امروز برابر است با :1403-02-08
فناوری دیجیتال در کسب و کار

چرا سرمایه گذاری دیجیتال باید قدم بعدی کسب و کار شما باشد؟

مجله چرخونکی : در شرایط کنونی، بسیاری از کسب‌وکارها در تلاش برای ادامه حیات هستند. بنابراین تعجبی ندارد که بدانید بسیاری از مالکان سرمایه گذاری در تجهیزات، فناوری و آموزش جدید را به تاخیر می اندازند. در حالی که این قابل درک است، در بیشتر موارد، چنین واکنشی عاقلانه ترین رویکرد نیست.

سرمایه گذاری مناسب در دوران رکود سود سهام می دهد

مدرسه بازرگانی هاروارد این موضوع را بررسی کرده است که آیا کسب و کارها باید در دوران رکود سرمایه گذاری کنند یا سرمایه خود را پس انداز کنند. تحقیقات آنها نشان می دهد که آنهایی که به سرمایه گذاری در فناوری و تجهیزات جدید ادامه می دهند، شرکت هایی هستند که قوی تر از رکود خارج می شوند. به محض شروع بهبودی، آنها از رقبای خود پیشی می گیرند.

تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری

با این حال، آن سرمایه‌گذاری‌ها باید سرمایه‌گذاری‌های درستی باشند. عاقلانه نیست که یک صاحب کسب و کار تمام پول نقد خود را صرف چیزی کند که سود اضافی ایجاد نمی کند. به عنوان مثال، نام تجاری جدید باعث حرکت در فروش نمی‌شود، اما علامت‌های دیجیتال که به روشی درست به کار گرفته شده است، این کار را انجام می‌دهد. مهم این است که زمان زیادی طول نمی کشد تا این اتفاق بیفتد. افزایش فروش در دوران رکود به شرکت کمک می کند تا از طوفان عبور کند. برای ماندن در تجارت زمانی که دیگران در حال تا زدن هستند. که به نوبه خود باعث افزایش فروش بیشتر خواهد شد.

زمانی که رکود به پایان برسد، رقبای کمتری باقی خواهند ماند و تقاضای متوقف شده زیادی خواهد داشت. با جان سالم به در بردن از رکود، کسب و کار می تواند از این وضعیت استفاده کند.در زیر به جزئیات بیشتری می‌پردازیم و توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توان تصمیم گرفت روی کدام تجهیزات، فناوری و آموزش سرمایه‌گذاری شود، حتی در دوران رکود.

به دنبال راه حل برای مشکلات خود باشید

هر کسب و کاری چیزهایی دارد که آنها را از ارائه خدمات به مشتریان خود باز می دارد. شناسایی مسائلی که بیشترین هزینه را برای شما دارند و سپس یافتن راه حل برای آنها ارزش انجام دادن دارد. به عنوان مثال، اگر یک تجارت مواد غذایی هستید که از فساد بالایی رنج می‌برید، سرمایه‌گذاری در یک بسته‌بندی خلاء برای بسته‌بندی مجدد بسته‌های مواد به طوری که بیشتر دوام بیاورد، احتمالاً ارزشمند است.

هزینه ها را کاملا درک کنید

قبل از اینکه واقعاً پول خرج کنید، هزینه اجرای راه حل را درک کنید. حتما موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • خرید کیت
  • هزینه نصب
  • هزینه آموزش چقدر خواهد بود، از جمله زمانی که کارکنان به دور از کار خود برای آموزش نیاز دارند.
  • تعمیر و نگهداری از جمله سرویس، لوازم جانبی، فرسودگی و افزایش قیمت این چیزها و هزینه اجاره در صورتی که شما از این طریق تجهیزات را تهیه می کنید.

به طور کامل مزایای کسب و کار را شناسایی کنید

همچنین مهم است که مشخص کنید کسب و کار شما با استفاده از این کیت یا فناوری جدید چقدر سود یا صرفه جویی می کند. انجام این کار بسیار سخت است. خوشبختانه، در بیشتر مواقع، شرکتی که محصول را به شما می فروشد، می تواند در این زمینه کمک کند. آنها صدها مشتری خواهند داشت که می توانند از تجربیات آنها استفاده کنند تا آنچه را که باید بدانید.

اما شما باید این واقعیت را تحمل کنید که ارقام آنها ممکن است کمی خوش بینانه باشد. بنابراین، کمی از زمان خود را صرف کار کردن با آنها کنید و مشخص کنید که شرکت شما چقدر ممکن است پس انداز کند.

اگر می توانید این کار را انجام دهید، با صاحبان مشاغل دیگری که در حال حاضر از فناوری یا سیستم های مشابه استفاده می کنند صحبت کنید. آنها لزوماً نباید رقیب مستقیم شما باشند. برای مثال، صاحب کافه‌ای که فناوری دیجیتال را وارد کسب و کار خود کرده است، می‌تواند به شما بگوید که در هنگام نصب آن‌ها چقدر افزایش فروش داشته است. این به شما یک ایده تقریبی از میزان افزایش فروش می دهد که احتمالاً شاهد آن خواهید بود.

مدتی را صرف تمرین کنید

زمان کافی برای آموزش نیروی کار خود در نظر بگیرید. مطمئن شوید که این هزینه را در محاسبات خود لحاظ کنید و متوجه شوید که یک دوره تسویه حساب وجود خواهد داشت.

بر موفقیت فناوری جدید نظارت کنید

قبل از شروع استفاده از تجهیزات یا فناوری جدید، راهی برای اندازه گیری تأثیر آن تنظیم کنید. به عنوان مثال، بهترین فناوری دیجیتال زمان پخش هر تبلیغ را پیگیری می کند. وقتی این اطلاعات با داده‌های فروش ترکیب می‌شود، فروشگاه خرده‌فروشی، کافه، بار یا رستورانی که از آن استفاده می‌کند، می‌تواند بفهمد که هر آگهی واقعاً چقدر مؤثر بوده است.

این به صاحب کسب و کار امکان می دهد تا بفهمد که آیا استفاده از صفحه نمایش های دیجیتال در شاخه های دیگر منطقی است یا خیر. و همچنین مشخص می کند که کدام نوع تبلیغات مؤثرتر هستند. انجام این کار به شما اطمینان می دهد که ROI را به طور دقیق شناسایی می کنید.

کسب‌وکارهایی که به سرمایه‌گذاری بر روی فناوری مناسب ادامه می‌دهند، آنهایی هستند که سریع‌ترین راه رشد دارند. این به همان اندازه در دوران رکود صادق است که در بقیه زمان ها صادق است.

اشتراک گذاری