امروز برابر است با :1403-02-08

بازیگر 007 دوست دارد این بازیگر را به عنوان جیمز باند جدید ببیند

پیرس برازنان بازیگر سابق جیمز باند اخیراً دیدگاه خود را در مورد انتخاب بازیگر احتمالی آرون تیلور جانسون به عنوان 007 بعدی ارائه کرده است و حس هیجان را به گمانه زنی های جاری پیرامون این نقش نمادین تزریق می کند. برازنان که به عنوان مهمان در رادیو RTE 1 “The Ray D’Arcy Show” حضور یافت، در ارزیابی خود از شایستگی تیلور جانسون برای این نقش دریغ نکرد و تاکید کرد: “من فکر می کنم این مرد استعداد و توانایی دارد. جذابیت برای بازی باند، بسیار زیاد.”

تایید برازنان با توجه به دوران درخشان خود به عنوان مامور مخفی بریتانیا که در چهار فیلم باند در طول دهه 90 و اوایل دهه 2000 به نمایش درآمده بود، از جمله بازی های به یاد ماندنی در “چشم طلایی”، “فردا هرگز نمی میرد”، “دنیا نیست”، اهمیت زیادی دارد. کافی نیست» و «یک روز دیگر بمیر».

برازنان با یادآوری همکاری آنها، حکایاتی از زمان کار مشترکشان در سال 2009 در فیلم “The Greatest”، پروژه ای که تحت پرچم برازنان، Irish DreamTime تولید شده بود، به اشتراک گذاشت. برازنان با تأمل بر بازی تیلور جانسون تأیید کرد: «یکی از اولین فیلم‌ هایی که ساختیم، یکی از اولین فیلم‌ ها، «بزرگترین» بود و او در آن بهترین بود.

برازنان با ابراز همبستگی با شایعاتی که در مورد انتخاب بازیگران احتمالی تیلور جانسون در حال چرخش است، اذعان کرد: “بنابراین، بله، من اخباری را در مورد احتمالات او برای باند بودن خواندم، بنابراین قطعاً کلاه خود را به همکارم سر می دهم.”

تیلور جانسون این گزارش ها را کم اهمیت جلوه داد

در حالی که احتمال پوشیدن لباس 007 تیلور جانسون همچنان بر تیتر خبرها حاکم است، گزارش‌ های اخیر مبنی بر پیشنهاد رسمی نقش به او با تردید منابع نزدیک به این بازیگر مواجه شد که این خبر را کم‌ اهمیت جلوه دادند و فضایی از عدم اطمینان را به این بازیگر تزریق کردند.

خود تیلور جانسون در پاسخ خود مراقب بود و ترجیح داد از شایعات چرخشی در داستان جلد رولینگ استون انگلستان خودداری کند. تیلور جانسون با تأکید بر تمرکز خود بر زمان حال اظهار داشت: “من فقط می توانم واقعاً در مورد چیزهایی که قرار است نشان دهم و بگویم صحبت کنم. احساس نمی کنم نیازی به ترسیم آینده ای برای خودم داشته باشم. : هر چیزی که برای من کشیده شود، بهتر می توانم انجام دهم.”

در ترسیم تصویری واضح از تحسین برازنان از استعدادهای تیلور جانسون و جنون گمانه زنی پیرامون بازیگران احتمالی، گفتمان پیرامون 007 بعدی با ترکیبی از هیجان، انتظار و نشانه ای از رمز و راز غنی شده است.

اشتراک گذاری