امروز برابر است با :1403-02-08

شکیرا پیکه را به خاطر تاخیر در انتشار آلبوم جدیدش مقصر می‌ داند

شکیرا اخیراً از یک مصاحبه بسیار سرگرم کننده با جیمی فالون در “The Tonight Show” لذت برد، جایی که خواننده کلمبیایی فاش کرد که چرا سال ها طول کشید تا آلبوم جدیدی منتشر کند.

“زنان دیگر گریه نمی کنند” آلبوم جدید شکیرا است و او توضیح داد که این عنوان نشان دهنده تغییر در انتظارات اجتماعی زنان است، اما همچنین “عامل شوهر” را نشان داد که چرا او نتوانست آلبوم جدیدی را خیلی زودتر منتشر کند.

شکیرا در مورد فاصله هفت ساله بین آخرین آلبوم خود و آلبوم قبلی خود الدورادو صحبت کرد و آن را به همسر سابقش نسبت داد. ترانه سرا توضیح داد: “من این جا و آنجا موسیقی پخش می کردم، اما فکر می کنم برای من سخت بود که مجموعه ای از کارها را جمع و جور کنم. وقت نداشتم. این عامل شوهر بود.”

این خواننده بدون اشاره به نام همسر سابقش، جرارد پیکه، اظهار داشت: “الان من بی شوهر هستم. شوهر مرا به پایین می کشاند. حالا من آزادم! حالا واقعا می توانم کار کنم!”

سوپر استار کلمبیایی با حضورش در این برنامه بار دیگر زنان را مورد توجه قرار داد و قدرتی یافت تا با وجود اینکه زندگی گاهی اوقات چقدر دشوار است، انعطاف پذیری، قدرت و موفقیت خود را در صنعت موسیقی نشان دهد.

اشتراک گذاری