امروز برابر است با :1403-02-07
عروسی در بهار

نکات جالب و مهم برگزاری عروسی در بهار برای خاطره سازی

مجله چرخونکی : می‌توان گفت که فصل بهار یکی از مناسب‌ترین زمان‌ها برای برگزاری مراسم عروسی است. زیرا در این فصل زیبا طبیعت بسیار زیباتر است و گل‌های خوشبو و میوه‌های بهاری وجود دارد. تمام این موارد باعث می‌شود تا زوج‌های بسیاری منتظر این فصل باشند تا ازدواج کنند.
برگزاری جشن عروسی در بهار باعث می شود دست تشریفات عروسی شما برای دکوراسیون، انتخاب گل و رنگ بندی آن باز باشد. شما کافیست گل مورد علاقه خود برای گل آرایی جشن عروسی و تم رنگی گل ها را مشخص کنید و مطمئن باشید دیزاین و دکوراسیون مورد نظرتان به بهترین شکل آماده می شود.
بهار فصل شکوفایی طبیعت است و با وجود درخت های پر از شکوفه و گل های فراوانی که در این فصل می شکفند می توان یک عروسی پر از گل را تدارک دید. گل ها را می توان در هر جایی از دکوراسیون تالار پذیرایی عروسی گرفته تا اکسسوری موهای عروس و حتی روی کیک عروسی به کار برد.
فصل بهار از بهترین و مناسب ترین فصل ها برای برگزاری جشن عروسی می باشد. اما برای برگزاری جشن عروسی در هر فصلی از سال باید از مدت ها قبل درباره آن تحقیق و برنامه ریزی درستی برای عروسی خود انجام دهید.

نکات عروسی بهاری

غذای عروسی بهاری

بهار فصل میوه ها و سبزیجات تازه است. این فصل فرصت خوبی است که نگاهی دوباره به آنچه که در بشقاب هایمان می گذاریم بیندازیم. در اوایل فصل بهار می توانید سبزیجات سبز رنگ، هویج و نخود فرنگی سرو کنید، در حالی که هرچه که به تابستان نزدیک تر می شویم خربزه های آبدار، هندوانه و گوجه فرنگی طرفداران بیشتری دارد.

در کنار میوه ها سبزی های تازه که با رنگ های درخشان و شاداب خود هر اشتهایی را تحریک می کنند از غذاهایی مانند تخم مرغ، ماهی و مرغ استفاده کنید. سبزیجات پخته شده، مینی کیکها، سس سویا و مرکبات و غذاهای دریایی تنها تعدادی از گزینه های قابل توجه در دسترس در این زمان از سال هستند.

تم عروسی بهاری

طبیعت در فصل بهار به خودی خود بسیار زیباست. در فصل بهار تمام رنگ ها به زیباترین شکل ممکن در طبیعت دیده می شوند. شاید به همین دلیل است که برای انتخاب تم عروسی در بهار می توانید از هر رنگ و ترکیب رنگی استفاده کنید. اما رنگ های روشن و شاد مانند: صورتی، سبز، آبی، نارنجی و مرجانی انتخاب های بسیار مناسبی برای تم عروسی در فصل بهار هستند.

ساقدوش‌های عروس و داماد

برای آسایش ساقدوش‌هایتان باید شما هر نوع آب و هوایی را در نظر بگیرید و از همین رو باید لوازم جانبی برای موارد پیش‌بینی‌نشده در نظر بگیرید. تا جایی که ممکن است لباس‌های ساقدوش‌هایتان را بلند انتخاب کنید تا بتوانند در صورت بارانی بودن هوا زیر آن بوت بپوشند و همچنین تهیه چتر برای ساقدوش‌هایتان فکر خوبی است که می‌توانید با آن‌ها عکس‌های بسیار زیبایی بگیرید. اگر جشن عروسی‌تان در اواخر بهار است پس بهترین انتخاب برای لباس ساقدوش‌ها لباس‌هایی خنک‌تر و خیره‌کننده‌تر است.

کیک عروسی بهاری

کیک مخمل قرمز و گاناش شکلات تیره را برای طعم های سبکتر مانند لیمو، تمشک یا وانیل هم برای کیک و هم آیسینگ استفاده کنید. سپس بالا و پایین کیک خود را با گل های تازه یا ساکولنت بپوشانید. یا می توانید تزئینات رویه کیک و خامه را فراموش کنید و یک کیک برهنه مرسوم را انتخاب کنید. کیک عروسی شما بر فرض اینکه کیک سرو می کنید باید به اندازه شما منحصر به فرد باشد.

کارت عروسی در فصل بهار

برای انتخاب کارت عروسی بهتر است سراغ کارت هایی با رنگ روشن و شاد بروید. اگر گار عروسی تان گلدار باشد که بسیار برای عروسی در بهار مناسب است. برای انتخاب متن کارت عروسی هم می توانید از اشعار یا متون بهاری استفاده کنید و مهمانانتان را به زیباترین نحو به جشن عروسی خود دعوت کنید و آنها را به وجد آورید.

دسته گل بنفش، صورتی، آبی

نه اینکه فقط رنگ های روشن متناسب بهار باشد اما یک دسته گل آمیخته از گل های رز صورتی و نیلوفرهای آبی و گل های زیبای بنفشه و قرار دادن برگ های سبز روشن لابه لای آن می تواند بسیار جذاب باشد و یک دسته گل منحصر به فرد برای عروس خانم های بهاری باشد.

انتخاب لباس عروسی

انتخاب لباس عروسی یکی از هیجان انگیز ترین بخش های برگزاری یک عروسی است. هر خانمی دوست دارد در روز عروسی اش زیباتر از همه دیده شود. در انتخاب لباس عروس توجه داشته باشید که برای فصل بهار لباس هایی ابریشمی، ساتن و ابریشمی مناسب ترند. اقای داماد نیز باید تلاش کند تا با عروس خانم هماهنگ باشد. کت و شلوار هایی را انتخاب کنید که پارچه نازکی دارند و پاپیون خود را با دسته گل عروس ست کنید. همچنین می توانید با در نظر گرفتن رسمیت مراسم، لوازم جانبی دیگری را نیز برای لباس خود استفاده کنید.

اشتراک گذاری