امروز برابر است با :1403-02-30

طرز تهیه 5 نوع پیتزا آمریکایی خوشمزه

پیتزا غذای خوشمزه‌ای است که امروزه همه آن را می‌شناسند و اغلب عاشق طعم آن هستند. این غذای محبوب با مواد مختلفی طبخ می‌شود؛ بدین ترتیب می‌توان طعم‌های مختلف پیتزا را در بازار مشاهده کرد. در میان طعم‌های مختلف این فست فود جذاب، پیتزا آمریکایی طرفداران بیشتری دارد؛ به‌همین دلیل در این مطلب قصد داریم به طرز تهیه 5 مدل از محبوب‌‌‌ترین پیتزاهای آمریکایی بپردازیم. اگر شما هم دوست دارید در خانه تجربه طبخ انواع پیتزاهای آمریکایی را داشته باشید، تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.

دستور پخت پیتزا نیویورکی

پیتزا نیویورک استایل یکی از مشهورترین انواع پیتزاهای آمریکایی است که طرفداران زیادی دارد. خمیر این پیتزا را باید خیلی نرم درست کنید؛ زیرا از ویژگی‌های اولیه این پیتزا، نرم‌ و نازک‌بودن خمیر آن است. برای درست کردن این مدل پیتزا، گوشت را با پیاز تفت دهید و اجازه دهید کاملا پخته شود. در مرحله بعد گوشت را کاملا ریش‌ریش کنید و کنار بگذارید. مجددا کمی پیاز برداشته و به شکل حلقه‌های بزرگ و نازک، ریز کنید.

پیاز را تفت دهید. کمی خامه صبحانه برداشته و حرارت دهید. حالا به خامه صبحانه خود آبلیمو ترش و فلفل سفید اضافه کنید. خمیر پیتزا آمریکایی خود را درون سینی گذاشته و روی آن پنیر بریزید. روی خمیر یک لایه پنیر موزارلا ریخته و بعد گوشت ریش‌ریش شده را هم اضافه کنید. در مرحله بعد خامه را اضافه کرده و حالا دوباره پنیر پیتزا بریزید. پیازهای سرخ‌شده را روی پیتزا گذاشته و اجازه دهید پیتزا در فر به مدت تقریبی 45 دقیقه پخته شود. اگر به‌دنبال بهترین و واقعی‌ترین طعم پیتزا نیویورک استایل هستید، باید توجه زیادی به‌ نازکی خمیر پیتزا داشته باشید. درواقع این پیتزا را اغلب به شکل لقمه‌‌ای سرو می‌کنند؛ زیرا خمیر نازک و نرمی دارد.

دستور پخت پیتزا پپرونی آمریکایی

برای تهیه پیتزا پپرونی آمریکایی به فلفلی تیز مانند فلفل هالوپینو احتیاج دارید. البته در ترکیب مواد این پیتزا، از فلفل دلمه‌‌ای هم استفاده می‌شود. برای طبخ این پیتزا آمریکایی باید سوسیس‌ها را ورقه‌‌ای و گوجه‌ها را به‌شکل نگینی خرد کنید. بعد از آماده‌شدن خمیر پیتزا، روی آن سس کچاپ ریخته و تمامی مواد خود را روی خمیر بریزید. برای تزئین ظاهر پیتزا می‌توانید ورقه‌های فلفل هالوپینو را در مرحله آخر روی پیتزا قرار دهید. روی مواد ریخته‌شده، کمی پنیر پیتزا اضافه کنید و پیتزا را داخل فر قرار دهید تا پخته شود. اگر به‌دنبال بهترین پیتزایی تهران هستید، گروه غذایی نوده بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این گروه غذایی بهترین فست فودها مانند همبرگر، پیتزا، چیز برگر، مرغ سوخاری و … را با بهترین طعم و کیفیت برای مشتریان خود عرضه می‌کند.

دستور تهیه پیتزا رومانو

یکی دیگر از پیتزاهای آمریکایی پرطرفدار که می‌توانید آن را در خانه درست کنید، پیتزا رومانو است. در تهیه این پیتزا آمریکایی، از پنیر رومانو استفاده می‌شود و به‌همین دلیل طبخ آن کمی مهارت می‌خواهد. پنیر رومانو که از شیر گوسفند تهیه‌ شده را باید با با پنیر موزارلا مخلوط کرده و ابتدا روی خمیر پیتزا بریزید. توجه داشته باشید که طعم پنیر رومانو کمی رو به‌تندی دارد. بعد از ریختن مواد پیتزا، باید پنیر موزارلا و رومانو را باهم روی مواد هم بریزید. زمان پخت پیتزا رومانو کمی بیشتر از پیتزاهای معمولی است؛ زیرا باید روی سطح آن کمی خشک شود. در مجموع برای طبخ این مدل پیتزا مهارت بیشتری نیاز است.

