امروز برابر است با :1403-02-30

لیست جامع روش‌های خرید شارژ و بسته اینترنت همراه اول برای دیگران

تابه‌حال تجربه خرید شارژ همراه اول برای دیگری را داشته‌اید؟ همراه اول، نخستین اپراتوری بود که در ایران فعالیت خود را آغاز کرد و هم‌اکنون با گذشت بیش از 20 سال، همچنان به‌عنوان بزرگ‌ترین اپراتور ایرانی پابرجاست و هر روز هم مشترکین آن نسبت به دیروز افزایش می‌یابند.

اگر شما جزء کاربران قدیمی این اپراتور باشید، حتما با روش‌های خرید شارژ به‌صورت غیرحضوری آشنایی دارید اما در مورد خرید شارژ همراه اول برای دیگری چطور؟ اگر پدر یا مادرتان از شما بخواهند که اعتبار سیم‌کارت‌شان را افزایش دهید، چگونه این کار را انجام می‌دهید؟

از چه روش‌هایی می‌توانیم برای دیگران شارژ همراه اول بخریم؟

خرید شارژ مختص کاربران سیم‌کارت‌های اعتباری است. اگر به‌خاطر داشته باشید، در گذشته وقتی اعتبارتان تمام می‌شد، چاره‌ای نداشتید به‌جز اینکه به فروشگاه‌ بروید یا از دستگاه‌های خودپرداز کمک بگیرید. اما در عصر حاضر، تکنولوژی به‌قدری پیشرفت کرده که شما علاوه‌بر پوشش‌دهی نیازهای خودتان از راه دور، می‌توانید خرید شارژ همراه اول برای دیگری را هم انجام دهید. اما چگونه؟

استفاده از کدهای دستوری برای خرید شارژ همراه اول

وقت‌هایی که به اینترنت دسترسی ندارید، چاره شما استفاده از کدهای USSD است. شما با شماره‌گیری *1# می‌توانید از خدمات خرید شارژ، بسته‌های اینترنت و مکالمه استفاده کنید. اگر می‌خواهید برای شخص دیگری شارژ بخرید، بعداز تعیین نوع شارژ و مبلغ آن، باید شماره‌تلفن او را با دقت وارد کنید.

ناگفته نماند که استفاده از کدهای دستوری، مستلزم حفظ‌بودن اطلاعات بانکی است. همچنین این روش تا حد زیادی به میزان آنتن‌دهی شما بستگی دارد. علاوه‌بر این موارد، برخی افراد از حفظ‌کردن کدهای مختلف فراری هستند. به همین دلیل تاجایی‌که امکان دارد، از کدهای USSD استفاده نمی‌کنند.

خرید شارژ همراه اول برای دیگری با سایت و اپلیکیشن همراه من

اگر از کاربران قدیمی همراه اول هستید، حتما با سایت و اپلیکیشن اختصاصی این اپراتور آشنایی دارید و قطعا خرید شارژ و بسته‌های اینترنتی را به‌واسطه این 2 مرجع تجربه کرده‌اید. شاید نمی‌دانستید اما اپلیکیشن همراه من، امکان خرید شارژ برای دیگران را هم دارد.

بعد از انتخاب مبلغ شارژ مورد نظر از میان گزینه‌های موجود، باید شماره‌تلفن شخص را به‌صورت دستی یا با انتخاب از لیست مخاطبین‌تان وارد کنید. سپس با واردکردن اطلاعات کارت بانکی در کادرهای موجود و لمس دکمه پرداخت، خریدتان را انجام دهید.

خرید شارژ همراه اول برای دیگری با همراه بانک

آیا شما اهل خریدهای اینترنتی هستید؟ قبض‌هایتان را چگونه پرداخت می‌کنید؟ اگر بخواهید از موجودی حساب‌تان استعلام بگیرید، از چه روشی استفاده می‌کنید؟ شما برای رسیدگی به همه این امور، نیاز به نصب یک همراه بانک دارید. حالا با استفاده از همین نرم‌افزارهای پرداختی، می‌توانید برای خودتان یا اطرافیان‌تان شارژ بخرید و بسته اینترنتی رزرو کنید.

عملیات خرید شارژ در نرم‌افزارهای پرداختی چندان سخت نیست. کافی است تا در نرم‌افزارهای پرداختی به‌واسطه مراحلی که در سایت و اپلیکیشن همراه من طی می‌کردند، خریدتان را انجام دهید. مزیتی که همراه بانک‌ها دارند، چندکاره‌بودن آن‌هاست. با وجود آن‌ها دیگر لازم نیست که حافظه گوشی‌تان را انباشته از اپلیکیشن‌های مختلف کنید.

