امروز برابر است با :1403-02-31

دوباره ویدیو تف کردن آدامس توسط جنیفر لوپز جنجالی شد

کاربران شبکه اجتماعی X تصمیم گرفتند ویدئوی ناخوشایند از جنیفر لوپز خواننده مشهور آمریکایی را زنده کنند. این کلیپ ویرال نشان می‌ دهد که خواننده «آدامس مصرف‌ شده‌ اش را به دست دستیارش تف می کند» در خیابان‌ های شهر نیویورک، و بسیاری این رفتار را «بی‌ ادبانه» و «منزجر کننده» می‌ خوانند.

ویدئویی که شش سال پیش در فضای مجازی منتشر شد، دوباره دست به دست شد.

برخی سعی می کنند از جنیفر لوپز دفاع کنند

در آن ویدیو، لوپز را می توان دید که در خیابان های نیویورک همراهی می شود، در حالی که به نظر می رسید دستیارش برای گرفتن آدامس به او می دوید: “اینجا لوپز در وسط شهر نیویورک آدامس به دست دستیارش می ریزد. چه بی ادبانه. و رفتار منزجر کننده. دلیلی وجود ندارد که با کارکنان خود اینگونه رفتار کنید.”

انتقادها از این خواننده بسیار زیاد بود: یکی از آنها گفت: “این زن همیشه منزجر کننده بوده است، هیچ مدرک جدیدی وجود ندارد.”، در حالی که دیگران ادعا کردند که “هر چه بیشتر در مورد جنیفر لوپز می شنوم، بدتر می شود.”

اما طرفداران زیادی نیز بودند که به دفاع از او آمدند و به این پست پاسخ دادند و ادعا کردند که او در حال فیلمبرداری صحنه ای برای فیلمی در این ویدئو است و این برای بازیگران سر صحنه فیلمبرداری طبیعی است، زیرا اغلب از آنها خواسته می شود آدامس بجوند. گلوی آنها برای نفس نعنایی در صحنه های بوسیدن!

اشتراک گذاری