امروز برابر است با :1403-05-06
لباس تاثیر گذار برای مردان

آقایان چگونه لباس بپوشید تا تاثیر گذار تر به نظر برسید؟

مجله چرخونکی : مردان همیشه مطمئن نیستند که باید چه لباسی بپوشند تا تأثیر اولیه خوبی داشته باشند، و این عدم اطمینان اغلب می تواند بر اعتماد به نفس و عزت نفس آنها تأثیر بگذارد. واقعیت تلخ این است که در دنیای امروز، رسیدن به موفقیت بدون توجه به نقش استایل خوب غیرممکن است.اگر این مشکل را دارید، این مقاله می‌تواند فهرستی از نکات مد مردانه را در اختیار شما قرار دهد که بتوانید لباسی بپوشید تا همه کسانی را که ملاقات می‌کنید تحت تأثیر قرار دهید.

نکات برای لباس پوشیدن بهتر مردان و تاثیر گذاری آن

رنگ های مناسب را انتخاب کنید

هیچ لباس عمومی وجود ندارد که برای هر فردی زیبا به نظر برسد، زیرا شکل و اندازه بدن افراد بسیار متنوع است. به آن مواردی مانند رنگ پوست، چشم و مو اضافه شده است. اولین چیزی که مردم در مورد شخص دیگری جدا از نحوه راه رفتن یا صحبت کردنشان توجه می کنند، لباس آنهاست. این واقعیت برای طراحان لباس از بین نرفته است که سال ها صرف تکمیل رنگ ها می کنند تا بتوانند در لباس های مکمل هماهنگ شوند.

هنگام انتخاب رنگ‌هایتان، مراقب باشید که کدام یک به خوبی با هم ست می‌شوند، زیرا تمام آن ساعت‌هایی که برای کنار هم گذاشتن یک لباس صرف می‌شود، اگر یک جزء با دیگری برخورد بدی داشته باشد، ممکن است از بین برود. مهم است که بفهمیم رنگ ها چگونه با یکدیگر تکمیل و تضاد دارند (به عنوان مثال، قرمز یک رنگ متضاد است).

قبلاً به رنگ پوست، چشم و مو اشاره کردیم و لباس‌های شما باید با این رنگ‌ها هماهنگ شوند. این امکان وجود دارد که قرار ملاقات هایی را با افراد حرفه ای رزرو کنید که می توانند رنگ بدن شما را ارزیابی کنند و نمودارهای رنگی را در اختیار شما قرار دهند که به شما نشان می دهد مناسب ترین سایه برای لباس شما چیست.

لباسی بپوشید که به شما می آید

حتی اگر لباس مناسب بخرید، اگر لباس برای اندام شما بزرگ یا کوچک باشد، شکست خواهید خورد. یک خیاط حرفه‌ای می‌تواند به شما در پوشیدن لباس کمک کند، اما تهیه لباس‌هایی که درست روی قفسه قرار می‌گیرند، همیشه سریع‌ترین و راحت‌ترین ایده است. این که آیا شما به دنبال شلوار جین باریک هستید، تناسب اندک یا بیشتر به اندازه و شکل شما بستگی دارد. وزن هیچ کس سال به سال ثابت نمی ماند، بنابراین ممکن است متوجه شوید که لباس های قدیمی شما دیگر مناسب نیستند. به همین دلیل، نباید قبل از برداشتن لباس‌هایتان برای رفتن به جایی مهم، آن را به آخرین لحظه رها کنید.

اگر لباس هایتان خیلی تنگ باشد، آنقدر خودآگاه خواهید بود که نمی توانید از خودتان لذت ببرید. ممکن است در نشستن مشکل داشته باشید و بعد از یک وعده غذایی بزرگ احساس کنید که معده شما له شده است. اگر لباس‌های شما خیلی گشاد هستند، ممکن است این تصور را ایجاد کنند که شما نامرتب و تنبل هستید، که بدیهی است که قصد شما این نیست.

آنها را تمیز نگه دارید

اگر لباس‌های شما کثیف هستند، نور را به روش دیگری منعکس می‌کنند و ممکن است رنگ پریده یا کدر به نظر برسند. قبل از شرکت در یک رویداد مهم باید لباس های خود را بشویید تا به بهترین شکل ظاهر شوند. از نرم کننده پارچه ای استفاده کنید که برای هر نوع لباس مناسب باشد. این باعث می شود احساس نرمی بیشتری داشته باشید و بوی تازگی بیشتری نسبت به زمانی که از صابون به تنهایی استفاده می کردید، باقی بماند.