معرفی انواع بسته‌های اینترنت همراه اول

یکی از مهم‌ترین نیازهای زندگی امروز، اتصال به اینترنت برای استفاده از فضای مجازی، ارتباط آسان با دیگران و دسترسی به اطلاعات مختلف است. همراه اول، به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه، براساس الگوی مصرف کاربران خود، بسته‌های اینترنتی متنوعی را عرضه کرده است.

ما در ادامه، مختصر توضیحاتی از انواع بسته‌های این اپراتور می‌دهیم. گفتنی است که شما به‌جز خرید شارژ همراه اول برای دیگری، قابلیت رزرو بسته را هم برای آن‌ها خواهید داشت. به‌خصوص برای پدر و مادرهایی که آشنایی کمی با تکنولوژی دارند و همیشه از شما می‌خواهند تا برایشان بسته فعال کنید.

بسته اینترنت همراه اول آلفا پلاس

بسته‌های آلفا بسته‌های پرسرعت نوترینو هستند که امکان استفاده تخصصی و حرفه‌ای را از اینترنت نسل سوم، چهارم و چهارونیم فراهم کرده‌اند. بسته اینترنت همراه اول آلفا در حجم‌های مختلف و مدت اعتبار روزانه، هفتگی، ماهانه، 60روزه، 90روزه و 120روزه قابل خرید هستند. اینترنت آلفا برای ارسال فایل‌هایی با حجم سنگین و تماس‌های صوتی و تصویری باکیفیت انتخاب ایده‌آلی است.

طرح اینترنت همراهی همراه اول

در این طرح، به همه مشترکین دائمی و اعتباری براساس الگوی مصرف اینترنت آلفا، بسته‌هایی پیشنهاد می‌شود که قیمتی مقرون‌به‌صرفه دارند. همچنین مشترکین همراه اول با شماره‌گیری *100*62# می‌توانند بسته‌های همراهی پیشنهاد شده به خود را مشاهده، و به فعال‌سازی آن اقدام کنند.

بسته‌های اشتراکی دیتای همراه اول

بسته‌های اشتراکی، بسته‌های 30روزه‌ای هستند که حجم آن‌ها می‌تواند بین چند مشترک به اشتراک گذاشته شود. کاربر هنگام فعال‌سازی بسته یا در هنگام استفاده از آن، می‌تواند یک یا چند نفر را به‌عنوان زیرمجموعه اضافه یا حذف کند.

بسته‌های مدار فیروزه‌ای همراه اول

بسته‌های مدار فیروزه‌ای، بسته‌های اینترنت و مکالمه‌ای کوتاه‌مدت (ساعتی) و به‌صرفه‌ای هستند که قیمت آن‌ها در ساعات و مکان‌های مختلف شبکه همراه اول متفاوت است.

بسته‌های رومینگ همراه اول

همه مشترکین دائمی و اعتباری که قصد دارند از کشور خارج شوند و نمی‌خواهند نسبت به تعویض سیم‌کارت خود اقدام کنند، قابلیت استفاده از بسته‌های رومینگ اپراتور همراه اول را خواهند داشت.

خرید شارژ همراه اول برای دیگری با سوپر اپلیکیشن تاپ

اگر فراموش نکرده باشید، ما همراه بانک‌ها را به‌عنوان یکی از بهترین روش‌های خرید شارژ و بسته معرفی کردیم که البته سرویس‌دهی‌های دیگری هم داشتند. نصب سوپر اپلیکیشن تاپ، پیشنهاد ما به شماست. این نرم‌افزار به پشتوانه حمایت‌های بانک پارسیان و نظارت بانک مرکزی و نهادهای مالی مختلف، اقدام به ارائه خدمات در حوزه‌‌های مختلف می‌کند.

تاپ را به‌جای همه اپلیکیشن‌های ناشناخته یا نرم‌افزارهایی با قابلیت‌های محدود نصب کنید و در لذت استفاده از سرعت، امنیت و رابط کاربری آسان آن، هر خدماتی که خواستار آن هستید بگیرید. تاپ فقط یک سوپر اپلیکیشن نیست؛ یک بانک کوچک در جیب شماست.

از خانه برای دیگران شارژ بخرید

نحوه خرید شارژ همراه اول برای دیگری چگونه است؟ در این مقاله تلاش کردیم روش‌هایی را معرفی کنیم که به‌واسطه آن‌ها هم اعتبار سیم‌کارت خودتان را در چند دقیقه انجام دهید و هم اطرافیان‌تان را.

گسترش قابلیت‌های تکنولوژی این امکان را فراهم کرد تا شما بدون اینکه از منزل خارج شوید، به کارهای روزمره‌تان سروسامان دهید. همراه بانک‌ها مهم‌ترین نقش را در این زمینه دارند؛ چون با خاصیت چندکاره‌بودن خود، خدمات زیادی را ارائه می‌دهند.

اشتراک گذاری