امروز برابر است با :1403-02-11

راهنمای خرید خرید پروانه فن توربو پژو ۴۰۵

خرید پروانه فن توربو پژو ۴۰۵

خرید پروانه فن توربو پژو ۴۰۵ یکی از بهترین اقداماتی است که می‌توانید برای حفاظت از اتومبیل و عملکرد صحیح آن انجام دهید. همان‌طور که می‌دانید این قطعه یکی از مهمترین لوازم به کار رفته در سیستم خنک کننده اتومبیل بوده و به رفت و آمد جریان هوا به الیاف رادیاتور کمک می‌رساند. پروانه فن توربو پژو ۴۰۵ می‌تواند با کمک موتور و با دور مشخصی گردش کند. با این حرکت جریان هوای بیرون به شبکه رادیاتور راه پیدا کرده و دمای آن را کاهش می‌دهد.

شرکت شجاع پارت نمایندگی لوازم یدکی خودرو در تهران است که شما می توانید تجهیزات مورد نیاز خودرو خود را از شجاع پارت با قیمت مناسب و گارانتی ضمانت تحویل کالا اصل خریداری کنید.

در این مطلب به معرفی این محصول خواهیم پرداخت و برخی از مهمترین ویژگی‌ها و موارد کاربرد آن را مرور و بررسی خواهیم کرد. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

پروانه فن توربو پژو ۴۰۵

پروانه فن را می‌توان یکی از مهمترین متعلقات و لوازم در خودروهای پژو ۴۰۵ به شمار آورد که تاییدیه‌های مورد نیاز کیفی را از سازمان‌های مربوط به دست آورده است. این تاییدیه‌ها نشان می‌دهند که محصول مورد نظر با کیفیت بالایی ساخته شده و لذا پس از نصب شدن در خودرو از عملکرد و کارایی آن رضایت خاطر کافی خواهید داشت.

ویژگی‌ها

در حال حاضر شرکت‌ های سازنده گوناگونی به طراحی و تولید پروانه فن پژو ۴۰۵ دست می‌زنند. محصولات هر کدام از برندها از کیفیت‌ها و ویژگی‌های مخصوص به خود برخوردار شده‌اند. با این حال وجود برخی از ویژگی‌ها  در تمامی این محصولات مشترک و مشابه به نظر می‌رسد.

برای نمونه شرکت‌های سازنده مانند ایده ساخت سعی خود را به کار می‌گیرند تا این محصولات را به گونه‌ای طراحی و تولید کنند که از بالانس کافی برخوردار باشند. با داشتن این ویژگی پروانه فن توربوی خاری پژو ۴۰۵ در هنگام گردش در دورهای بالای موتور دچار نوسانات شدید نشده و یا لرزشی را در آن مشاهده نخواهید کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این مجموعه برای این پرده فن خنک کننده در نظر گرفته قابلیت انعطاف پذیری پره‌ها است. علاوه بر انعطاف پذیری بالا، پره‌های به کار رفته در ساختار این محصولات در برابر جریان باد و یا هوا مقاوم بوده و ترک نمی‌خورند یا با شکستگی روبرو نمی‌شوند.

این محصولات از عمر مفید و دوام بالایی برخوردارند و می‌توانید در طولانی مدت و با خیالی آسوده از آن‌ها استفاده کنید. پس در صورتی که تمایل دارید به خرید پروانه فن توربو پژو ۴۰۵ با کیفیت بالا دست بزنید بهتر است یک برند و شرکت سازنده معتبر و با تجربه مانند ایده ساخت را انتخاب کنید تا از کارایی محصول خریداری شده اطمینان خاطر کافی داشته باشید.

این شرکت سازنده در فرایند ساخت و ساختار این محصولات خود از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده کرده است و این پروانه فن را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب در اختیارتان قرار می‌دهد.

پس با خرید این محصول شاهد ۲۵ درصد هوادهی بیشتر نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار، افزایش راندمان رادیاتور، پایین آمدن دمای موتور و آمپر، جلوگیری از جوش آوردن در فصول گرم و…. خواهید بود.

کاربرد

خرید پروانه فن توربو پژو ۴۰۵ خاری ایده ساخت و استفاده از آن برای انواع مختلف پژو ۴۰۵ مناسب است. شما می‌توانید از این محصول برای پژوهای ۴۰۵ با موتور xuv و پژو ۴۰۵ اس ال ایکس استفاده کنید. این محصول مخصوص کاربرد در مناطق گرمسیری ساخته شده است.

اشتراک گذاری