امروز برابر است با :1403-03-27
غذای خشک سگ

بهترین نوع غذای سگ چه غذایی است؟

بسیاری از افراد که سرپرستی یک سگ را به عهده گرفته‌اند در مورد تغذیه سگ خود نگرانی‌هایی دارند. برای این افراد گاهی سؤال پیش می‌آید که بهترین نوع غذای سگ چه غذایی است و از کجا می‌توان متوجه شد که غذای سگ می‌تواند تمام نیازهای غذایی سگ را برآورده سازد.

امروزه در پت‌شاپ‌ها غذای آماده یا تجاری سگ در دو نوع خشک و مرطوب به تولید می‌رسد. در تولید این غذاها سعی می‌شود تمام نیازهای تغذیه‌ای سگ در نظر گرفته شود و این غذاها حاوی میزان مناسبی از پروتئین، کربوهیدرات، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی باشند و تمام نیازهای بدنی سگ را تأمین کنند. بهترین نوع غذای سگ باید حاوی تمام موادی باشد که از آنها نام برده شد و همچنین باید مورد علاقه سگ نیز باشد. در واقع بهترین غذای سگ غذایی است که سگ به راحتی آن را مصرف می‌کند و برای خوردن آن اشتیاق داشته باشد. در صورتی که سلیقه غذایی سگ در هنگام خرید در نظر گرفته نشود با وجود خرید بهترین غذای سگ نیز ممکن است حیوان به خوردن این غذا تمایلی نشان ندهد.

از دیگر ویژگی‌های بهترین نوع غذای سگ این است که تنوع بالایی داشته باشد و بتوان این غذا را با توجه به نژاد، سن و وضعیت سلامتی سگ خریداری کرد. همچنین تنوع در طعم و مزه نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که بهترین غذای سگ دارد؛ زیرا به افراد اجازه می‌دهد غذایی را متناسب با سلیقه سگ خود انتخاب کنند.

بهترین غذای سگ همچنین باید فاقد مواد شیرین‌کننده، مصنوعی، رنگ‌دهنده و آلرژی‌زا باشد تا به هیچ عنوان سلامت سگ را تهدید نکند.

قیمت غذای توله سگ با توجه به چه مواردی تعیین می‌شود؟

توله سگ تغذیه‌ای متفاوت از سگ بالغ دارد. زمانی که توله سگ به دنیا می‌آید باید تا چهار هفتگی فقط از شیر مادر خود تغذیه کند و پس از آن است که به مرور می‌توان غذاهای نرم مانند سرلاک و بعد غذاهای خشک را در تغذیه آنها استفاده کرد. زمانی که توله سگ به مادر خود دسترسی نداشته باشد باید از شیر بدون لاکتوز یا شیرخشک مخصوص توله سگ در غذای آنها استفاده کرد تا زمانی که توله سگ به ۴ هفتگی برسد و بتواند از غذای خشک یا مرطوب توله سگ نیز استفاده کند.

قیمت غذای توله سگ با توجه به موارد متعددی تعیین می‌شود که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نوع غذای توله سگ

غذای توله سگ تا ۴ هفتگی و پس از آن به سه نوع شیرخشک و غذای خشک و مرطوب تقسیم می‌شود که هر کدام از این غذاها قیمت‌های متفاوتی دارد.

ترکیبات محصول

از دیگر موارد مهمی که بر روی قیمت غذای توله سگ تأثیر می‌گذارد ترکیبات محصول است. هرچه از مواد باکیفیت‌تر و سالم‌تری در غذای این حیوان استفاده شود آن محصول قیمت بالاتری دارد.

برند محصول

از دیگر موارد تأثیرگذار در قیمت غذای توله سگ برند محصول است. هرچه یک برند معتبرتر باشد محصول باکیفیت‌تری را ارائه می‌کند و به همین دلیل قیمت غذاهای آن برند نیز بالاتر است.