لباس‌های جدید را قبل از پوشیدن بشویید زیرا ممکن است بقایای مواد شیمیایی از فرآیندهای تولید باقی بماند. این می تواند یک واکنش آلرژیک مانند خارش، کهیر یا بثورات پوستی ایجاد کند. از مواد شوینده ملایم روی پارچه‌های پشمی استفاده کنید زیرا مواد شیمیایی خشن به مرور زمان به این الیاف ظریف آسیب می‌رسانند و باعث جمع شدن، کشیدگی یا پر شدن می‌شوند. نتیجه نهایی این است که اجناس پشمی شما قبل از زمان خود کهنه می شود.

لباس های جدید را جایگزین کنید

حتی بهترین لباس‌ها نیز به مرور زمان کهنه می‌شوند و باعث می‌شوند که کهنه یا خسته‌کننده به نظر برسند. آنها ممکن است شل و گشاد شوند یا بد شکل شوند. از طرف دیگر، ممکن است، دکمه‌هایی افتاده باشد یا زیپی در کار نباشد. برخی از لکه ها یا لک ها، مهم نیست که چند بار تلاش کنید، پاک نمی شوند. شل کردن کمد لباس هرگز بد نیست. اگر چند سال است چیزی را نپوشیده اید، شاید دیگر نیازی به نگه داشتن آن نداشته باشید.

اگر اجناس قدیمی را با لباس‌های جدید جایگزین کنید، احساس بهتری نسبت به ظاهر خود خواهید داشت و امیدواریم که لباس‌های جدید مناسب‌تر باشند. خرید چند لباس کاملاً جدید یک سرمایه گذاری برای خودتان است و همچنین می تواند کاملاً درمانی باشد. ناگفته نماند که هر چه بیشتر هزینه کنید، لباس ها باید کیفیت بهتری داشته باشند و ماندگاری بیشتری داشته باشند.

لباس برای مناسبت

لباس‌هایی که در یک رویداد زیبا به نظر می‌رسند، در رویدادی دیگر نامناسب خواهند بود، بنابراین باید همیشه لباس مناسب بپوشید. از پوشیدن کفش های کتانی در یک مراسم رسمی خودداری کنید، اما نگران ظاهر شدن با کت و شلوار و کراوات نباشید، اگر جای دیگری مناسب نیست. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی مناسب است، اغلب بهتر است به جای پایین لباس پوشیدن لباس بپوشید. اگر با کت و شلوار وارد می شوید، همیشه می توانید کت و کراوات را بردارید.

شما باید برای هر موقعیتی که نیاز به لباس رسمی خاصی ندارد، اما در جایی که پوشیدن با شلوار جین و جامپر نامناسب است، لباس راحتی بپوشید. پوشیدن لباس ورزشی تنها در صورتی مناسب است که در یک اقدام ورزشی شرکت می کنید.ورزش یا در باشگاه، بنابراین سعی کنید و از پوشیدن آن در جای دیگری خودداری کنید. اگر قرار است در یک جلسه کاری مهم شرکت کنید، اگر نامرتب و نامرتب به نظر برسید، تصور اشتباهی از خود به جای خواهید گذاشت.

ماندن در مد

روندها هرگز ثابت نمی مانند و متأسفانه برخی از لباس های مورد علاقه شما ممکن است زودتر از آنچه که دوست دارید قدیمی شوند. بهتر است از پوشیدن لباس های بزرگ، مدل های دهه 90 یا هر چیزی که خیلی براق است خودداری کنید. یکی از راه‌های پوشیدن لباس‌هایی که در حال حاضر شیک هستند، بررسی وبلاگ‌های مد آنلاین است.

امیدواریم این نکات به شما کمک کرده باشد تا یاد بگیرید که چگونه به بهترین شکل ظاهر شوید. شما به بدن خود، بودجه و مناسبت هایی که در آن شرکت می کنید احترام می گذارید. در پاسخ، مردم به شما به عنوان به شما بیشتر احترام می گذارند و برای مشاوره مد نیز به شما تکیه می کنند.

با لوازم جانبی به پایان برسانید

همچنین باید مطمئن شوید که هر لباسی را که می پوشید با لوازم جانبی مناسب تکمیل می کنید. این واقعاً می تواند در ظاهر شما تفاوت هایی را در جهان ایجاد کند، و اگر می خواهید واقعاً مردم را تحت تأثیر قرار دهید، این چیزی است که اگر می خواهید چنین اتفاقی بیفتد، نمی توانید به طور قابل اعتماد آن را فراموش کنید.

شما باید چند نوع لوازم جانبی مختلف داشته باشید که بتوانید در صورت نیاز از آنها استفاده کنید، بنابراین مطمئن شوید که این کار را انجام می‌دهید و در اسرع وقت بیرون بروید و اقلام لازم را بخرید. شما احتمالاً یک ساعت خوب، یک کلاه مناسب، چند جواهرات خوب بوما و یک حلقه فقط برای نام بردن از اصول اولیه می خواهید.

اشتراک گذاری