امروز برابر است با :1403-02-20

برای عضله سازی روزانه چقدر آب بنوشید؟

آب یکی از بهترین متحدان شما برای افزایش سایز، تون و قدرت ماهیچه هایتان در حین شروع یک رژیم تناسب اندام است. علاوه بر روانکاری مفاصل و کنترل دمای بدن، مواد مغذی را به هر قسمت از بدن از جمله سیستم اسکلتی عضلانی منتقل می کند و انرژی را تامین می کند.

فواید هیدراتاسیون

اول از همه، مهم است که بدانیم هیدراتاسیون برای بدن ما به طور کلی بسیار مهم است، نه فقط برای رشد عضلات.

آب، یکی از حیاتی ترین مواد مغذی بدن، تمام سیستم های بدن از جمله قلب، مغز، ریه ها، کلیه ها و ماهیچه ها را در تعادل نگه می دارد. در واقع، حتی یک کاهش جزئی در محتوای آب بدن به میزان دو درصد می تواند منجر به کوچک شدن کوچک مغز شود که تمرکز ذهنی و هماهنگی حرکتی را مختل می کند.

اما با حفظ آب کافی، می‌توانید تمرینات خود را با بهره‌گیری از فهرست گسترده‌ ای از مزایای سلامتی شناخته شده آب به حداکثر برسانید. آب با متعادل کردن متابولیسم و ​​کمک به بدن در حفظ سلامت دستگاه ادراری، سیستم گوارشی را نیز تقویت می کند.

یکی از شایع ترین نشانه های کم آبی خفیف، خستگی است که با آب نیز کاهش می یابد.

آبرسانی چگونه به عضله سازی کمک می کند؟

مطالعات نشان داده اند که نوشیدن آب حتی می تواند به کاهش وزن کمک کند زیرا به طور طبیعی متابولیسم را افزایش می دهد و اشتها را سرکوب می کند.

آب نقش مهمی در تشویق افزایش عضله ایفا می کند زیرا مواد مورد نیاز برای ساخت ساختارهای پروتئین و گلیکوژن، منابع اصلی انرژی بدن را به بدن می رساند.

نه تنها آزادی حرکت بهتری را فراهم می‌کند، بلکه به شما کمک می‌کند تا ماهیچه‌ هایی بسازید که به اندازه کافی خوب خم شوند. در نتیجه، نوشیدن آب کافی برای حفظ و رشد ماهیچه ها بسیار مهم است.

برای عضله سازی روزانه به چه مقدار آب نیاز دارید؟

مربیان ورزشی توصیه می کنند که 17 تا 20 اونس آب مصرف کنید، این کار را تقریباً دو یا سه ساعت قبل از تمرین به عنوان یک قانون کلی انجام دهید.

آنها مصرف هشت اونس آب قبل از ورزش و هفت تا 10 اونس آب را هر 10 تا 20 دقیقه در حین ورزش توصیه می کنند.

علاوه بر این، توصیه می شود که هشت اونس آب حداکثر 30 دقیقه بعد از تمرین خود مصرف کنید. علاوه بر این، برای هر پوند از وزن بدن که در طول تمرین از دست می‌رود، باید 16 تا 24 اونس آب بنوشید.

اشتراک گذاری