امروز برابر است با :1403-02-12

سایبان پارکینگ مناسب هر نوع خودرو

سایبان خودرو مناسب هر نوع ماشین با هر نوع سقفی موجود است. این سوال برای بیشتر مشتری ها پیش می آید که آیا چتر ماشین را می توان روی سقف شیشه ای خودرو نصب کرد یا خیر؟؟ در ادامه ما قصد داریم به تمامی سوال های شما پاسخ دهیم پس با ما همراه باشید.

با توجه به اینکه ممکن است سقف خودروها مدل و جنس های مختلفی داشته باشد.

باید هنگام سفارش سایبان خودرو متحرک به این موضوع دقت داشته باشید چون شرکتی که شما انتخاب می کنید باید این اطمینان را به شما بدهد که هیچگونه صدمه ای به سقف شما وارد نخواهد شد چون اگر صدمه ای به سقف وارد شود هنگام فروش ماشین به مشکل بزرگی خواهید خورد؛ پس در نتیجه شما باید دقت داشته باشید که چتر ماشین مناسب خودروی شما باشد و صدمه ای به سقف وارد نکند.

آیا سایبان خودرو برای هر ماشینی مناسب است؟

جواب این سوال شما بله است. شما می توانید برای هر ماشینی که دارید از چتر ماشین برای محافظت از ماشین خود استفاده کنید. فرقی ندارد ماشین شما پراید باشد یا بنز. از این نوع سایبان خودرو برای حفاظت از ماشین خود استفاده کنید. چتر ماشین یک وسیله کاربردی برای محافظت در برابر عوامل مختلف محسوب می شود که لازم است برای هر خودرویی نصب شود و از آن استفاده نماید.

برای مثال با پارک کردن خودرو در خیابان هر خطری را باید پیش بینی کنید یعنی ممکن است تابش خورشید با ماشین شما آنقدر شدید باشد که روی رویه ی صندلی ها را از بین ببرد، بنابراین چتر خودرو برای هر ماشینی مناسب است و باید نسبت به خرید آن اقدام کنید تا بتوانید به خوبی از خودرویتان محافظت کنید. هنگام خرید دقت داشته باشید که از شرکتی اقدام کنید که بتوانید سایبان را با کیفیت اصلی و قیمتی مناسب خدمت شما عرضه نماید.

سایبان ماشین موردی مناسب برای محافظت از خودرو

با در نظر گرفتن این موضوع که به عنوان یک عامل محافظت کننده اصلی محسوب می شود و برای خودرویتان بهتر است تهیه کنید. مثلا بعد از اینکه ماشین را به کارواش بردید، باران شروع شود و دوباره ماشین شما کثیف شود، در اینصورت شما دوباره باید هزینه ای به کارواش بدهید. نگران نباشید چتر خودرو یک عامل اصلی برای محافظت از خودروی شما در برابر هر عامل طبیعی است چرا که با نصب روی سقف ماشین دیگر لازم نیست ساعت های طولانی برای پارک کردن جای مناسب باشید.

حتی در زیر درخت که کمتر خودرویی آنجا پارک می کند شما به راحتی می توانید خودرویتان را آنجا پارک کنید بدون اینکه نگران این موضوع باشید که ممکن است خودروی شما توسط پرندگان کثیف شود.

کنترل کردن سایبان پارکینگ اداری آنقدر راحت است که حتی فرزندان کوچکتان نیز می توانند این کار را انجام دهند، چون از نظر نصب و راه اندازی ممکن است کلا 8 ثانیه وقت شما را بگیرد.

چتر خودروی انواع سایبان ماشین سایه سازان مهرگستر هیچ صدمه ای به سقف خودرو وارد نخواهد کرد و اینکه شما می توانید به راحتی آن را جدا کنید. دلیلش چیست؟؟ در قسمت انتهای سایبان را اگر مشاهده کرده باشید یک مکنده بسیار قوی وجود دارد که هیچ صدمه ای به سقف ماشین وارد نمی کند چرا که از جنس پلاستیک است و کمتر صدمه ای به سقف وارد می شود. فرقی نخواهد کرد که سقف شما شیشه ای باشد یا ساندروف یا آهنی ….. هر مدلی که باشد مکنده ی قوی چتر خودرو به دلیل جنسی که دارد صدمه ای به آن وارد نخواهد کرد.

اما بدانید از : سایبان خودرو بدون پایه

چرا باید یک سایبان خودرو متحرک در فضای باز داشته باشید؟

یک سایبان خودرو متحرک و با کیفیت بالا در فضای باز می تواند هر فضای بیرونی را به طور کامل متحول و آن را بدون توجه به فصل به یک منطقه قابل استفاده و امن تبدیل کند. طیف وسیعی از سایبان های ما با قیمت های مناسب که شما همه نوع سایبان های خودرو از جمله سایبان متحرک است که شما در فضای باز به آن نیاز دارید. در ادامه به برخی از مزایای سایبان های متحرک اشاره خواهیم کرد تا بیشتر با این نوع سایبان ماشین آشنا شوید:

  • محافظت در برابر اشعه های مضر UV

نصب سایبان متحرک در فضای باز به محافظت و ایجاد یک سایه در برابر اشعه های مضر UV برای هر کسی که از محوطه بیرونی ملک یا ساختمان شما استفاده می کند کمک بسیاری خواهد کرد. این کار به کارکنان، مشتریان یا دانش آموزان این امکان را می دهد تا از مزایای حضور در فضای باز در زیر نور آفتاب بدون هیچگونه نگرانی مخصوصا در ماه های گرم تابستان لذت ببرند.

  • محافظت در برابر شرایط آب و هوایی نامناسب

یکی دیگر از مزایای خرید سایبان متحرک در فضای باز این است که شما را قادر می سازد تا از فضاهای بیرونی خانه خود در تمامی طول سال با محافظت در برابر شرایط بد آب و هوایی استفاده کنید. این سایبان ها در مدارس بسیار محبوب می باشند زیرا به کودکان اجازه می دهند برای بازی یا یادگیری بتوانند در فضای بیرونی باشند.

دلیل اینکه بیشتر این نوع سایبان ها در مدرسه یافت می شوند این است که فضای بیشتری را برای محافظت از آب و هوای مرطوب ایجاد می کنند چون بسیاری از مدارس تصمیم می گیرند وقت کلاس را در خارج از فضای بسته سپری کنند چون این کار تجربه یادگیری دانش آموزان را افزایش می دهد.

  • یک سرپناه در فضای باز ایجاد می کند.

یکی از مزایا و داشتن یک سایبان متحرک در فضای باز این است که یک سرپناه ایمن در فضای باز ایجاد می کند. این فضا می تواند یک کلاس درس در فضای باز، زمین بازی یا فضای غذا خوری استفاده شود که به کودکان اجازه می دهند تا در فضای باز یاد بگیرند.

یک سایبان متحرک پارچه ای با کیفیت در طول تابستان می تواند به صرفه جویی در انرژی و کاهش ردپای کربن کمک کند. این فضا می تواند به عنوان فضای انتظار امن و سرپوشیده برای مهمانان، مشتریان، کارکنان و هر بازدیدکننده ای مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این، سایبان متحرک در فضای باز می تواند برای خشک نگه داشتن وسایل در فضای باز مورد استفاده قرار بگیرد.

اشتراک گذاری