موارد گفته شده همگی در نهایت بر روی قیمت غذای توله سگ تأثیر می‌گذارند و باعث تفاوت قیمت‌ها در بازار می‌شوند.

خرید غذای خشک توله سگ

خرید غذای خشک سگ چرا رواج دارد؟

غذای خشک سگ یکی از انواع غذاهای تجاری به شمار می‌رود که جایگاه مهمی در تغذیه سگ‌ها ایفا می‌کند. خرید غذای خشک سگ در میان افراد بسیاری رواج دارد و این مسئله به دلایل مختلفی باز می‌گردد.

غذای خشک سگ در درجه اول حاوی تمام مواد مورد نیاز بدن سگ است و می‌تواند به حفظ سلامت این حیوان کمک کند. از دیگر مواردی که باعث می‌شود خرید غذای خشک سگ رواج داشته باشد نگهداری آسان از این  محصول است. غذای خشک سگ بر خلاف غذای مرطوب به سادگی فاسد نمی‌شود و می‌توان آن را ساعت‌ها در هوای آزاد برای استفاده سگ نگهداری کرد. از طرفی خرید غذای خشک سگ به افراد این امکان را می‌دهد تا جای کمتری برای ذخیره غذای سگ نیاز داشته باشند؛ زیرا این غذا را می‌توان در هر محیط خشکی نگهداری کرد و نیازی به استفاده از یخچال نیست.

همچنین غذای خشک سگ علاوه بر اینکه در تأمین نیازهای بدنی سگ نقش مهمی دارد به دلیل بافت خود به حفظ سلامت دندان‌های سگ نیز کمک می‌کند. این ویژگی یکی دیگر از مزایایی است که این غذا دارد و باعث می‌شود افراد به خرید غذای خشک سگ تمایل بیشتری داشته باشند.

امروزه غذای خشک سگ را می‌توان از فروشگاه‌های مختلفی خریداری کرد که یکی از آنها فروشگاه آنلاین پت استور است. در این فروشگاه انواع غذای خشک سگ گرد هم آمده تا افراد بتوانند به راحتی محصول مورد نظر خود را با توجه به نیاز سگ خود خریداری کنند.

غذای ارزان سگ

در خرید غذای سگ ارزان قیمت به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هزینه‌های نگهداری از سگ بسیارند و همین مسئله باعث می‌شود بسیاری مواقع افراد بخواهند در هزینه‌های مختلف سگ همچون خرید غذا صرفه‌جویی کنند و ترجیح دهند غذای سگ ارزان قیمت خریداری کنند. بسیار مهم است که در هنگام خرید غذای سگ ارزان قیمت به موارد متعددی توجه کرد که یکی از این موارد کیفیت این غذا است. باید توجه داشت که بسیاری از انواع غذای سگ ارزان قیمت از کیفیت بالایی برخوردار نیستند؛ زیرا استفاده از ترکیبات باکیفیت باعث افزایش قیمت غذای سگ می‌شود.

از دیگر مواردی که باید در هنگام تهیه غذای سگ ارزان قیمت به آن توجه کرد عدم وجود مواد مضر در ترکیب این غذا برای سگ‌ها است. در این نوع غذا نباید از مواد مصنوعی، رنگ‌دهنده‌های مصنوعی و مواد آلرژی‌زا استفاده شده باشد تا به سلامت سگ آسیبی وارد نشود.

بسیار مهم است که در هنگام خرید غذای سگ به سراغ محصولی رفت که قیمت مناسبی دارد اما کیفیت آن برای کاهش قیمت پایین نیامده است. بسیاری از برندها، غذای سگ ارزان قیمت را با کیفیت مناسب به بازار عرضه کرده‌اند و می‌توان از این برندها برای غذای سگ خود استفاده کرد.

برای تهیه غذای سگ ارزان قیمت می‌توان محصولات موجود در پت‌شاپ آنلاین پت استور را بررسی کرد و محصولی متناسب با نیازهای سگ را خریداری نمود.

اشتراک گذاری