پیتزا تندوری

برای درست کردن پیتزا تندوری باید مرغ را درشت خرد کرده و با آبلیمو، روغن مایع، ماسالا، نعنا، زردچوبه، فلفل سیاه، پاپریکا، زیره، ماست چکیده و رب گوجه‌فرنگی کمی مزه‌دار کنید. بعد از مخلوط کردن مواد با مرغ قبل از درست کردن پیتزا آمریکایی، یک ساعت به آن زمان دهید. حالا بدون روغن آن‌ها را روی حرارت ملایم در تابه تفت دهید. بعد از آن کمی قارچ اسلایس‌شده بردارید و در روغن تفت دهید. این مواد، مواد داخل پیتزای شما را تشکیل می‌دهند. مواد را با پنیر پیتزا روی خمیر ریخته و اجازه دهید پخته شوند. تهیه پیتزا تندوری در خانه ممکن است کمی زمان‌بر باشد یا نتیجه خوبی حاصل نشود.

پیتزا بیانکا

یکی دیگر از پیتزاهای آمریکایی که با مرغ درست می‌شود، پیتزا بیانکاست. این پیتزا انواع پروتئین‌ها و چربی‌های مفید برای بدن را دارد؛ علاوه‌براین طعم آن هم کم‌نظیر و فوق‌العاده است؛ به‌همین دلیل طرفداران پیتزا بیانکا بسیار زیاد هستند.

برای تهیه پیتزا آمریکایی بیانکا باید از شب قبل مرغ را مزه‌دار کنید. برای این کار سینه مرغ خام را ورقه‌ای خرد کنید و روی آن صد گرم فلفل دلمه سبز، دویست گرم پیاز، 3 حبه سیر، یک قاشق روغن زیتون و کمی آویشن و نمک بپاشید. مرغ را برای مزه‌دار شدن در یخچال بگذارید.

جهت تهیه بیانکا، مرغ را از داخل مواد بیرون آورده و آن را در فر بپزید. حالا خمیر پیتزا را پهن کنید و روی آن کمی پنیر و سپس مواد خود را بریزید. توجه کنید که برای طبخ این مدل پیتزا گاهی از سس بشامل و باربیکیو هم استفاده می‌شود. در هر صورت استفاده از انواع سس‌ها به سلیقه شما وابسته است. برای داشتن یک ترکیب فوق‌العاده باید قارچ را هم اسلایسی خرد کرده و روی مواد خود بریزید. مواد را داخل فر قرار دهید تا بعد از 45 دقیقه یک پیتزای خوشمزه داشته باشید. برای تزئین قسمت روی پیتزا آمریکایی می‌توانید تعدادی زیتون سیاه روی آن قرار دهید تا ظاهر بهتری داشته باشد.

کلام آخر

بدون‌شک پیتزا یکی از محبوب‌‌‌ترین غذاهایی است که اکثر افراد آن را دوست دارند. در میان طعم‌های مختلف پیتزا در منوی غذایی، پیتزاهای آمریکایی همواره طرفداران بیشتری داشته‌اند. در این مطلب طرز تهیه 5 مدل از بهترین پیتزاهای آمریکایی را آوردیم. برای خرید بهترین فست فود تهران یا انواع مدل پیتزا، سوخاری، چیز برگر، همبرگر و … می‌توانید به گروه غذایی نوده سر بزنید. منوی غذایی این مجموعه دارای تنوع بسیار بالایی از انواع غذاهاست. رستوران نوده علاوه‌برامکان سفارش حضوری، امکان سفارش آنلاین را هم برای مشتریان فراهم آورده‌است. شعبه حضوری این مجموعه در تهران، پالادیوم، طبقه همکف قرار دارد؛ اما مشتریان می‌توانند با شماره 02122433433 و یا 02122432432 تماس حاصل بگیرند و در سریع‌‌‌ترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کنند.

اشتراک گذاری