امروز برابر است با :1403-05-06

4 روش کاشت ابرو طبیعی؛ کدام روش بهتر است؟

ابروها نقش برجسته ای را در زیبایی چهره ایفا می کنند. برخی از افراد به دلیل ژنتیک دارای ابروهای بسیار نازک هستند و بعضی از افراد دیگر نیز دوست دارند ابروهای پرپشت داشته باشند. کاشت ابرو طبیعی یکی از بهترین روش ها برای پرپشت نشان دادن ابروها و زیبایی آن ها است. روش های مختلفی برای کاشتن ابرو به صورت طبیعی وجود دارند که بسته به شرایط فرد و همچنین نوع فولیکول های موی سالم در فرد، می توان هر یک از این روش ها را انتخاب کرد. در ادامه مقاله قصد داریم 4 روش کاشت ابرو طبیعی و جزئیات آن ها را به شما توضیح دهیم.

کاشت ابرو طبیعی چیست و چگونه انجام می شود؟

کاشت ابرو طبیعی یکی از روش های زیبایی چهره است که در آن فولیکول های موی سالم از بخش های خاصی از بدن فرد مانند سر برداشته می شود و سپس در ناحیه ابرو کاشته خواهد شد. کاشت ابرو به صورت طبیعی مزایای زیادی را به همراه دارد که مهم ترین آن، کاهش احتمال ریزش ابرو و یا پس زدن ابروهای کاشته شده می باشد. چرا که موهایی که برای کاشتن ابرو استفاده می شوند، از موهای خود فرد گرفته خواهند شد. از این رو بدن واکنش بدی به این روش کاشت و پرپشت کردن ابروها نشان نمی دهد.

روش های کاشت ابرو طبیعی

اساس کار کاشت ابرو به صورت طبیعی در انواع بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران یکسان است. در هر صورت باید فولیکول های مو را از بدن خود فرد استخراج کرد و در ابروها قرار داد. با این حال نحوه استخراج این فولیکول هاست که باعث ایجاد تفاوت در روش های کاشت ابرو می شود. به طور کلی، 4 روش برای کاشتن ابرو به صورت طبیعی وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  1. کاشت ابرو مستقیم (DHI)

یکی از روش های کاشت ابرو، کاشت ابرو به صورت مستقیم و سرعتی است. در این روش، فولیکول های مو از ناحیه اهدا کننده برداشته می شوند و بلافاصله در ناحیه ابرو کاشته خواهند شد. برای انجام این روش از ابزار مخصوصی مانند قلم استفاده می شود. این قلم می تواند فولیکول های مو را به صورت دقیق استخراج کند و به صورت همزمان با ایجاد سوراخ روی ناحیه ابرو، فولیکول های مو را در آن ناحیه بکارد. مزیت روش کاشت ابرو به صورت مستقیم این است که امکان مشخص کردن جهت ابروها پس از کاشت وجود دارد. به همین خاطر نتیجه نهایی کاشت ابرو به صورت مستقیم، بسیار طبیعی و زیبا خواهد بود.

  1. استخراج واحد فولیکولی (FUE)

روش دیگری که برای کاشت ابرو طبیعی استفاده می شود، روش FUE است. افرادی که به دنبال روش های کم تهاجمی برای کاشت ابرو به صورت طبیعی هستند، می توانند این روش را انتخاب کنند. چرا که پس از انجام آن، هیچ جای زخم یا خطی باقی نخواهد ماند. برای انجام این روش، از ابزاری به نام پانچ استفاده می شود. این ابزار موها را به صورت تکی جدا می کند و در محلی که نیاز به افزایش حجم ابرو است، استفاده می کند. روش FUE با برداشت تک به تک فولیکول های موی سالم انجام می شود و جزء روش های زمان بر است. اما دقت بالا و نتایج طبیعی کاشت ابرو با این روش، باعث محبوبیت آن شده است.

  1. کاشت ابرو نواری (FUT)

روش کاشت ابرو نواری که به FUT معروف است، جزء روش های تهاجمی است که معمولا زخم و جراحت زیادی را به همراه دارد. در این روش یک بخش از پوست ناحیه پشت سر که محل اهدا کردن فولیکول های مو می باشد، برداشته می شود. سپس این بخش به صورت نواری برش زده می شود. بخش های کوچک تری از این نوار که حاوی واحدهای فولیکولی موی سالم هستند، برش زده می شوند و در مناطق ابرو کاشته خواهند شد. روش کاشت ابرو نواری نتایج خوبی را به همراه دارد؛ اما بیشتر در مواقعی که نیاز به تعداد زیادی فولیکول مو است؛ می توان از این روش استفاده کرد.

  1. کاشت ابرو به روش نیوگرافت

یکی دیگر از روش های کاشت ابرو طبیعی، کاشت ابرو به روش نیوگرافت است. در این روش از دستگاه های پیشرفته برای برداشت فولیکول های مو استفاده می شود تا ابروهای طبیعی و جذابی داشته باشید. روش نیوگرافت را می توان یک روش پیشرفته تر نسبت به FUE شناخت که تک تک فولیکول های مو به صورت جداگانه برداشته می شوند و در محل مورد نظر کاشته خواهند شد.

کلینیک آی گل؛ بهترین کلینیک برای کاشت ابرو طبیعی

انتخاب بهترین روش برای کاشت ابرو طبیعی بستگی به نظر پزشک و شرایط ناحیه اهدا کننده مو بستگی دارد. کلینیک آی گل، یکی از بهترین کلینیک هایی است که برای کاشت ابرو و مو طبیعی خدمات ارائه می کند. در صورتی که به زیبایی ابرو و طبیعی بودن آن اهمیت می دهید، می توانید از خدمات این کلینیک استفاده کنید و ابروهایی طبیعی و جذاب داشته باشید.

اشتراک گذاری