امروز برابر است با :1403-02-07
ایده برای عروس در تابستان

ایده های جالب برای مراسم عروسی در تابستان

مجله چرخونکی : فصل تابستان با هوای خوب و دلنشینش می تواند مراسم با شکوهی را برای شما به ارمغان بیاورد، همچنین تابش نور خورشید عکس های شما را بسیار زیبا خواهد کرد. شما می توانید مراسم خود را در فضای باز بگیرید زیرا این فصل هوای بسیار خوبی دارد و مهمانان شما از فضای باز لذت خواهند برد.
از بوکه گل های روشن با رنگ های بولد و جذاب تا لباس های خنک و نخی و سرو نوشیدنی های خنک، همه به شما کمک می کنن که بتونین مراسم عروسی به یاد موندنی و خارق العاده ی تابستانی داشته باشین! تابستون یکی از فصل هایی هستش که گرفتن مراسم ازدواج در اون خیلی لذت بخش و جذابه! تابستون برای مهمان ها فرصت مناسبیه که بتونن مسافرت کنن و همچنین ریسک تغییر دمایی خیلی پایینه و همه چیز درخشان و تازه ست.
در فصل تابستان، باغ های عروسی از سایر فصول سر سبزتر و قشنگ تر هستند و آماده برگزاری مراسم می باشند. فصل تابستان به دلیل داشتن مناظر زیبا می تواند فضای زیبای زیادی را برای عکاسی و فیلم برداری از عروس و داماد به وجود بیاورد. علاوه بر این ها، تعطیلات تابستان می تواند از دلایل برگزاری عروسی در این فصل باشد. برای افرادی مانند معلمان و دانشجویان تعطیلات تابستان بهترین زمان برگزاری عروسی است.

ایده های برای عروسی در تابستان

مجموعه از رنگ های روشن تابستانی دارید

درحالی‌که بسیاری از زوج‌ها به دنبال رنگ های شاد هستند که منعکس کننده فصل باشد، قطعاً رعایت آن یک الزام نیست. اگر رنگ‌های تند و روشن مطابق سلیقه شما نیست، هیچ اجباری در استفاده از رنگ‌های شاد وجود ندارد. می توان از رنگ های ملایم که دور از انتظار و دوست‌داشتنی‌اند استفاده کرد. برای مثال آبی یخی و خاکستری خیلی شیک است و فضا را تازه می کند، اضافه کردن کمی رنگ مشکی فضای دل‌فریبی ایجاد می کند.

تم عروسی در تابستان با رنگ آبی

رنگ آبی و آبی تیره و فیروزه ای یکی از رنگ‌های بسیار پرطرفداربرای مراسم عروسی تابستانی است. ترکیب این رنگ با رنگ های ترکیبی و تقریبا خنثی یک ترکیب بسیار لاکچری برای مراسم عروسی ایجاد خواهد کرد.
ماشین عروس، کارت عروسی، لباس ساقدوش، کراوات و دسته گل و کیک عروسی … همگی از مواردی هستند که می‌توانید آن‌ها را از این رنگ زیبا انتخاب کنید.

کفش های جلو باز و صندل

برای اینکه موقع جشن، احساس راحتی داشته باشید، کفش های جلوباز و صندل، انتخاب مناسبی خواهند بود. کفشهای جلوباز و صندل برای فصول گرم سال مناسب تر است. پا قلب دوم است. قطعا هرگونه ناراحتی موجب تاثیرگذاری در حالاتتان خواهد شد.کفش های بسته، سنگین و گرم انتخاب های مناسبی نیستند. چرا که نمی توانید نهایت لذت را از این روز ببرید.

منو شام تابستانی

بهتره که برای شام تابستانی از سرو کردن غذاهای پرحجم و سنگین و چرب جدا خودداری کنین، سعی کنین غذاهای دریایی، گیاهی و انواع سالاد استفاده کنین. مثلا ماهی و مرغ گریل شده، سبزیجات تازه تابستانی و انواع میوه ها و ترکیب این غذاها!

فصل تابستون زمان استفاده از پارچه های سنگین و پر زرق و برق نیست، بهتره که هم شما و هم ساقدوشاتون از پارچه های خنک و انواع تاج گل های طبیعی استفاده کنین، عروس و داماد عرق کرده نه تنها قشنگ نیستن بلکه تا پایان مراسم کلافه هم میشن.

عکس های منحصر به فرد در تابستان

همه ما میدانیم که نور در عکاسی نقش بسیار مهمی دارد. به همین علت مراسم هایی که در تابستان برگزار می شود دارای عکس های زیبایی به خاطر نور مناسب می باشد. اگرمی خواهید نور خورشید چشمانتان را اذیت نکند از عکاس خود بخواهید فضایی را انتخاب کند تا شما راحت تر باشید. همچنین سعی کنید سایه روی صورتتان نباشد تا در عکس ها برایتان مشکل ساز شود.

تم رنگ سبز از روشن تا تیره

از رنگ سبز بهاری و فضای بهاری ایده بگیرید و با استفاده از برگ‌های طبیعی در کنار یکدیگر، دیزاینی زیبا و خاص را برای مراسم خود ایجاد نمایید.

چند ایده کوچک برای مراسم عروسی در فصل تابستان

حتماً از نوشیدنی‌های تابستانی و یخی برای پذیرایی از میهمانان استفاده کنید. برش‌هایی از میوه‌های خوشمزه تابستانی در کنار نوشیدنی‌های یخی می‌تواند ایده خوشمزه و جالبی باشد.
برای داشتن یک دسته‌گل خاص حتماً از رنگ‌های تابستانی و شاد استفاده کنید. همچنین گل‌هایی برای دسته‌گل عروس انتخاب کنید که در گرمای تابستان دیرتر پژمرده شوند.
اگر ساقدوش دارید برای آن‌ها لباس‌های رنگی و تابستانی انتخاب کنید. گل سرهای طبیعی و مصنوعی می‌تواند روی سرشان بسیار زیباتر شود.
برای رنگ لاک خود کمی متفاوت‌تر باشید و از این تفاوت هراس نداشته باشید. انتخاب رنگ‌ها و طرح‌های تابستانی می‌تواند شمارا به یک عروس خوش‌ذوق و متفاوت تبدیل کند.
کراوات داماد می‌تواند با رنگ لاک شما ست شود و یک رنگ خنک تابستانی باشد.

اشتراک گذاری