امروز برابر است با :1403-02-06

تکنیک های جالب برای آویزان کردن هر چیزی به دیوار

مجله چرخونکی : هنگامی که می خواهید فضای زندگی و یا محل کار خود را شخصی سازی کنید و علاقه بصری را به آن اضافه کنید، یکی از بهترین راه ها آویزان کردن آثار هنری، عکس ها و پوسترها است. با این حال، دانستن بهترین راه برای آویزان کردن یک وسیله به دیوار همیشه آسان نیست.

افرادی که در خانه‌های اجاره‌ای یا در مکان‌هایی زندگی می‌کنند که نمی‌توانند دیوار را سوراخ کنند، ممکن است نیاز به یافتن روش‌هایی برای آویزان کردن تصاویر بدون میخ داشته باشند. بنابراین، در اینجا راهنمای نهایی ما برای روش‌های مختلف آویزان کردن وسایل برای روشن‌تر کردن فضای نشیمن، اتاق خواب، دفتر یا هر جای دیگری است.

گزینه های در دسترس برای آویزان کردن موارد دلخواه شما به دیوار

میخ گزینه همیشگی

میخ یک روش سنتی برای آویزان کردن نقاشی است، اما همیشه بهترین روش نیست. مطمئناً میخ ها محکم هستند و به راحتی نصب می شوند، اما می توانند مشکلاتی ایجاد کنند. شما باید مطمئن شوید که دیوار برای میخ مناسب است و همچنین باید مطمئن شوید که از ناودانی، سیم یا سایر خطرات ممکن در دیوارها جلوگیری می کنید. بعلاوه، باید سوراخ ها را قبل از حرکت یا قبل از تزیین مجدد درست کنید، که می تواند زمان بر باشد.

سیستم های ریل تصویری

سیستم های ریل تصویری عالی هستند زیرا به شما امکان می دهند چندین مورد را از یک ریل آویزان کنید. سپس می‌توانید محل قرارگیری قلاب‌ها را برای ایجاد یک دیوار گالری تنظیم کنید و زمانی که قطعات جدیدی برای اضافه کردن دارید، می‌توانید آن را تغییر دهید. حتی اگر نمی توانید دیوار را سوراخ کنید، می توانید آنها را به سقف وصل کنید.

قالب گیری آویز تصویر

درست مانند ریل های تصویری، قالب بندی مخصوصی برای آویزان کردن عکس ها نیز وجود دارد و به شکلی است که می توانید قلاب هایی روی آن قرار دهید. اینها در حین حرکت قابل تنظیم هستند و می توانید چندین قطعه را از یک قسمت آویزان کنید. با این حال، تامین منابع این قالب می تواند یک چالش باشد و ممکن است برای همه اتاق ها، مانند دفتری با موضوع مدرن مناسب نباشد.

جعبه های نمایش

اگر برای یافتن مکان‌هایی برای زیور آلات یا یادگاری تلاش می‌کنید، می‌توانید جعبه‌های نمایش را امتحان کنید. اینها را می توان به دیوار نصب کرد یا از ریل آویزان کرد و راهی عالی برای نمایش خاطرات خوش است.

قلاب های چسب

اگر می خواهید چیزی را بدون استفاده از میخ آویزان کنید، قلاب های چسب دار راه حلی سریع هستند. شما می توانید آنها را فقط در چند دقیقه نصب کنید. اما حتماً دستورالعمل ها را با دقت بخوانید. قلاب‌های چسبنده اغلب فقط می‌توانند وزن کمتری نسبت به میخ یا ریل تصویر تحمل کنند، بنابراین نباید آنها را بیش از حد بارگذاری کنید. همچنین ممکن است بعدا لازم باشد از یک حلال مخصوص برای حذف جای آن استفاده کنید.

پینبرد

اگر می خواهید یک کلاژ از قطعات مختلف روی دیوار بسازید، می توانید یک تخته پین را در نظر بگیرید. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که در صورت تمایل تکه هایی را به آن اضافه کنید. این می تواند یک راه عالی برای نمایش آیتم های دفترچه یادداشت مانند خرد بلیط، عکس ها یا برنامه ها باشد.

رنگ مغناطیسی

رنگ مغناطیسی روشی مدرن برای تبدیل دیوار شما به یک صفحه آهنربایی بزرگ است. می توانید از آن به عنوان آستر زیر رنگ معمولی دیوار خود استفاده کنید و سپس آهن ربا را به آن وصل کنید. اینها می توانند آهنرباهای سوغاتی باشند یا می توانید قلاب های عکس مغناطیسی را روی آن قرار دهید.

نوار تزئینی

اگر می خواهید پوستر، عکس یا وسایل سبک دیگر آویزان کنید، می توانید از نوارهای تزئینی نیز استفاده کنید. انواع زیادی نوار با الگوهای زیبا وجود دارد که می تواند نمایشگر شما را برجسته کند.

قفسه عکس

به جای سوراخ کردن دیوار خود برای هر عکسی که می خواهید نمایش دهید، می توانید یک قفسه عکس قرار دهید. تعداد زیادی قفسه محتاطانه وجود دارد که جمع و جور هستند و فوکوس مستقیم روی عکس‌هایی که نمایش می‌دهید دارند.

پس نتیجه میگیریم

وقتی می خواهید وسایلی را به دیوار خود آویزان کنید، لازم نیست فقط به چکش و میخ برسید. با روش‌های جدید ابداعی، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید تصاویر را بدون سوراخ کردن روی دیوار خود آویزان کنید. فقط به آنچه می خواهید نمایش دهید فکر کنید و محدودیت وزن و زیبایی کلی را در نظر بگیرید تا روش مناسب را برای خود انتخاب کنید.

اشتراک گذاری