امروز برابر است با :1403-01-31
مقاصد منحصر به فرد مدیترانه

مقاصد منحصر به فرد مدیترانه برای گرشگری با قایق کدامند؟

مجله چرخونکی : وقتی صحبت از مقاصد منحصر به فرد مدیترانه ای می شود، مکان های شگفت انگیز زیادی برای انتخاب وجود دارد. چه به دنبال سواحل خیره کننده مدیترانه ای باشید که فقط از طریق دریا قابل دسترسی باشد، خرابه های باستانی یا یک شهر جهانی برای کاوش، می توانید آن را در مدیترانه بیابید. ما تمام اسرار داخلی و مقاصد برتر را برای شما جمع آوری کرده ایم.

کورسیکا و ساردینیا

کورس و ساردینیا که مورد علاقه اصیل ترین مسافران است، یکی از منحصر به فردترین مقاصد مدیترانه ای برای اجاره سوپرقایق تفریحی هستند. این جزایر خیره‌کننده با ترکیبی از شهرهای ساحلی زیبا، جنگل‌های سرسبز، کوه‌های زیبا و سواحل در کلاس جهانی، چیزی را برای همه ارائه می‌کنند. جزیره ی فرانسه در قلب دریای مدیترانه بین ریویرای فرانسه، ساردینیا و توسکانی واقع شده است.

بنادری مانند Calvi و Bonifacio جذابیت و عاشقانه سنتی شهر قدیمی کورسیکا را ارائه می دهند، در حالی که Palombaggia و Lavezzi جایی هستند که سواحل خیره کننده و طبیعت شگفت انگیزی را که این جواهر مدیترانه ارائه می دهد، پیدا خواهید کرد.

ساردینیا ایتالیا، واقع در 12 مایلی جنوب کورس، در برابر آب‌های سبز زمردی و خلیج‌های منزوی قرار گرفته است که در امتداد خط ساحلی گرانیتی صورتی تماشایی قرار گرفته‌اند. ساردینیا برای سفرهای دریایی تابستانی بسیار مناسب است و سواحل مدیترانه‌ای خیره‌کننده‌اش همواره در میان بهترین‌های اروپا انتخاب می‌شوند. برترین مقاصد ساحلی جزیره به بازدیدکنندگان نوید یک روز آرام از شنا و غوطه ور شدن در آفتاب در بهشت مدیترانه را می دهد.

هنگام بازدید از یکی از بهترین اسرار ایتالیا، مجمع الجزایر مادالنا در نزدیکی آن ضروری است. یک قایق تفریحی لوکس سکوی ایده آلی را برای لذت بردن و دسترسی به همه سواحل و لنگرگاه های خصوصی که توسط آب های شفاف احاطه شده اند، ارائه می دهد.

ساحل آمالفی

خط ساحلی ایتالیا یکی از زیباترین سواحل جهان است و آمالفی در بین تمام سواحل ایتالیا زیباترین را ارائه می دهد. با دهکده‌های قرون وسطایی، آتشفشان فعال و شهرهای پاستلی که بر فراز صخره‌های عمودی قرار گرفته‌اند، چیزهای زیادی برای کاوش وجود دارد، به جز سواحل مدیترانه‌ای فوق‌العاده.

مترادف با رمانتیک، فرهنگ و جذابیت روستایی، ساحل آمالفی یکی از منحصر به فردترین مقاصد مدیترانه ای است که برای چارتر ماه عسل عالی است. با ارائه زیبایی بی انتها، غذاخوری های اصیل ایتالیایی، و میراث ثبت شده در یونسکو، هنگام گشت و گذار در مقاصد ایده آل پوزیتانو، ستارا، راولو، سورنتو و خود آمالفی، با پمپئی، خلیج ناپل و جزایر کاپری و جزایر کوچکتر، انتظار کشف بی پایان را داشته باشید. شناخته شده Ischia فقط یک سفر کوتاه دورتر.

سیسیل

سواحل شنی سیسیل، لنگرگاه‌های منزوی، و دهکده‌های ماهیگیری جذاب، ترکیبی بی‌نظیر از طبیعت، هنر و تاریخ را ارائه می‌دهند. در شمال غربی، پایتخت منطقه، پالرمو دارای میدان‌های تاریخی، سنگ‌های قیمتی معماری، و گالری‌هایی با چشم‌اندازی از خط ساحلی ناهموار سیسیل و دریای آبی شفاف تیرنین است.

قایقرانی در اطراف سیسیل که به خاطر منظره خیره کننده اش شناخته شده است، واقعاً نفس گیر است. در شرق، شهر کاتانیا مناظر پانورامایی فوق‌العاده‌ای از کوه پوشیده از برف اتنا را ارائه می‌دهد، در حالی که جزایر آئولیان، که فقط در 35 مایلی شمال قرار دارند، منظره مدیترانه‌ای منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند.

