امروز برابر است با :1403-02-06
استایل شیک برای آقایان بالای 40 سال

چطور آقایان بالای 40 سال با پوشش مناسب خوش استایل تر باشند؟

مجله چرخونکی : با بالا رفتن سن، دانستن اینکه در رویدادها و مناسبت های مختلف چه بپوشیم دشوارتر می شود. در حالی که یک کت و شلوار تیز و خوش دوخت می تواند در بسیاری از موقعیت ها به شما کمک کند، اما دانستن اینکه چگونه برای رویدادهای غیررسمی تر خود را خوش استایل کنید، مهم است. دوست داشتن لباس هایی که می پوشید می تواند به شما کمک کند در موقعیت های اجتماعی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

اگر مطمئن نیستید که با ورود به 40 سالگی کدام لباس بهترین است، چند قانون ساده وجود دارد که می توانید آنها را دنبال کنید. این می‌تواند سردرد زیادی را از انتخاب‌های استایل شما دور کند و به شما کمک کند چند لباس کلاسیک را برای هر موقعیتی بچینید.

اطمینان حاصل کنید که تناسب درست است

تناسب مناسب نیمی از نبرد با لباس خوب است. یک لباس ساده در اندازه گیری های صحیح بسیار شیک تر از لباس های نامناسب به نظر می رسد. یک مکان خوب برای شروع می تواند مراجعه به یک خیاط باشد تا اندازه گیری های خود را برای همه مناطق بدست آورید.

اکثر لباس‌های مردانه بر اساس اندازه‌های سینه، باسن و ساق ساق‌بندی می‌شوند، بنابراین انتخاب لباس‌هایی که به بهترین وجه با اندازه‌های شما مطابقت دارند، باید ساده باشد. همچنین ایده خوبی است که اندازه های مختلف را امتحان کنید، زیرا بسته به مارک یا فروشگاه ممکن است در اندازه استاندارد اختلاف وجود داشته باشد. به دنبال لباسی که مناسب فرم و تیپ بدن شما باشد نیز می تواند بسیار ارزشمند باشد.

قطعات بی زمان را انتخاب کنید

پوشیدن لباس‌های کلاسیک که هر بار بی‌ دردسر و شیک به نظر می‌رسند می‌تواند یک انتخاب عالی برای مردان 40 ساله باشد. گزینه های کلاسیک عبارتند از:

  • تی شرت های سفید
  • شلوار جین آبی
  • بلیزر مشکی
  • ژاکت های پشمی

همه این قطعات سبک‌هایی هستند که سال‌ها مد شده‌اند و احتمالاً همینطور خواهند ماند. مطمئن شوید که فروشندگان لباس با کیفیت را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که ترکیب مناسبی از مد و ساخت را به دست می آورید. برای الهام گرفتن از این سری ژاکت های مردانه آران از فروشگاه ژاکت نگاه کنید.

روی لباس های خود سرمایه گذاری کنید

فست مد به دلیل تأثیر آن بر محیط زیست به طور فزاینده ای بد است. همچنین می‌توان ادعا کرد که لباس‌های ارزان‌تر و منحصربه‌فردتر معمولاً بدتر از لباس‌های باکیفیت و خوش‌دوخته به نظر می‌رسند. بنابراین، سرمایه‌گذاری روی لباس‌هایی که بهترین کیفیت را داشته باشند، می‌تواند راهی آسان برای شیک‌تر شدن باشد.

این همچنین می تواند یک گزینه عالی برای افرادی باشد که واقعاً از خرید لذت نمی برند. به جای خرید چند تکه لباس برای لباس‌های مختلف، می‌توانید هر بار روی یک یا دو تکه لباس سرمایه‌گذاری کنید که می‌توان آن‌ها را به روش‌های مختلف پوشید تا لباس‌های متعدد بپوشید.

جمع بندی

هر چیزی که برای کمد لباس خود انتخاب می کنید، ضروری است که به خوبی متناسب باشد و به شما احساس راحتی و اعتماد به نفس بدهد. بدن ما با افزایش سن تغییر می کند، بنابراین ممکن است متوجه شوید که چیزهایی که در دهه 20 و 30 سالگی می پوشیدید دیگر با فرم و تیپ بدن شما سازگار نیستند.

کار با بدنی که اکنون دارید، به جای گیر کردن در گذشته، بسیار مهم است. اگر شک دارید، درخواست کمک از دوستان و خانواده قابل اعتماد یا حتی رزرو یک جلسه با یک آرایشگر شخصی را در نظر بگیرید. ظاهر بیرونی ما می‌تواند آنقدر تفاوت بزرگی در احساس ارزشمندی درونی ما ایجاد کند که ارزش دارد با خودتان رفتار کنید.

اشتراک گذاری