیشتر بیشتر است

سبک ویکتوریایی یک انحراف شدید از رویکردهای مینیمالیستی برای طراحی دکوراسیون داخلی است که قبلاً ما را مجبور می کرد خانه های خود را پاکسازی کنیم و هر سطح را با سایه روشن سفید، بژ یا خاکستری رنگ آمیزی کنیم. اکنون، تمایل دوباره به سبک ویکتوریایی، تنوع، بافت و علاقه را در هر مرحله تشویق می کند. کاغذ دیواری، گل‌ های غنی و تزئینات همگی از ویژگی‌ های بارز طراحی ویکتوریایی هستند.

ثروت حاکم است

مهمتر از همه، یاد آوری این نکته مهم است که طراحی داخلی ویکتوریایی یک زیبایی شناسی مجلل است.طراحی ویکتوریایی همه چیز در مورد رنگ‌ ها و الگو های غنی است. طراحی ویکتوریایی که تضاد آشکاری از دیوارهای سفید و مبلمان تازه رنگ‌ شده سال‌ های گذشته دارد، کاغذ دیواری‌ هایی با رنگ جواهر، تزئینات نقاشی شده و عتیقه‌ های غنی از چوب ماهون است.

ترفند واقعی برای ایجاد احساس مجلل و عظمت از طریق جزئیات است. میزهایی با روکش چرمی با نقش برجسته طلایی، مبل‌ های مخملی با حاشیه‌ های شمش، و تزئینات پیچیده روی پارچه‌ ها اشاره می‌ کند که چند روش سبک ویکتوریایی می‌ تواند به جان بخشیدن به فضا کمک کند. به پارچه ها، الگوها و بافت هایی فکر کنید که می توانند جلوه ای غنی و مجلل ایجاد کنند.

رنگ های جواهر باعث ایجاد آب و هوا می شود

یک پالت ویکتوریایی، درست مانند بسیاری دیگر از عناصر دکور ذاتی این سبک، از ایجاد سر و صدا دوری نمی‌ کند. رنگ‌ های جواهر آمیز در رنگ‌ آمیزی رنگ‌ ها بهترین گزینه هستند. با این رنگ های پر تاثیر، از کوچک شروع کنید. فضاهایی مانند حمام پودری یا اتاق مطالعه کوچک برای افزودن یک رنگ غلیظ به سبک واقعی ویکتوریایی ایده آل هستند.

کاغذ دیواری الگو و علاقه به ارمغان می آورد

در حالی که کاغذ دیواری برای بخش بهتری از یک دهه لحظاتی را سپری کرده است (اگرچه برخی می گویند هرگز از مد نیفتاده است)، طراحی الهام گرفته از ویکتوریا به شکل برجسته تری شاهد تجدید حیات خود است. وقتی صحبت از الگوها به میان می‌ آید، گل‌ ها و پارچه‌ های سبز رنگ، بافت و الگوی ذاتی طراحی ویکتوریایی را برجسته می‌ کنند.

عتیقه جات را فراموش نکنید

یکی از بهترین راه‌ ها برای ایجاد سبک ویکتوریایی این است که عتیقه مورد علاقه خود را برای یافتن اقلامی که این دوران مجلل تداعی می‌ کنند جست‌ و جو کنید. ترفند این است که به جای گم شدن در آن، قطعاتی را بیابید که وزن و تاثیری داشته باشند که به فضای شما ترجمه شود.

چاپ های قدیمی ضروری هستند

چه کاغذ دیواری بکشید، چه نقاشی کنید یا کنتراست یک بوم مینیمال را ترجیح دهید، اگر به دنبال ایجاد سبک واقعی ویکتوریایی هستید، دیوارها به سادگی یک کار تمام شده نیستند. عناصر اضافی برای تأثیرگذاری واقعی مورد نیاز است. چاپ‌ های عتیقه، مانند نقشه‌ ها به‌ویژه با تشک‌ های رنگی و قاب‌ های جالب، می‌ توانند حتی به دیوارهای سفید هم شخصیت بدهند.

عناصر انتقالی نیز کار می کنند

مانند هر سبک دیگری، دوره‌ ها و زیبایی‌ شناسی دیگری نیز وجود دارد که به لطف تأثیرات و ویژگی‌ های متداخل می‌ تواند با عناصر طراحی ویکتوریایی به روشی طبیعی کار کند. یکی از ساده‌ ترین سبک‌ هایی که می‌ خواهید از آن استفاده کنید، اگر می‌ خواهید مقداری از تأثیر ویکتوریایی را به شیوه‌ ای ظریف‌ تر به خانه‌ تان بیفزایید، این است که به دنبال طراحی انتقالی‌ تر باشید. شاید شما آماده نباشید که به یک سبک کامل ویکتوریایی متعهد شوید، اما می‌ توانید مبلمان قهوه‌ ای، کاغذ دیواری‌ ها، پارچه‌ های طرح‌ دار، یا مواد گیاهی را بدون تعهد بیش از حد به زیبایی‌ شناسی وارد دکوراسیون داخلی ویکتوریایی کنید.

اشتراک گذاری