امروز برابر است با :1403-02-09

مزایای مکانیزه کردن فروشگاه

امروزه تجهیزات مکانیزه فروشگاهی نقش بسیار کاربردی را در پردازش و ارائه گزارشات دقیق مالی را داراست. و به جرات میتوان گفت که هر کسب و کاری امروزه نیازمند چنین تجهیزاتی برای ادامه روند و پیشرفت خود است. پردازش سریع سفارشات مشتریان، ارائه رسید مشتری و دریافت دقیق گزارشات ورود و خروج محصولات از جمله موارد اصلی در استفاده تجهیزات مکانیزه است. تجهیزاتی همچون بارکدخوان، فیش پرینتر، لیبل زن، کشوی پول، سیستم فروشگاهی و کالر آیدی اجزای اصلی تشکیل دهنده پک کامل صندوق فروشگاهی هست. که در ادامه مطلب سعی خواهیم کرد توضیحات مختصری در خصوص هرکدام یک از این تجهیزات را ارائه دهیم.

دلیل نیاز به تجهیزهات مکانیزه و مزایای استفاده :

رقابت بالا امروزه در هر کسب و کاری به چشم میخورد و یکی از مکمل های این رقابت جهت جذب مشتری احترام به زمان و پردازش سریع سفارشات مشتریان است. و یکی از ابزارر های اصلی این احترام در کسب و کارهای فروشگاهی استفاده از تجهیزات مکانیزه فروشگاه است. همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد یکی از مزایای اصلی این تجهیزات پردازش سریع سفارشات مشتریان و و دیگر مزایای آن برای صاحبان و مدیران فروشگاه است. از مزایای این تجهیزات برای صاحبان فروشگاه میتوان به گزارشات دقیق مالی و انبارداری مجموعه اشاره کرد.

اجزای تشکیل دهنده پک کامل صندوق فروشگاهی چیست؟

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد تجهیزاتی همچون بارکداسکنر، فیش زن، لیبل پرینتر، صندوق فروشگاهی، کشوی پول و ترازوی دیجیتال از اجزای اصلی این پک کامل صندوق فروشگاهی است. که در ادامه مطلب سعی خواهیم کرد توضیحت مختصری در خصوص این تجهیزات ارائه دهیم.

  • بارکدخوان : دستگاه های اسکنر بارکد یا همان بارکدخوان از دو نوع تکنولوژی اسکن تک بعدی 1D و دو بعدی 2D تشکیل شده است. که بسته به نوع لیبل های هر کسب و کاری باسیم و بی سیم بودن آن متفاوت است.
  • فیش پرینتر : دستگاه های چاپ فیش (فیش پرینتر) از تکنولوژی نوع چاپ حرارتی مستقیم استفاده میکنند. که نیازی به شارژ کارتریج و جوهر دستگاه نیست.
  • کشوی پول : دستگاه های نگهدارنده اسکناس میتواند نقش بسیار مهمی را در نگهداری و امنیت اسکناس های نقدی، چک و موارد مالی مهم را دارشته باشد.
  • صندوق فروشگاهی : صندوق های فروشگاهیی همان سیستم کامپیوتری با قطعات صنعتی است، که مقاوت بالایی در استفاده های طولانی مدت شبانه روزی را داراست.
  • و…

مرکز خرید عمده و خرده تجهیزات مکانیزه فروشگاهی :

با پیشرفت تکنولوژی در عصر ارتباطات امروز خرید هرگونه تجهیزات بصورت آنلاین میتواند ما را در استعلام قیمت محصول کمک کند. همچنین از این روز تهیه و خرید چنین تجهیزاتی نیاز به آشنایی با یک مرکز تخصصی است. مجموعه سنین کالا با دارا بودن سابقه طولانی در حوزه تجهیزات مکانیزه میتواند مشاور و راهنمای خوبی در این زمینه برای مدیران و صاحبان فروشگاه باشد.