امروز برابر است با :1403-01-10
مدل ناخن فرنچ

با مدل ناخن فرنچ دستانی زیباتر داشته باشید

مجله چرخونکی : فرنچ ناخن یکی از مدل های جدید در طراحی ناخن است که در عین سادگی بسیار محبوب و پرطرفدار می‌باشد. این مدل طرح ناخن قابلیت تغییر و تنوع بالایی دارد. به طوری که می‌توانید از رنگ ها و طرح های مختلفی استفاده کرده و طرح های خلاقانه و به‌روزی را ایجاد کنید. از مدل های رنگی و غیر رنگی می‌توان هم برای استفاده روزمره و هم مهمانی‌ها استفاده کرد.

در هنگام انجام مانیکور و پدیکور می توانید از آرایشگرتان بخواهید که ناخن هایتان را فرنچ کند زیرا این مدل هم برای ناخن های معمولی و هم ناخن های کاشت مناسب است.

این مدل از طراحی ناخن با ایجاد یک خط باریک و سفید و در بالای ناخن تعریف میشه اما این روزها مدل های بسیار متنوع و زیبایی از مدل فرنچ ناخن طراحی و اجرا شده و طرفداران بیشتری پیدا کرده است

استفاده از رنگ های مختلف و طراحی و دیزاین های جذاب و خلاقانه برای فرنچ ناخن از جمله تغییرات مدرن و شیکی هست که برای این مدل مانیکور ناخن ایجاد شده و جذابیت بیشتری برای آن به وجود آوردند

چطور خودمان از طرح های ناخن فرنچ استفاده کنیم ؟

فرقی نمیکند ناخن هایتان کوتاه باشد یا بلند، گرد باشد یا نوک تیز فرنچ ناخن برای انواع مدل های ناخن مناسب است اگر دوست داشته باشید میتوانید خودتان در خانه ناخن هایتان را فرنچ کنید.

برای طراحی ناخن ها به صورت فرنچ ابتدا باید پوشش پایه را روی سطح ناخن ها بزنید که برای پوشش پایه در مانیکور فرنچ از رنگ هایی نظیر بژ و صورتی روشن و کرم همرنگ صدف ناخن استفاده می شود.

اگر رنگ طبیعی ناخن هایتان را دوست دارید می توانید از پوشش پایه براق و شفاف استفاده نمایید. توجه داشته باشید که بعد از زدن پوشش پایه روی سطح ناخن ها باید اجازه دهید تا سطح ناخن هایتان خشک شود. در صورت تمایل می توانید برای پوشش ناخن ها از رنگ هایی نظیر قرمز و سبز یا بنفش استفاده نمایید.

بعد از خشک شدن سطح ناخن ها می توانید نوک آن ها را لاک سفید بزنید و نوک ناخن هایتان را به هر شکلی که تمایل دارید نظیر گرد و صاف و … رنگ بزنید همچنین برچسب هایی در بازار موجود هستند که روی سر ناخن ها چسبیده می شوند و شما می توانید با چسباندن این برچسب ها شکل همه ناخن هایتان را یکسان کنید.

بعد از کشیدن لاک سفید روی سر ناخن ها باید پوشش نهایی روی سطح ناخن ها زده شود همچنین اگر تمایل دارید فرنچ ناخن هایتان جذاب تر به نظر برسد می توانید از انواع وسایل تزیین کننده ناخن نظیر نگین و استیکر و … استفاده نمایید.

مدل های ناخن فرنچ

مدل ناخن فرنچ گرد

مدل ناخن فرنچ گرد بیشتر برای دست‌های کشیده و مدل‌های ساده ناخن در نظر گرفته می‌شود. در این مدل نوک ناخن بصورت گرد مرتب سازی شده و سفید رنگ است. طرح‌های مدنظر و رنگ‌های متنوعی را می‌توان برای صدفی ناخن در این مدل فرنچ ناخن در نظر گرفت.

مدل فرنچ ناخن کوتاه

همانطور که در ابتدای مطلب معرفی فرنچ ناخن اشاره شد از این مدل برای تمامی حالت‌های ناخن می‌توان استفاده کرد. فرنچ ناخن کوتاه برای مرتب و ایجاد نظم بین تمامی ناخن‌های یک دست انجام می‌شود. تمامی تکنیک‌های فرنچ ناخن با جزئیات کمتر در این حالت اجرا می‌شود.

مدل ناخن فرنچ رنگی

در مدل فرنچ رنگی شما با دیزاین جدیدی رو به رو هستید. در واقع این مدل تلفیقی از تکنیک‌های فرنچ و طراحی ناخن را به همراه دارد. نوک ناخن‌های رنگی و صدفی‌های بی رنگ یا برعکس از بیشترین مدل فرنچ ناخن جدید در سال‌های اخیر است.

مدل فرنچ ناخن تیز

دیزاین فرنچ ناخن در این حالت با ظاهر نوک تیز ناخن‌ها همراه است. این مدل فرنچ برای افراد علاقمند به ناخن‌های نوک تیز و بلند کاربرد دارد. فرنچ ناخن تیز و بادامی شکل با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف از نمونه‌های جدید دیزاین فرنچ ناخن به شمار می‌آید.

برای اینکار باید ابتدا یک لاک صورتی بسیار کمرنگ، کرمی یا حتی برق ناخن بزنید سپس نوک ناخن ها را به شکل هلالی یا مربعی لاک سفید بزنید در آخرین مرحله نیز باید روی آن ها تاپ کت بزنید.

اشتراک گذاری