امروز برابر است با :1403-02-15

با جدیدترین ترندهای آرایشی مناسب بهار 1403 آشنا شوید

با آمدن هر فصل تازه در سال، موجی از ترندهای آرایشی جدید و محبوب در بین علاقه‌مندان به زیبایی ایجاد می‌شود؛ مخصوصاً برای افرادی که روی مُد روز زندگی می‌کنند. با توجه به آمدن فصل بهار، هوا رو به گرمی می‌رود و ترندهای آرایشی هم با لوازم آرایشی فانتزی و سبک همراه می‌شوند. سال 1403، داغ‌ترین تکنیک‌های آرایشی بهاری در بین خانم‌های باسلیقه ردوبدل می‌شوند که حیف است با آن‌ها آشنا نشوید.

بسیاری از ترندهای آرایشی امسال از ترندهای آرایشی بهار 2024 الهام گرفته‌اند. به‌عنوان مثال، ترندهای آرایشی تیک‌تاکی (Tik Tok) که در آن‌ها، رژ گونه با رنگ روشن و ابروهای پرپُشت طبیعی به‌چشم می‌خورند، مد شده‌اند. بنابراین، ترند آرایشی امسال ترند «چهره طبیعی و بی‌نقص» است که با تکنیک‌های ساده اما خیلی ظریف همراه شده. در نتیجه باید از کرم پودر سبک، مرطوب‌کننده، سایه چشم طبیعی، ریمل و خط چشم ملایم و هایلایتر روشن استفاده کنید. در این مطلب، مفصلاً در مورد این موضوع پرداخته‌ایم. پس، با ما همراه شوید!

معرفی 9 ترند آرایشی محبوب در بهار 1403

چه چیزی بهتر از اینکه طراوت و شادابی بهار امسال را با آرایش خود جشن بگیریم؟ ترندهای آرایش امسال ترکیبی هیجان‌انگیز از سبک‌های جدید و قدیمی با تغییراتی ظریف و به‌روز است. با هم نگاهی به 9 ترند برتر آرایش برای بهار 1403 می اندازیم که به شما کمک می‌کند در این فصل بدرخشید:

1. طبیعی و در عین حال درخشان

هنوز هم درخشندگی پوست، ترند محبوب شبکه‌های اجتماعی، حرف اول را می‌زند. اما امسال این درخشندگی با ظرافت و سادگی بیشتری همراه است. ویژگی‌های اصلی این سبک آرایش عبارت‌اند از:

  • پوستی درخشان و طبیعی با کرم پودر سبک و کاور متوسط
  • ابروهای پرپشت و طبیعی به‌جای ابروهای خیلی هاشورخورده
  • سایه چشم ملایم و روشن

محصولات پیشنهادی:

  • سرم کرم ضد آفتاب لورال با اسید هیالورونیک برای داشتن پوستی درخشان و مرطوب
  • ریمل چشم حجم دهنده و بلند کننده مژه اصل Essence برای داشتن مژه‌های پرپشت و طبیعی

2. ابروهای پرپشت و طبیعی

دوره ابروهای صابونی و کاملاً مصنوعی به سر رسیده است! امسال ابروهای طبیعی و پرپشت با کمی حالت‌دهی ملایم، مد روز هستند. کافی است با یک ژل ابرو، ابروهایتان را مرتب و کمی حالت دهید.

محصولات پیشنهادی:

  • ریمل ابروی لورال مدل Volumizing برای ابروهای مرتب و خوش‌حالت
  • مداد ابرو لورال مدل آرتیست برای پر کردن جای خالی ابروها و داشتن ابروهای طبیعی و پر

3. ترند مژه عروسکی

آرایش به سبک عروسکی امسال حسابی گل کرده است. این سبک با مژه‌های بلند، خوش‌حالت و حالت بادبزنی تکمیل می‌شود. برای داشتن چنین مژه‌هایی می‌توانید از ریمل لورال مدل Voluminous Panorama استفاده کنید که مژه‌ها را از ریشه تا نوک بلند می‌کند و حجم فوق‌العاده‌ای به آنها می‌دهد.

محصولات پیشنهادی:

  • ریمل حجم دهنده Big Bold ایزادورا برای داشتن مژه‌های بلند، پرپشت و خوش‌حالت

4. ترند سایه چشم پاستلی

اگر می‌خواهید آرایشی چشمگیر داشته باشید، با سایه‌های پاستلی دوست شوید! این رنگ‌های شاد و ملایم امسال بسیار ترند هستند. می‌توانید از سایه چشم در رنگ‌های صورتی یا صدفی استفاده کنید. این سایه‌ها بافت سبک و رنگ‌دهی خوبی دارند و به شما یک آرایش چشم درخشان و طبیعی می‌دهند.

محصولات پیشنهادی:

  • سایه چشم 4 عددی با براش دو سر این لی

5. ترند ریمل رنگی

خبر خوش برای علاقه‌مندان به رنگ‌های متنوع! ریمل‌های رنگی برگشته‌اند و امسال طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. می‌توانید ریمل را با سایه چشم خود ست کنید و یک آرایش تک‌رنگ جذاب داشته باشید. ریمل رنگی بلور دیزاین با رنگ‌های مختلف از جمله بنفش، آبی و زرشکی موجود است که می‌توانید با هر آرایشی است کنید.

