امروز برابر است با :1403-02-17

نشانه و علائم خیانت زنان + حالات زن بعد از خیانت چگونه است؟

15نشانه و علائم خیانت زن متاهل و حالات زن بعد از خیانت به شوهر و همسر خود چگونه است ؟ آیا از روی چهره و نشانه های رفتاری علت و مراحل و دلایل .. آن مشخص میشود ؟ در صورتی که احساس شک و تردید نسبت به همسر خود دارید ، نباید او را مورد قضاوت قرار دهید و متهم به کاری کنید . چرا که تغییر رفتار ناگهانی در زنان ممکن است به علل مختلفی به وجود آید و در بسیاری موارد نمی ‌توان گفت که این موارد از نشنانه های خیانت در زنان است.

با این حال اگر گمان می کنید، قربانی خیانت همسر خود هستید و چیزی در روابط شما تغییر کرده، بهتر است رابطه زناشویی خود را موشکافانه تر ببینید ممکن است حدس و گمانه زنی های شما درست یا غلط باشد. پس بهتر است قبل از بررسی دقیق حکمی صادر نکنید.

درست است که خیانت هیچ توجیحی نداشته و در هیچ فرهنگ و جامعه‌ای جایز نیست اما شاید شما هم در این مورد بی تقصیر نبوده‌اید و زمینه را برای این کار غیر اخلاقی فراهم کرده‌اید.

ممکن است علائم و حالت خیانت در زنان این موارد باشد

میلی به ارتباط جنسی با همسر خود ندارند

معمولا خانم‌هایی که با فرد دیگری ارتباط دارند میلی به رابطه جنسی با همسر خود ندارند. البته ممکن است عدم برقراری رابطه جنسی خانم‌ها با همسر خود به دلیل ناراحتی آن‌ها از یک حرف یا رفتار همسرشان باشد. ولی در صورتی که خانم‌ها در وضعیت کاملا عادی و در بازه زمانی طولانی میلی به رابطه جنسی با همسر خود نداشته باشند احتمال خیانت وجود دارد.

شاغل بودن

احتمال خیانت زنان شاغل از زنان خانه‌دار بیشتر است. و به گفته دکتر شرلی گلس متخصص در حوزه خیانت زنان احتمال خیانت این زنان با مردان همکار خود بیشتر است. این مسئله تا حدودی به موقعیت ربط دارد.

جذابیت بیشتر

اگر همسر شما تا دیروز اهمیتی به ظاهر خود نمی داد اما حالا هر روز صبح ساعت را برای ورزش صبحگاهی کوک می کند، خبری در راه است یکی از نشانه های خیانت زنان متاهل تغییر عادات روزانه و تلاش برای جذابیت ظاهری بیشتر است.

زنان برای اینکه جذاب تر به نظر برسند، ممکن است رژیم غذایی خود را تغییر داده یا تغییراتی در ظاهر خود ایجاد کنند .اگر همسر شما عادت به استفاده از عطر های خوشبو یا آرایش های غلیظ نداشت و اکنون او را مشغول این کارها می بینید، بهتر است بیشتر او را زیر نظر داشته باشید.

تغییر در عادات رفتاری

زنانی که خیانت می کنند به صورت ناگهانی رفتار و کردارهای آن ها دچار تغییر و تحولاتی می شود . به عنوان مثال : به امور منزل رسیدگی نمی کنند ، لباس های همسر خود را آماده نمی کنند ، به امور و درس های بچه ها رسیدگی نمی کنند و….

افزایش خشم و عیب جویی های غیر طبیعی

پس از خیانت برخی از خانم‌ها درگیر عذاب وجدان شده و به نوعی می‌خواهند این رفتار زشت خود را توجیه کنند به همین خاطر به پرخاشگری‌های غیر معمول و عیب جویی‌های مداوم دست می‌زنند تا با این کار خود را قانع کنند که از زندگی خود راضی نیستند و به همین دلیل می‌توانند دست به خیانت بزنند. البته هر عصبانیت و عیب جویی دلیل بر خیانت نیست ولی در برخی از خانم‌های متاهل که در حال خیانت به همسر خود هستند گاها این حالت بروز پیدا می‌کند.

بیماری های مقاربتی

مبتلا شدن به بیماری های مقاربتی که فرد قبلا به آن ها مبتلا نبوده می تواند مهم ترین نشانه برای خیانت زنان باشد. زگیل های دهانی و تناسلی و یا بیماری های دیگر واژینال می تواند از این نشانه ها باشد.

خیلی به دنیای دیجیتال علاقمند شده!

