امروز برابر است با :1403-02-19

حرفه ای ترین روش های تمیز کردن و برق انداختن شیرآلات

شیرآلات سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه بعد از مدتی دچار رسوب گرفتگی شده و ظاهر ناخوشایندی به خود می‌گیرند. جرم گیر شیرآلات نانوسان ازجمله محصولاتی است که در رفع این مشکل به شما کمک می‌کند.

حتی اگر بهترین و گران‌ترین شیرآلات را تهیه کنید اما روش صحیح تمیز کردن آن‌ها را بلد نباشید در مدت زمان کوتاهی جرم و رسوب سخت روی شیرآلات تشکیل شده و همان شیرآلات تازه و زیبا به صورت قدیمی و کهنه دیده می‌شوند.

 از این رو پیشگیری از این اتفاق با تمیز کردن مرتب شیرآلات و استفاده از مواد پاک کننده مناسب مانع از سخت شدن رسوبات و آسیب به شیرآلات می‌شود. یکی از کارهایی که برای بیشتر افراد تبدیل به چالشی سخت شده تمیز کردن شیرآلات و از بین بردن لکه‌ها و رسوب روی آن است.

زمانی که روی سطح بیرونی شیرآلات در اثر سختی آب، جرم و رسوب تشکیل می‌شود مطمئن باشید قسمت‌های داخلی شیر نیز به همان اندازه درگیر رسوب شده است.  با استفاده از جرم گیر شیرآلات نانوسان که یکی از مواد شوینده و پاک کننده نانوسان است، می‌توانید رسوب‌های روی انواع شیرآلات و قطعات داخلی آن را تمیز کنید.

 در این مطلب شما را با نحوه استفاده از این محصول آشنا خواهیم کرد تا به راحتی شیرآلات را تمیز کرده و برق بیندازید.

دلایل ایجاد رسوب و لکه بر روی شیرآلات

قبل از اینکه سراغ تمیز کردن شیرآلات بروید بهتر است با عوامل موثر در ایجاد رسوب آشنا شوید تا بتوانید شیرآلات را به بهترین نحو تمیز کرده و از تشکیل مجدد رسوب جلوگیری کنید. رسوب روی شیرآلات به هر دلیلی که ایجاد شده باشد با جرم‌گیر شیرآلات نانوسان قابل پاکسازی است.

سختی آب و وجود املاح و مواد معدنی در آن، اصلی‌ترین عاملی است که باعث تشکیل رسوب در شیرآلات می‌شود. آب سخت به آبی گفته می‌شود که میزان موادی مانند کلسیم، منیزیم و آهک در آن بیشتر از حد نرمال باشد.

آبی که مصرف می‌کنیم به طور طبیعی این مواد و املاح را دارد. اما زمانی که مقدار آن‌ها افزایش می‌یابد سختی آب بیشتر شده و باعث ایجاد لکه و رسوب در شیرآلات می‌شود.

 چنانچه با استفاده از مواد مناسب مانند جرم‌گیر شیرآلات نانوسان نسبت به رفع رسوبات اقدام نکنید مقدار آن رفته رفته بیشتر شده و به سختی قابل پاکسازی خواهد بود.

برای اینکه بدانید آب مصرفی دارای سختی است یا نه، به طعم آن دقت کنید. آب سخت مزه ناخوشایندی دارد و در این صورت بهتر است از دستگاه تصفیه آب استفاده کنید.

نشانه‌های رسوب و جرم شیرآلات

تشخیص وجود رسوب در شیرآلات با شناخت چند علامت ساده امکان‌پذیر است و اگر به موقع با جرم‌گیر شیرآلات نانوسان جرم و رسوب‌ها را از بین ببرید از مشکلات و آسیب‌های جدی جلوگیری می‌شود.

اولین نشانه مربوط به ظاهر شیرآلات است که لکه‌های سفید رنگ و رسوبات کرم رنگ با حالت پوسته پوسته روی آن دیده می‌شود. این رسوب‌ها علاوه بر سطح شیرآلات روی قطعات داخلی شیرها نیز تشکیل می‌شوند و لازم است هرچند وقت یکبار آن‌ها را تمیز کنید.

تجمع رسوب در قسمت‌های داخلی شیرها خطرناک است و درصورت عدم پاکسازی منجر به بروز حادثه می‌شود.