با آب‌های فیروزه‌ای، بنادر پرجنب‌وجوش، و لنگرگاه‌های منزوی، میهمانان جزیره‌گر می‌توانند از مناطق پرجمعیت‌تر لیپاری، سالینا، و پاناریا و همچنین جزایر آرام و خلوت فیلیکودی و آلیکودی لذت ببرند. با داشتن دو آتشفشان فعال، استرومبولی و ولکانو، چشمه‌های آب گرم و حمام‌های گلی آتشفشانی را در این مقصد جزیره‌ای مدیترانه‌ای منحصربه‌فرد و کاریزماتیک تجربه کنید.

ریویرا فرانسه

ریویرا فرانسوی که به عنوان زمین بازی برای نخبگان قایق‌رانی شناخته می‌شود، یکی از مجلل‌ترین و منحصر به فردترین مقاصد قایقرانی مدیترانه در جهان است. ریویرای فرانسوی با غذاخوری‌های پیچیده، شهرهای تفریحی شلوغ، بوتیک‌های شیک، سواحل زیبا، و لنگرگاه‌های منزوی، مقصدهای پر زرق و برقی برای کاوش ندارد.

جنوب فرانسه مقاصد درخشان کن، نیس، سنت تروپه، آنتیب و شاهزاده موناکو را در خود جای داده است. بندرهای مجلل آن مملو از بهترین قایق های تفریحی جهان است، این مقصد منحصر به فرد مدیترانه ای به دلیل جذب لیست A مشهور است. مکانی برای دیدن و دیده شدن، جای تعجب نیست که جزیره نمادین کوت دازور – که به خاطر آب های آبی فوق العاده اش نامگذاری شده است . سواحل و لنگرگاه های درجه یک جهانی و بهترین زندگی شبانه، رویدادها و غذاخوری های خوب در مدیترانه را ارائه می دهد.

سنت تروپز و موناکو با تجسم نهایت تجمل و ظرافتی که ریویرای فرانسه به آن شهرت دارد، به عنوان باشکوه ترین ها در صدر جدول قرار دارند. گرندپری تاریخی موناکو را از عرشه عقب قایق تفریحی لوکس خود در حالی که شامپاین می نوشید یا یک بعد از ظهر را در سنت تروپز می گذرانید تماشا کنید. قبل از یک عصر آرام و در حال تماشای غروب آفتاب از یک لنگرگاه منزوی در سوپر قایق تفریحی خصوصی خود، در صحنه خرید مد لباس عالی خود بگردید.

جزایر بالئاریک

جزایر بالئاریک مقصدی است که باید برای کسانی که در سواحل زیبای مدیترانه قایقرانی می کنند، دیدن کنند. چهار جزیره اصلی ایبیزا، فورمنترا، مایورکا و منورکا که به خاطر تنوع گسترده ای از مناظر خود شناخته می شوند، برخی از سواحل برتر را با طیف وسیعی از فعالیت ها از غواصی و کاوش در مناظر دست نخورده گرفته تا مهمانی و یوگای ساحلی ارائه می دهند.

با آفتاب تقریباً در تمام طول سال، آب‌های نیلگون و مناظر صخره‌ای چشمگیر، اجاره یک قایق تفریحی خدمه خصوصی بهترین راه برای قدردانی کامل از این جواهرات جزیره است.

در حالی که از این جزایر جادویی اسپانیایی لذت می برید، خلیج های سرزنده و لنگرگاه های خصوصی آنها را کشف کنید. هر کدام دارای شخصیت منحصر به فرد خود هستند، از صحنه مهمانی ایبیزا و فرهنگ رو به رشد سلامتی و تندرستی، تا شهرها و خانه‌های مزرعه‌ای در دامنه تپه مایورکا و یاروهای منزوی و مناظر دست نخورده منورکا. بالئاریک دارای تقویم کاملی از جشنواره های پر جنب و جوش، سواحل بکر و مکان های غواصی در سطح جهانی است.

با وجود بسیاری از مقاصد و سواحل خیره کننده برای اکتشاف، مدیترانه هنوز هم یکی از محبوب ترین مکان ها برای اجاره قایق های تفریحی لوکس است. فصل 2023 در حال تبدیل شدن به یک سال رکورد با رزرو زودتر از همیشه است، بنابراین اگر به دنبال رزرو تعطیلات تابستانی هستید، بهترین قایق های تفریحی لوکس را برای اجاره در این مقاصد خیره کننده و منحصر به فرد مدیترانه ای جستجو کنید.

اشتراک گذاری