امروز برابر است با :1403-02-08

این خانم عضلات دوسر بزرگتر از آرنولد شوارتزنگر دارد!

جکی کورن، با نام مستعار “شه هالک”، یک ورزشکار 34 ساله از هلند است که ظاهراً عضلات دوسر بازویی بزرگتر از آرنولد شوارتزنگر در دوران اوج خود دارد، 24 اینچ در مقایسه با 22.

کورن همیشه در تناسب اندام بوده است، اما تنها پس از اینکه در سال 2020 به دلیل محدودیت‌های COVID-19 مجبور به استراحت از کیک بوکسینگ شد، متوجه شد که با یک قاب بزرگ‌ تر راحت‌ تر است. او از آن زمان تا کنون بیش از دو برابر وزن خود را افزایش داده است، شکل منحنی خود را در آغوش گرفته و خود را وقف ساختن عضلات حجیم کرده است.

او احساس می کند قوی تر از همیشه است، و علیرغم اینکه او را در فضای مجازی «چاق» یا «بیش از حد مردانه» می نامند، فقط بر روی نکات مثبت تمرکز می کند و دیگران را تشویق می کند که همین کار را انجام دهند.

کاری که من انجام می‌دهم وقتی کسی مرا با این نام صدا می‌کند این است که کامنت را حذف می‌ کنم و سپس آن شخص را مسدود می‌ کنم، روی افکار منفی اهمیتی نمی‌ دهم، همیشه افرادی هستند که فکر می‌ کنند بهتر می‌ دانند یا می‌ توانند آن را بهتر انجام دهند، اما این سفر جکی به Media Drum World گفت. “راستش را بخواهید اگر مردم در سفرتان چیزهای بدی به شما می گویند، افکار یا نظرات منفی را نادیده بگیرید.”

کورن می‌گوید زمانی که کیک بوکسینگ انجام می‌ داد، همیشه احساس قدرت می‌ کرد، اما به دلیل رژیم‌ های غذایی مستمر، خسته هم بود. اکنون، به عنوان یک شی هالک واقعی، او حتی قوی تر است، اما در پوست خودش راحت تر است، زیرا مجبور نیست همیشه وزنش را کاهش دهد. او فقط بر روی یک رژیم غذایی سالم تمرکز می کند، سعی می کند تا جایی که ممکن است کالری مصرف کند و برای عضله سازی وزنه می کشد.

شی هالک هلندی جلسات تمرینی خود را با 100 فشار و 250 دراز و نشست شروع می کند و به دنبال آن دو ساعت تمرین قدرتی انجام می شود که معمولاً شامل حرکات کششی تا وزن 150 کیلوگرم، پرس روی نیمکت تا وزن 200 کیلوگرم، اسکات با 100 کیلوگرم در وزنه های اضافی و … فشار دادن تا 450 کیلوگرم روی پرس پا. این بسیار چشمگیر است، حتی برای یک بدنساز مرد.

جکی کورن علیرغم انتقاد های گاه به گاه به خاطر اندام منحنی اش، تعارفات زیادی نیز دریافت می کند، به طوری که برخی از مردان تا آنجا پیش می روند که می گویند می خواهند با او برای اندام کاملش ازدواج کنند یا او را یک زن کامل خطاب می کنند. اما در پایان روز، او خودش را آنگونه که هست دوست دارد، و این چیزی است که اهمیت دارد.

اشتراک گذاری