امروز برابر است با :1403-02-07
اثبات کسب و کار در آینده

چگونه و چرا کسب و کار خود را در آینده اثبات کنید؟

مجله چرخونکی : طول عمر در تجارت بسیار مهم است. این تفاوت بین ساختن یک سازه مستحکم برای مقابله با اثرات زمان و تغییر است و ساختن یک پناهگاه موقت که بعد از یک فصل بدبختی آماده فروپاشی است.

و برای دستیابی به طول عمر، باید آینده کسب و کار خود را اثبات کنید. این یک مفهوم جدید نیست، اما یک مفهوم اشتباه است. در این مقاله، بیایید یک مورد برای اثبات آینده ایجاد کنیم و استراتژی‌هایی را برای تضمین طول عمر سازمان بررسی کنیم.

چرا آینده کسب و کار خود را اثبات کنید؟

احتمالاً، کسب و کار شما درآمد سریع و سود رسانی سریع در آن نیست. شما می خواهید چیزی بی انتها بسازید. در طول مسیر، حتی ممکن است بخواهید همه چیز را تغییر دهید و صنعت خود را متحول کنید، ذهن خود را تغییر دهید و دنیای بهتری را پشت سر بگذارید. به این ترتیب، اثبات آینده یک کسب و کار می تواند به اطمینان حاصل شود که:

  • اینکه شما در موقعیتی مناسب برای سازگاری هستید، حتی اگر نوآوری ها و فناوری های مخرب صنعت شما را متحول کنند.
  • اینکه به پرورش و شکار استعدادها در درون سازمان خود و از طریق اکتساب از خارج ادامه دهید.
  • اینکه شیوه‌های پایداری را اجرا کنید که کل صنعت شما را قادر می‌سازد به حرکت رو به جلو ادامه دهد.
  • اینکه شما به هنگام ظهور به روندها پاسخ می دهید و از آنها استفاده می کنید.

در نهایت، شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که، همانطور که ما در زندگی شخصی خود انجام می دهیم، کسب و کار شما به طور مداوم سلامت خود را به روشی پیشگیرانه کنترل می کند.

چگونه یک سازمان را در آینده اثبات کنیم

انسان ها به طور شهودی ارزش آینده نگری را درک می کنند. ما درک می کنیم که ما فقط موجوداتی نیستیم که در حال ور رفتن هستند. ما مباشر جسم و ذهنی هستیم که (امیدوارم) در آینده به خوبی دوام بیاورد. به همین دلیل است که ما در تلاش برای تغذیه سالم، یادگیری مهارت های جدید، برنامه ریزی برای آینده مالی و تصور دنیای بهتری هستیم.همین امر در مورد یک تجارت نیز صادق است. شما باید با چرخه تخیل، پیش بینی و خودسازی راحت باشید.

برای شروع، از “ذهنیت آینده نزدیک” خارج شوید. وقتی در مورد آینده صحبت می کنیم، در مورد هشت ماه آینده صحبت نمی کنیم. این دامنه صفحات گسترده و اسناد حسابداری است. اگر می خواهید به طور جدی آینده را اثبات کنید، شروع به نگاه کردن به تصویر واقعاً بزرگ کنید.

شما مجبور نیستید مسیر را به تنهایی طی کنید. کارشناسانی وجود دارند که در کسب و کارهایی که آینده را تضمین می کنند، تخصص دارند. بنابراین از دانش و خرد آنها سرمایه گذاری کنید. می‌توانید برای رویداد شرکتی بعدی خود یک سخنران آینده‌پژوه استخدام کنید تا با سؤالات بزرگ در مورد آینده‌نگری دست و پنجه نرم کند یا حتی یک مشاور آینده‌پژوه را برای همکاری در مسیر آینده استخدام کنید.

اگر کسب و کار شما نیاز به نوشتن خطوط کد دارد، بهترین برنامه نویس بازار را استخدام می کند. بنابراین، منطقی است که اگر ماموریت شما اثبات آینده است، بهترین آینده پژوه را در آنجا پیدا خواهید کرد.

در نهایت، وارد عمل شوید. سیاست های محکم و آینده نگر را برای اتخاذ فناوری های نوظهور در نظر بگیرید. با روندهای فعلی در رضایت کارکنان همراه باشید تا محیطی مهمان نواز برای کسب استعداد ایجاد کنید. به خواسته های مصرف کننده در زمان حال پاسخ دهید، اما سعی کنید نوع محیط مصرف کننده ای را که می خواهید در آینده ببینید، مهندسی کنید.

و بالاتر از همه، شجاع باشید خارج از جعبه صنعتی فکر کنید.طول عمر یک هدف دست یافتنی است، اما مستلزم آن چرخه است تخیل، پیش بینی و خودسازی. اینگونه است که شما ساختاری می سازید که ماندگار باشد.

اشتراک گذاری