امروز برابر است با :1403-02-11
خرید کنسرو گربه

نکاتی که باید در خرید غذای سگ و گربه در نظر داشته باشیم

یکی از مواردی که در هنگام نگهداری از سگ و گربه‌ها باید در نظر داشت توجه به غذایی است که آنها مصرف می‌کنند. در واقع بدون آشنایی با غذای سگ و گربه، حیوان نمی‌تواند از تغذیه درستی برخوردار باشد و با بسیاری مشکلات جسمی مواجه می‌شود. غذای سگ و گربه با یکدیگر متفاوت است؛ اما نکات کلی وجود دارد که باید در هنگام خرید غذای این دو حیوان به آن توجه کرد. از جمله این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

توجه به نیاز بدنی سگ و گربه

سگ و گربه هر کدام به میزان متفاوتی از پروتئین، کربوهیدرات، ویتامین‌ها و مواد معدنی احتیاج دارند و به همین دلیل باید در هنگام خرید غذای آنها به این موارد توجه کرد.

کیفیت غذای سگ و گربه

بسیار مهم است غذایی که برای سگ و گربه خریداری می‌شود از کیفیت بالایی برخوردار باشد. غذاهای ارزان قیمت کیفیت مطلوبی ندارند و نمی‌توانند نیازهای بدنی این حیوانات را فراهم کنند. یک غذای کامل باید بتواند مقدار مورد نیاز پروتئین، کربوهیدرات، ویتامین‌ها و مواد معدنی را به شکل کامل به بدن سگ و گربه برساند.

سلیقه غذایی حیوانات

غذای سگ و گربه به صورت کلی به دو غذای تجاری خشک و مرطوب تقسیم می‌شود. اینکه حیوان نسبت به خوردن کدام غذا علاقه دارد باید در هنگام خرید در نظر گرفته شود. باید البته در نظر داشت مصرف یک نوع غذا به شکل کلی پیشنهاد نمی‌شود و بهتر است از ترکیب این دو نوع غذا در تغذیه سگ و گربه استفاده کرد.

قیمت غذا

قیمت غذا از دیگر نکاتی است که باید در خرید غذای سگ و گربه در نظر گرفت. اگر بودجه افراد محدود است بهتر است به سراغ غذاهای باکیفیت اما با قیمت مناسب‌تر بروند تا بتوانند برای همیشه نیازهای تغذیه‌ای حیوان خود را برطرف کنند.

کنسرو گربه چه انواعی دارد؟

کنسرو گربه یکی از انواع غذاهای تجاری این حیوانات است که طعم لذیذی دارد. این غذای تر می‌تواند به خوبی انواع ویتامین‌ها و نیاز پروتئینی گربه را برطرف کند. خرید انواع کنسرو گربه برای بسیاری از افراد در اولویت است؛ زیرا گربه آنها به غذای مرطوب علاقه بیشتری نشان می‌دهد.

کنسرو گربه از ترکیب چند نوع گوشت خالص به همراه مقدار بسیار کمی سبزی‌ها و غلات تهیه می‌شود. رطوبت کنسرو گربه معمولاً بین ۵۰ تا ۸۰ درصد است و همین مسئله باعث خوش خوراک شدن آن می‌گردد.

کنسرو گربه امروزه در انواع مختلف و با طعم‌های متفاوتی به تولید می‌رسد. کنسرو گربه با طعم ماهی و سبزی‌ها، کنسرو با طعم گوشت، کنسرو گربه با طعم مرغ تنها تعدادی از انواع کنسرو گربه هستند که می‌توان از آنها نام برد. جهت خرید انواع کنسرو گربه افراد می‌توانند این محصول را از پت‌شاپ‌های حضوری و یا پت‌شاپ‌های آنلاین همچون پت‌شاپ آنلاین پت آباد خریداری کنند. خرید انواع کنسرو گربه کمک می‌کند تا با تنوع دادن به غذای این حیوانات علاقه آنها به مصرف غذای باکیفیت بیشتر شود.