تشخیص زن خیانتکار با توجه بیشتر به رفتارهای او آسان تر خواهد بود معمولا این زنان بیشتر از گذشته از گوشی همراه یا کامپیوتر خود استفاده می کنند و آن ها را مخفی از شما نگه می دارند.
اگر همسر شما اطلاعی از رمزهای پیچیده برای موبایل و لپ تاپ نداشت ولی حالا برای باز کردن گوشی همراه، هفت خان رستم را باید طی کرد نشانه خوبی نیست.
پاک کردن روزانه تاریخچه مرورگر یا پیامک های گوشی از نشانه های خیانت زنان متاهل است . قایم کردن موبایل و لپ تاپ و استفاده از رمز های پیچیده از حالات زن بعد از خیانت است که نباید آن را نادیده گرفت.

در خواست اعتماد

زمانی که همسران زنان خیانت کار ، از خیانت آن ها مطلع می شوند و به آن ها شک می کنند ، از آن ها می خواهند که علت را توضیح دهند اما این گونه زنان از دادن پاسخ هاس منطقی جلوگیری می کنند و سعی می کنند که همسر خود را قانع کنند . در نهایت می خواهند که به او اعتماد کنند و نگران اوضاع پیش آمده نباشند.

محبت کردن های بیش از حد

یکی دیگر از نشانه‌های خیانت، ابراز محبت‌های بیش از حد شخص نسبت به همسرش است که این محبت‌ها یا ناشی از عذاب وجدان فرد بوده یا برای اینکه همسرش به او شک نکند دست به محبت‌های غیرمعقول و بیش از حد می‌زند.

هزینه‌های بدون توضیح

خیانت مالی زمانی است که همسرتان برخی از مبالغ خرج‌شده را از شما پنهان می‌کند. بسیاری از زنان متعد هستند که برای روز مبادای خانواده پس از اندازی کنار کذاشته بدون اطلاع از شما دارند اما دلیل آن‌ها این است که شما آن را صرف هزینه‌های غیرضروری خواهید کرد در صورتی که زنانی که قصد خیانت دارند در سخت ترین شررایط هم آن را وسط نمی‌آورند.

فراموشکاری

زنان خیانت کار ، فراموشکار می شوند و تاریخ های رویداد های مهم را فراموش می کنند . به طور مثال : تاریخ تولد همسر و فرزندان ، تاریخ ازدواج و … را فراموش می ‌کنند.

بعد از برخورد با خیانت زن، مردان چه احساسی دارند؟

از دست دادن انحصار عاطفی با همسر، احساس به سرقت رفتن عواطف توسط طرف مقابل، سوگواری برای از دست دادن اعتماد از دست رفته، احساس ورشکستگی عاطفی، سوگواری برای عمر و زمان و انرژی از دست رفته در این زندگی همگی از جمله عواطف ناخوشایندی هستند که توسط مردان بعد از آگاهی از خیانت همسرشان تجربه میشود. آنچه از همه مهمتر است تجربه خشم انفجاری و لطمه خوردن به غرور مردانه ی آنان است که زمینه را برای تصمیم گیری بهتر چه تصمیم گیری برای بازسازی و چه تصمیم برای ترک رابطه سخت‌تر می‌کند.

علت خیانت زنها چیست؟

پس از بررسی نشانه های خیانت زنان باید علا خیانت در زنان مورد بررسی قرار گیرد. علت خیانت زنها موارد بسیاری را شامل میشود و باید به طور کامل بررسی شود . اما ۱۱ علت خیانت زن های متاهل موارد زیر می باشد :

  • بی تفاوتی و همچنین کمبود محبت و عاطفه از طرف همسر خود ( یکی از اصلی ترین علل بروز خیانت می باشد )
  • مورد ابراز علاقه و عاطفه قرار گرفتن از طرف شخصی به جز همسر خود
  • عدم اعتماد به نفس و احساس طرد شدگی از طرف همسر خود
  • نداشتن علاقه و انگیزه
  • درک نشدن توسط همسر و تنها ماندن
  • ابتلا به اختلال های شخصیتی و رفتاری و بیماری های روانی
  • دچار شدن فرد به اعتیاد
  • دچار شدن همسر به اعتیاد و نداشتن تعادل
  • تامین نشدن از نظر مالی از طرف همسر
  • عدم پاسخ گویی به نیازهای جنسی از طرف همسر خود
  • حس تنوع طلبی ( این علت بیشتر در زمان خیانت مردان رخ می دهد اما در خیانت زنان نیز مشهود است)
اشتراک گذاری