امروز برابر است با :1403-02-30

آیا میان وعده های ترکیبی برای من مناسب است؟

هر چیزی که در بشقاب خود می گذاریم بر سطح انرژی و رفاه کلی ما تأثیر می گذارد. به همین دلیل است که این ترکیب میان وعده را مورد بررسی قرار می دهیم.

اما این ترکیبات میان وعده چیست و آیا برای همه مفید است؟

توت چیپسی شکلات تلخ

انواع توت ها مانند توت فرنگی، زغال اخته و تمشک نه تنها خوشمزه هستند بلکه سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها نیز هستند. این مواد مغذی به سلامت کلی کمک می کنند، از جمله کاهش التهاب و حمایت از عملکرد سیستم ایمنی.

شکلات تلخ، به ویژه انواع با محتوای کاکائو بالا، حاوی آنتی اکسیدان هایی به نام فلاونوئیدها است که با مزایای سلامت قلب و عروق مانند بهبود جریان خون و کاهش فشار خون مرتبط است.

هندوانه

هندوانه علاوه بر اینکه ترکیبی با طراوت است، سرشار از ویتامین های A و C نیز هست که از عملکرد سیستم ایمنی و سلامت پوست حمایت می کند.و در عین حال پروتئین و کلسیم را تامین می کند.

نان تست عسل پنیر

پنیر یک محصول لبنی کم چرب و سرشار از پروتئین است که برای ترمیم و رشد عضلات ضروری است. که حاوی کلسیم و فسفر است که برای سلامت استخوان ها حیاتی است. ترکیب پنیر با نان تست عسل که یک شیرینی کننده طبیعی است که همچنین حاوی آنتی اکسیدان ها و خواص ضد میکروبی است، در حالی که نان تست غلات کامل کربوهیدرات های پیچیده ای را برای انرژی پایدار فراهم می کند.

سالسا ذرت و چیپس تورتیلا

ذرت به عنوان مخلوطی خوش طعم از دانه‌ های ذرت، گوجه‌ فرنگی خرد شده، پیاز، گشنیز و آبلیمو، فیبر و مواد مغذی ضروری مانند فولات و ویتامین C را فراهم می‌ کند. در حالی که توستیتوس به دلیل محتوای سدیم بالاتری که دارد باید در حد اعتدال مصرف شود، جفت شدن آن با سالسا ذرت هم طعم و هم مواد مغذی را به میان وعده می افزاید.

اشتراک گذاری