یکی از علائمی که از وجود رسوب در داخل شیرآلات خبر می‌دهد کم شدن فشار آب است. وقتی اهرم شیر را تا آخر باز می‌کنید اما فشار آب زیاد نمی‌شود یعنی داخل شیرآلات رسوب جمع شده است.

خبر خوب این است که جرم‌گیر شیرآلات نانوسان برای قطعات داخلی شیرآلات هم قابل استفاده است و می‌توانید رسوب‌ها را از بین ببرید.

اختلال در عملکرد سیستم گرمایشی از دیگر علائم وجود رسوب در شیرآلات است. زمانی که شیرآب گرم را باز می‌کنید اما آب مانند گذشته به اندازه کافی گرم نمی‌شود باید نسبت به رسوب‌زدایی اقدام کنید.

نحوه تمیز کردن و برق انداختن شیرآلات با بهترین جرم‌گیر

روش‌های زیادی برای تمیز کردن شیرآلات وجود دارد و با استفاده از موادی همچون سرکه، جوش شیرین و پاک کننده‌های شیمیایی می‌توانید رسوب‌ها را تا حدی از بین ببرید. اما اگر به دنبال روشی مطمئن هستید که هم رسوب‌ها به طور کامل برطرف شده و هم سطح شیرآلات آسیب نبیند از جرم‌گیر شیرآلات نانوسان استفاده کنید.

این محصول فاقد ترکیبات شیمیایی مضر است. از این رو بعد از استفاده باعث ایجاد لکه‌های سیاه و تغییر رنگ شیرآلات نمی‌شود.

این جرم‌گیر قدرت بی‌نظیری در از بین بردن رسوبات دارد و حتی جرم و رسوبات قدیمی را نیز بطور کامل پاکسازی می‌کند.

 استفاده از این محصول بسیار آسان است و با کمک آن می‌توانید شیرآلات حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه را تمیز کرده و شاهد درخشش آن‌ها باشید. هنگام استفاده از جرم‌گیر شیرآلات نانوسان مقداری از آن را روی قسمت‌های دارای رسوب ریخته و مواد را با برس، مسواک یا فرچه بطور کامل روی سطح پخش کنید.

برای نفود مواد جرم‌گیر در رسوبات تقریبا یک دقیقه صبر کنید سپس مرحله پخش مواد با فرچه را تکرار کنید. پس از چند دقیقه با یک اسکاچ و آب سطح شیرآلات را بشویید. برای از بین بردن رسوب‌های قدیمی‌تر لازم است این مراحل را دوباره تکرار کنید.

پس از اتمام تمیزکاری با جرم‌گیر نانوسان شاهد برق زدن شیرآلات خواهید بود. توجه داشته باشید که از اسکاچ و فرچه زبر استفاده نکنید.

چون این لوازم باعث ایجاد خط و خش روی سطح شیرآلات می‌شوند. جرم‌گیر شیرآلات نانوسان به قدری قوی است که بطور کامل به عمق رسوب‌ها نفوذ کرده و آن‌ها را از بین می‌برد.

یکی از مزایای این جرم‌گیر حفظ شفافیت شیرآلات و عدم نیاز به فشار و سایش هنگام استفاده از آن است. همین موارد باعث شده تا جرم‌گیر قوی نانوسان جزو بهترین محصولات برای تمیز کردن شیرآلات باشد.

جمع بندی

تشکیل جرم و رسوب بر روی شیرآلات امری اجتناب ناپذیر است و حتی با وجود نگهداری صحیح و خشک کردن شیرآلات پس از استفاده، باز هم بعد از مدتی جرم و رسوب روی آن جمع می‌شود. استفاده از جرم‌گیر شیرآلات نانوسان یکی از حرفه‌ای‌ترین روش‌های تمیز کردن و برق انداختن شیرآلات است که رسوبات سطح داخلی و بیرونی شیرآلات را به خوبی از بین برده و باعث آسیب به شیرها نمی‌شود.

عدم توجه به رسوب داخل شیرآلات عوارض جدی در پی دارد و به مرور زمان باعث شکستگی لوله‌های آب و آلودگی آب می‌شود. با خرید جرم‌گیر قوی نانوسان از فروشگاه سان سلام می‌توانید علاوه بر داشتن شیرآلات تمیز، رسوب ناشی از سختی آب بر روی کاشی و سرامیک‌ها را نیز از بین ببرید.

واحد تحقیق و توسعه فروشگاه سان سلام

اشتراک گذاری