محصولات پیشنهادی:

  • ریمل رنگی بلور دیرازین
  • ریمل رنگی بلند کننده مژه کیو بست

6. لب‌های گیلاسی-قهوه‌ای

آرایش لب در بهار معمولاً به سمت رنگ‌های روشن و ملایم می‌رود، اما امسال یک رنگ خاص مد شده است: لب‌های قرمز تیره با خط لب قهوه‌ای! این مدل آرایش که الهام گرفته از نوشابه گیلاس است، لب‌ها را پر و جذاب نشان می‌دهد. می‌توانید با خط لب رنگ قهوه‌ای و رژ لب رنگ قرمز تیره، این آرایش را امتحان کنید.

محصولات پیشنهادی:

  • خط لب مارتینا در رنگ قهوه‌ای
  • رژ لب جامد مدل Lead Free در رنگ قرمز تیره

7. رژ گونه پررنگ

یکی دیگر از ترندهای آرایش بهار که امسال حسابی سر و صدا کرده، رژگونه‌های پررنگ و شاداب است. این سبک آرایش برای هر موقعیتی، از مهمانی‌های عید تا شب‌نشینی‌های دوستانه، مناسب است. با رژگونه‌های صورتی یا مرجانی، طراوت و شادابی را به چهره خود هدیه دهید. رژگونه با بافت سبک و مات، رنگ‌دانه‌های قوی و ماندگاری بالا، انتخابی ایده‌آل برای داشتن یک آرایش با رژگونهٔ پررنگ و جذاب است.

محصولات پیشنهادی:

  • رژگونه نوت در رنگ‌های صورتی یا مرجانی

8. کانتورینگ زیر فونداسیون

کانتورینگ زیر فونداسیون، تکنیکی است که در آن قبل از زدن فونداسیون، از کانسیلر، رژگونه و هایلایتر برای برجسته‌سازی و فرم دهی به‌صورت استفاده می‌شود. امسال، این تکنیک با رویکردی ظریف‌تر و طبیعی‌تر، فقط با استفاده از کانسیلر انجام می‌شود. برای این کار، از کانسیلر با کاور بالا که دو تا سه درجه از رنگ پایه شما تیره‌تر است استفاده کنید. مقدار مناسبی از کانسیلر را به‌دور صورت و زیر استخوان گونه بزنید و آن را با اسفنج آرایشی به‌خوبی محو کنید.

در ابتدا ممکن است کمی غلیظ و تیره به نظر برسد، اما بعد از زدن فونداسیون، شاهد ظاهری طبیعی و حجیم خواهید بود. چون کانسیلر به‌تنهایی مقداری کاور دارد، نیازی به فونداسیون خیلی غلیظ نیست. برای این کار، فونداسیون سبک‌تر که بافتی بدون روغن و شبیه به پوست با کاور متوسط و قابل تنظیم دارد، را پیشنهاد می‌کنیم.

محصولات پیشنهادی:

  • کانسیلر مایع گابرینی با پوشانندگی بالا در رنگ‌های دو تا سه درجه تیره‌تر از رنگ پایه
  • بالم فونداسیون با پوشش کامل شیگلم

9. پوستی درخشان با هایلایتر

شاید مدتی از هایلایترهای فوق‌العاده براق فاصله گرفته بودیم، اما امسال دوباره به صحنه برگشته‌اند. برای داشتن پوستی درخشان و شاداب، می‌توانید از هایلایتر زیر فونداسیون یا به‌تنهایی استفاده کنید.

محصولات پیشنهادی:

  • هایلایتر پودری Moondust کالیستا

شروع فصل ترندهای آرایشی جذاب!

آرایش‌های بهاری معمولاً سبک و شاداب هستند و رنگ‌های پاستلی در این فصل غالب هستند. برای داشتن آرایشی چشمگیر، می‌توانید از سایه‌های پاستلی استفاده کنید. یا آرایش کلاسیک مژه‌های مشکی خود را با ریمل آبی یا بنفش ملایم‌تر کنید. این رنگ‌های غیرمنتظره، برای بهار بسیار ایده‌آل هستند.

برای آرایش لب، رنگ‌های صورتی روشن، مرجانی و نود را پیشنهاد می‌کنیم. رژ لب قرمز همچنان محبوبیت خود را حفظ می‌کند، اما با استفاده از خط لب قهوه‌ای، کمی ملایم‌تر می‌شود. برای دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان زیبایی می‌توانید همه‌روزه با شماره تماس 719186000 – 021 تماس بگیرید.

در ضمن، برای انتخاب طیف وسیعی از لوازم آرایشی کافی است که عبارتی مثل ** رژ هایلایتر لورال خانومی ** را در گوگل سرچ کنید و وارد سایت لوازم آرایشی بهداشتی خانومی دات‌کام شوید. در این فروشگاه اینترنتی، می‌توانید نسخه‌های اورجینال محصولات آرایشی بهداشتی را با قیمت معقولانه از برندهای خارجی خریداری کنید.

اشتراک گذاری