امروز برابر است با :1403-02-06
چرا شلوار جین کمر بلند

چرا شلوار جین کمر بلند برای شما بهترین است + نکات مثبت

مجله چرخونکی : ما در عصری زندگی می کنیم که در آن شلوار جین در سبک ها و طرح های مختلف موجود است. ما می‌توانیم طرحی را انتخاب کنیم که برای نوع بدن، سطح راحتی که می‌خواهیم به دست آوریم و ترجیحات شخصی‌مان مناسب‌تر باشد. سبک های مختلف شلوار جین شامل بوت کاتجین، شلوار جین پسر، شلوار جین گشاد و غیره است.

اگر دائماً از پست‌های اینستاگرام شلوار جین بلند می‌شوید و احساس می‌کنید متقاعد شده‌اید که برای خود یکی بخرید اما انگیزه ندارید، این پست شامل برخی از بهترین دلایل برای سرمایه‌گذاری روی آن است.

5 تا از نکات مثبت شلوار جین کمر بلند برای انتخاب

آنها مد روز هستند

این روزها مد به دنبال شیک بودن و راحتی است. شلوار جین کمر بلند در اوایل دهه 70 مد روز بود و بعد از آن از مد افتاد. با این حال، اکنون آنها به روند بازگشته اند. اشتباه نیست اگر بگوییم شلوار جین قدیمی به احیای خود نگاه می کند. اگر بتوانید استایلی را انتخاب کنید که مناسب شماست، شلوار جین کمر بلند به شما ظاهر یکپارچه سازی با سیستم عامل شگفت انگیز می دهد.

آنها برای افراد چاق بهترین هستند

افراد چاق معمولاً با پوشیدن شلوار جین مشکل دارند و بسیاری از آنها به دلیل چاقی کاملاً جین را کنار می گذارند. با این حال، هیچ چیز نباید شما را از پوشیدن چیزی که واقعاً دوست دارید بپوشید، باز دارد. شلوار جین با کمر بلند روی نیم تنه قرار می گیرد و ناحیه باسن را باریک می کند. آنها به راحتی چربی های قسمت میانی بدن را پنهان می کنند. این شلوار جین فقط برای افراد چاق نیست. آنها قادر به تکمیل هر نوع بدن هستند.

کنترل آنها آسان است

مدل شلوار جین قد بلند به گونه ای است که کاملاً با شلوار جین گشاد مخالف است. بسیاری از مردم هنگام دست زدن به شلوار خود دچار مشکل می شوند. تصور کنید در محل کار خود هستید و سعی می کنید همیشه شلوار جین خود را بالا نگه دارید. اعتماد به نفس شما را کاهش می دهد و همچنین بر بهره وری شما تأثیر می گذارد. این شلوارهای جین همچنین نیازی به بستن کمربند با آنها ندارند، به این معنی که شما را مجبور نمی‌کنند با آن‌ها به طرز ناخوشایندی برخورد کنید.

آنها با حال به نظر می رسند

شلوار جین با کمر کمی برآمده به دلیل استایلی که با ظاهر خود ایجاد می کند مورد علاقه همه شده است. اگر می خواهید خوش استایل تر به نظر برسید، این شلوار جین برای شما بهترین است. اگر خود را با شلوار جین کمر بلند خوش استایل کنید، از ظاهر شیک خودتان میخکوب خواهید کرد. اگر آنها را با یک جفت کفش کتانی و یک سویشرت ست کنید، می توانید ظاهر منحصر به فرد و شگفت انگیز دیگری داشته باشید.

شلوار جین کمر بلند شما را لاغر نشان می دهد

بسیاری از خانم هایی که مشکل وزن دارند همیشه شلوار جین کمر بلند را انتخاب می کنند زیرا می خواهند طوری لباس بپوشند که لاغرتر به نظر برسند. این شلوار جین این توهم را ایجاد می کند که پایین تنه شما از طول اصلی بلندتر است و به این ترتیب قسمت پایینی را لاغر می کند. خانم‌هایی که می‌خواهند بلندتر به نظر برسند، می‌توانند روی یک شلوار جین نیز سرمایه‌گذاری کنند که بتوانند روی تنه خود بپوشند و بلندتر به نظر برسند.

اشتراک گذاری