بهترین برندهای تشویقی سگ در بازار کدام‌اند؟

تشویقی سگ در گروه غذای سگ قرار می‌گیرد با این تفاوت که آن را هرازگاهی یا به قصد خاصی به سگ می‌دهند. تشویقی در واقع به تولید رسیده تا افزایش بازدهی آموزش به این حیوانات بالاتر رود. از جمله تشویقی‌ها می‌توان به تشویقی‌های استخوانی، تشویقی‌های رژیمی، تشویقی‌های نرم، تشویقی‌های گیاهی و… اشاره کرد. تشویقی‌ها طعم بسیار لذیذی دارند و به همین دلیل خوردن آنها پس از کار مثبتی که سگ انجام می‌دهد باعث می‌شود تا سگ برای انجام آن کار در دفعات بعد علاقه بیشتری نشان دهد.

تشویقی امروزه توسط برندهای مختلفی به تولید می‌رسد و به همین دلیل لازم است افراد با بهترین برندهای تشویقی سگ آشنا شوند. از جمله بهترین برندهای تشویقی سگ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تشویقی سگ جرهای
  • تشویقی سگ مدوکاو
  • تشویقی سگ ونپی
  • تشویقی سگ دودوتی
  • تشویقی سگ هپی داگ
  • تشویقی سگ هاپومیل
  • تشویقی سگ سوباشی
  • تشویقی سگ دکتر کلادرز

غذای تشویقی سگ

این تشویقی‌ها در مدل‌های مختلف و با طعم‌های متفاوت در بازار به فروش می‌رسند. برخی از این تشویقی‌ها حتی مختص نژادهای بزرگ تهیه شده‌اند و یا ویژگی‌های خاصی همچون غنی شدن با ویتامین‌ها را دارند. برندهای نام برده از جمله بهترین برندهای تشویقی سگ محسوب می‌شوند که با اطمینان خاطر افراد می‌توانند محصولات آنها را خریداری کنند.

انواع تشویقی سگ در پت‌شاپ آنلاین پت آباد به فروش می‌رسد. افراد می‌توانند به راحتی محصول مورد نظر خود را از بهترین برندهای تشویقی سگ خریداری کنند و آن را در اختیار حیوان خود قرار دهند.

 چرا خرید از پت‌شاپ آنلاین پت آباد پیشنهاد می‌شود؟

پیش از اینکه فروشگاه‌های آنلاین پت‌شاپ کار خود را آغاز کنند بیشتر افراد برای خرید محصول مورد نیاز حیوان خود به فروشگاه‌های پت‌شاپ حضوری مراجعه می‌کردند. این مراجعه بسیار وقت‌گیر بود و حتی گاهی  همراهی حیوان در هنگام مراجعه باعث بروز مشکلاتی می‌شد. با آغاز به کار پت‌شاپ‌های آنلاین همچون پت‌شاپ آنلاین پت آباد این مشکل برطرف شده و امکانات بیشتری در اختیار خریداران قرار دارد.

سایت پت آباد

در پت‌شاپ آنلاین پت آباد افراد می‌توانند لوازم مورد نیاز گربه، سگ، پرندگان، جوندگان و آبزیان را به راحتی در سایت بررسی کنند و اطلاعات موجود در مورد محصولات را با یکدیگر مقایسه نمایند. این کار کمک می‌کند تا افراد با اطلاعات کامل اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنند و هیچ‌گونه سؤالی در مورد ویژگی‌های محصول در ذهنشان باقی نماند. از طرفی پت‌شاپ آنلاین پت آباد یک فروشگاه معتبر است که تمامی برندهای داخلی و خارجی آن اصل هستند و همین مسئله کمک می‌کند افراد در هنگام خرید نگران تقلبی بودن محصول نباشند. قیمت ارائه شده در پت‌شاپ آنلاین پت آباد همچنین قیمت مصوب است و همین مسئله باعث می‌شود افراد پول بیشتری بابت محصولات مورد نظر خود نپردازند. تنوع محصولات این فروشگاه نیز بسیار بالا است و کمک می‌کند افراد بتوانند هر محصولی را از هر برندی به راحتی از این فروشگاه سفارش دهند و دریافت نمایند.

 

اشتراک گذاری