امروز برابر است با :1403-03-03
تخته وایت برد

انواع تخته وایت برد و کاربردهای مختلف آن ها

انواع تخته وایت برد و کاربردهای مختلف آن ها

انواع تخته برد به عنوان ابزارهای آموزشی و کاربردی در مکان ‌ها و شرایط مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این نوع محصولات در مدل ها، طرح ها و اندازه های گوناگون تولید می شوند. مجموعه آباد برد در زمینه تولید و عرضه انواع تخته وایت برد ، تخته وایت برد شیشه ای و تابلو اعلانات در سایزهای مختلف فعالیت دارد که محصولات خود را با بهترین شرایط خرید عرضه می کند. در ادامه به بررسی برخی از انواع تخته برد و کاربردهای آن ها می پردازیم.

کاربرد انواع تخته وایت برد شیشه ‌ای

تخته وایت برد شیشه‌ ای یا گلس برد، برای محیط‌ های مختلفی کاربرد دارد. از جمله کاربردهای این نوع تخته می‌ توان به استفاده در مدارس و دانشگاه‌ ها، محیط کسب و کار، کنفرانس ‌ها و سمینارها و همچنین خانه و محیط زندگی اشاره کرد.

گلس برد شیشه ‌ای در مدارس و دانشگاه ‌ها، برای ارائه درس، تدریس و توضیح مفاهیم مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این تخته قابلیت نوشتن و پاک کردن سریع را فراهم می ‌کند و این امکان را به اساتید می ‌دهد تا مفاهیم را به صورت واضح و قابل فهم برای دانش ‌آموزان و دانشجویان شرح دهند.

در کنفرانس‌ ها و سمینارها، از تخته وایت برد شیشه‌ ای برای ارائه مطالب و بحث و گفتگو استفاده می ‌شود. سخنرانان می ‌توانند مفاهیم و اطلاعات را بر روی تخته بیان کنند و در کنار آن، نظرات و سوالات شرکت‌ کنندگان را نیز بر روی آن یادداشت نمایند.

کاربرد تخته وایت برد مغناطیسی

کاربرد تخته وایت برد مغناطیسی شامل:

  • مدارس و دانشگاه ‌ها: برای ارائه مطالب، نمودارها، نقشه‌ها و استفاده از مغناطیس‌ها برای نگهداری مگنت ها.
  • محیط کسب و کار: برای نمایش برنامه ‌ها، محصولات و مواد مرتبط با پروژه.
  • کارگاه ‌ها و مراکز مختلف: برای نمایش فرآیندها، ارائه نکات مهم و استفاده از مگنت ها برای نگهداری اسناد و اطلاعات.

 

تخته وایت برد معمولی

مهم ترین کاربردهای تخته وایت برد معمولی به شرح زیر است:

  • خانه و محیط زندگی: برای برنامه ‌ریزی، یادداشت برداری، لیست خرید و پیام‌ های خانوادگی.
  • دفاتر کار و محیط ‌های اداری: برای برنامه ‌ریزی، جلسات، نمودارها و یادداشت ‌های تیمی.
  • کافه ‌ها و رستوران ‌ها: نوشتن لیست منو، پیشنهادات و آگهی‌ ها.

فروش تخته وایت برد

فروش انواع تخته برد آنلاین

تخته وایت برد هوشمند

تخته وایت برد هوشمند، ترکیبی از تخته وایت برد و تکنولوژی را ایجاد می ‌کند. این نوع تخته برد با استفاده از صفحه ‌نمای لمسی و نرم ‌افزار مناسب، امکاناتی بیشتری نسبت به تخته وایت برد سنتی فراهم می ‌کند. برخی از ویژگی ‌های تخته وایت برد هوشمند عبارتند از:

  • قابلیت ذخیره سازی و به اشتراک گذاری: امکان ذخیره کردن محتواها و به اشتراک گذاشتن آن ها با دیگران، از طریق شبکه یا درایوهای ذخیره سازی، فراهم می ‌شود.
  • امکانات تعاملی: مانند مدیریت فایل، نمایش تصاویر و فیلم ‌ها، جستجوی وب، استفاده از نرم ‌افزارهای آموزشی و مدیریت کلاس درس.
  • اتصال به اینترنت: با اتصال به اینترنت، می ‌توانید به منابع آنلاین دسترسی داشته باشید و از ویژگی ‌های اینترنتی استفاده کنید.

تخته وایت برد کشویی

تخته وایت برد کشویی یا تخته وایت برد قابل حرکت، نوع دیگری از این محصولات است که به صورت کشویی یا قابل حرکت بر روی دیوار نصب می ‌شود. این نوع تخته برد، دارای ویژگی های زیر است:

  • قابلیت تنظیم ارتفاع: معمولا تخته وایت برد کشویی قابلیت تنظیم ارتفاع دارد که به شما اجازه می ‌دهد ارتفاع مطلوب را برای نوشتن روی تخته تنظیم کنید.
  • قابلیت جمع شدن: این نوع تخته برد قابلیت جمع شدن دارد. می توانید زمانی که از آن استفاده نمی ‌کنید، به آسانی آن را به سمت بالا یا یک طرف بردارید تا فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید.
  • قابلیت نصب آسان: تخته وایت برد کشویی به راحتی قابل نصب بر روی دیوار است و می ‌توانید آن را با استفاده از قابلیت کشویی به سرعت به سطح دیوار بکشید.

هر کدام از انواع تخته وایت برد دارای امکانات و کاربردهای مختلفی هستند. نکته قابل توجه، اهمیت استفاده از انواع این تخته و همچنین، تابلو اعلانات برای ثبت آگهی و برنامه ریزی های مختلف است. جهت خرید و اطلاع از شرایط خرید اینترنتی این محصولات، به سایت آباد برد مراجعه نمایید.