امروز برابر است با :1403-01-31
ست کردن ساعت با کت و شلوار

چطور کت و شلوار مردانه را با ساعت مچی ترکیب کنیم؟

مجله جرخونکی : ساعت یکی از لوازم جانبی مهم در کمد لباس شماست. می تواند ظاهر کلی شما را بسازد یا خراب کند. کت و شلوار کلاسیک و ساعت شیک دو مورد از ضروری ترین موارد در مورد لباس مردانه و استایل هستند. ترکیب یک کت و شلوار، پیراهن و کراوات خوب می تواند با پوشیدن ساعت نامناسب خراب شود، بنابراین با پیروی از دستورالعمل های ما در مورد ست کردن کت و شلوار و ساعت، عاقلانه انتخاب کنید.

رعایت این نکات میتواند در ترکیب ساعت مچی و کت و شلوار راهگشا باشد

چه رنگ هایی را انتخاب کنید؟

هنگام انتخاب ساعت از میان مجموعه گسترده ساعت های مردانه موجود، باید رنگ کت و شلوار خود را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال، اگر کت و شلوار آبی تیره دارید، از پوشیدن ساعت طلایی یا نقره ای سفید خودداری کنید، زیرا برای این کار خیلی زرق و برق دار و روشن خواهد بود.

همچنین از پوشیدن ساعت‌های رنگارنگ یا بزرگ خودداری کنید زیرا به خوبی با این نوع لباس ست نمی‌شوند. در عوض، چیزی ظریف مانند یک بند چرمی مشکی با حداقل تزیینات را انتخاب کنید تا همه چیز را ساده و در عین حال شیک نگه دارید!

اگر کت و شلواری با رنگ روشن‌تر می‌پوشید، هر مدل ساعتی با آن ست می‌شود. به عنوان مثال، اگر کت و شلوار خاکستری یا بژ دارید، هر نوع ساعتی را که دوست دارید بپوشید. فقط از پوشیدن هر چیزی که بیش از حد پر زرق و برق و رنگارنگ است خودداری کنید، زیرا با لباس شما هماهنگی ندارد.

سبک و جنس ساعت خود را در نظر بگیرید

نکته بعدی که باید در نظر بگیرید نوع ساعتی است که می خواهید بپوشید. سبک‌ها، متریال‌ها و رنگ‌های مختلفی در دسترس هستند، بنابراین انتخاب چیزی که مناسب استایل شخصی شما باشد مهم است. اگر چیزی ساده می خواهید، ممکن است یک ساعت آنالوگ یا دیجیتال استاندارد برای شما بهترین باشد. اگر چیزی منحصر به فردتر می خواهید، یک برند لوکس گران قیمت ممکن است با سلیقه شما مطابقت داشته باشد.

هنگام خرید باید محدوده قیمت را نیز در نظر بگیرید. برخی از مردم دوست دارند پول زیادی برای لوازم جانبی خود خرج کنند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند جایگزین های ارزان تری در فروشگاه های بزرگ پیدا کنند. گزینه های مقرون به صرفه تر را انتخاب کنید آنها اغلب می توانند به همان اندازه خوب به نظر برسند، اگر نگوییم بهتر از همتایان بسیار گرانتر خود!

چه زمانی ساعت را با کت و شلوار بپوشیم؟

وقتی صحبت از پوشیدن ساعت می شود، موقعیت های مختلفی وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

هنگام رفتن به یک مراسم رسمی، با کت و شلوار خود ساعت بپوشید. این شامل شرکت در مراسم عروسی و سایر رویدادهایی است که مردم معمولاً کت و شلوار می پوشند. هنگامی که در این نوع کارکردها هستید، مهم است که همه لوازم جانبی شما تا حد امکان با تم رویداد و رنگ لباس شما مطابقت داشته باشد.

ساعت ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند! اگر می‌خواهید در این مناسبت یکی را بپوشید، مطمئن شوید که کاملاً با هر اتفاق دیگری که در اطراف شما می‌افتد مطابقت داشته باشد (و فراموش نکنید که جوراب‌هایی را که با کت و شلوار شما همخوانی دارد بپوشید!).

برای رویدادهای کاری معتبر با کت و شلوار خود ساعت بپوشید. اگر در یک جلسه تجاری رسمی یا رویداد مهم دیگری شرکت می کنید، باید حتما ساعتی را با کت و شلوار خود بپوشید. این امر به ویژه در صورتی صادق است که رویداد در محیط اداری برگزار شود که بقیه کت و شلوار بپوشند.

کیفیت ساعت را در نظر بگیرید

اگر چند ساعت باکیفیت دارید، بهتر است آنها را با کت و شلوار خود بپوشید. شما باید به سراغ ساعت هایی بروید که خیلی بزرگ یا کوچک نیستند و به ظاهر کلی تعادل مناسبی می دهند.اگر می‌خواهید باکلاس و شیک به نظر برسید، همیشه پیشنهاد می‌شود که با کت و شلوار خود ساعتی بپوشید، زیرا ظاهری جاودانه و شیک به شما می‌دهد.

شما باید ساعت خود را به گونه ای ببندید که شبیه مچ بند یا چیزی که در آخرین لحظه به آن زده اید به نظر نرسد. بهتر است ساعتی بپوشید که مکمل کت و شلوار باشد و به خوبی با آن تناسب داشته باشد. نکات بالا را در مورد برنامه ریزی ظاهر خود دنبال کنید، و مطمئناً آن را ثابت خواهید کرد.

جمع بندی

امیدواریم این مقاله به شما در درک اهمیت پوشیدن ساعت با کت و شلوار کمک کرده باشد. ساعت یکی از ضروری ترین اکسسوری ها در کمد لباس هر مردی است و واقعاً می تواند یک لباس را بسازد یا آن را خراب کند. بنابراین، اگر به دنبال چیز جدیدی هستید یا فقط می خواهید ظاهر خود را به روز کنید، یک یا دو ساعت جدید برای خود تهیه کنید!

اشتراک گذاری