امروز برابر است با :1403-02-12

آیا زگیل تناسلی درد دارد ؟ چگونه باید زیگیل تناسلی را درمان کرد ؟

طبق تحقیقات به عمل آمده باید بدانید که باید بدانید که زگیل تناسلی، بدون درد می باشد اما به دلیل ایجاد آن در نواحی حساس بدن مانند نواحی تناسلی، دست یا پا ممکن است این بیماری به دلیل ایجاد احساس سوزش و خارش در نواحی ابتلا به ویروس اچ پی وی آزاردهنده باشد. اما این مورد را در نظر داشته باشید که در مورد درمان آن باید خیلی جدی عمل کنید، در ادامه و در این مقاله با این ویروس و بهترین راه درمان بیشتر آشنا خواهیم شد.

زیگیل تناسلی چیست؟

زگیل تناسلی، یک زائده گوشتی نرم و بد شکل است که در اطراف ناحیه تناسلی یا مقعد رشد میکند که می‌تواند باعث سوزش، ناراحتی و خارش شود. این عارضه در اثر انتقال ویروس پاپیلومای انسانی (HPV)، یک نوع عفونت مقاربتی، ایجاد می‌شود. تنها حدود ۱۰٪ از افرادی که با HPV مخالفت دارند، به زگیل تناسلی مبتلا می‌شوند و بسیاری از افراد به این ویروس دچار هستند اما هیچ علامتی ندارند، این به این معنی است که حتی اگر افراد هیچ یک از علامت های ابتلا به زیگیل تناسلی را نداشته باشند، امکان ابتلای آنها به این ویروس همچنان وجود دارد.

علائم زیگیل تناسلی در مردان و زنان

طبق تحقیقات انجمن بزرگ اچ پی وی ایران زگیل تناسلی، همانند سایر انواع زگیل‌ها، توسط انواع خاصی از ویروس پاپیلومای انسانی ایجاد می‌شود. بیش از ۱۰۰ نوع مختلف از این ویروس شناخته شده است، اما تنها انواع ۶ و ۱۱ باعث بروز زگیل تناسلی در زنان و مردان می‌شوند (به شکلی که به آن زگیل تناسلی خفیف هم گفته می‌شود).

زگیل تناسلی در اکثر موارد از طریق رابطه جنسی منتقل می‌شود. فردی ممکن است این عفونت را از طریق تماس پوست به پوست حین رابطه جنسی واژینال، مقعدی یا دهانی به دیگران منتقل کند. برخی از افراد این عفونت را دارند، اما به‌عنوان ناقل هیچ علامتی ندارند و نمی‌توانند خود را تشخیص دهند. به همین دلیل، عوامل زیر می‌توانند خطر ابتلا به زگیل تناسلی را افزایش دهند:

– داشتن رابطه جنسی بدون استفاده از وسایل محافظتی (مثل کاندوم) با چندین شریک جنسی

– داشتن یک عفونت جنسی دیگر

– داشتن رابطه جنسی با شریکی که سابقه جنسی او را نمی‌دانید

– شروع فعالیت جنسی در سنین پایین

– سیگار کشیدن

– داشتن سیستم ایمنی ضعیف‌شده به دلیل ابتلا به HIV یا مصرف داروهای پیوند عضو یا شیمی‌درمانی

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های مراقباتی با نام انجمن ایران اچ پی وی برآورد می‌کند که حدود یک فرد در هر ۱۰۰ فرد بزرگسال ممکن است به زگیل تناسلی و حداقل یک نوع HPV مبتلا شوند. بنابراین شیوع این بیماری نمی‌تواند نادیده گرفته شود و حتما تمامی افراد حتی قبل از رسیدن به نقطه درمان از آن پیشگیری کنند.

نتیجه تحقیقات گسترده مرکزایران اچ پی وی نشان می دهد که برخی از سویه‌های HPV ممکن است از دیگر سویه‌ها متمایز باشند و منجر به سرطان دهانه رحم شوند. برخی از انواع HPV ممکن است فقط زگیل تناسلی را ایجاد کنند، در حالی‌که سویه‌های دیگر می‌توانند باعث سرطان شوند.

طبق تحقیقات میدانی که مرکزایران اچ پی وی انجام داده است واکسن‌ها و پکیج های زیادی ادعای درمان این بیماری را داشته اند اما هیج کدام از آنها معتبر و قابل اطمینان نیستند و این بیماری را به صورت کامل درمان نخواهند کرد وحتی با هدف کلاهبرداری و دریافت مبالغ بالا در پیج های اینستاگرامی و درمان های غیر اصولی مانند لیزر، کرم ها و پماد های موضعی اقدام کرده اند که نه تنها بیماری را درمان نمیکند بلکه موجب بدتر شدن نتایج بیماری می شود.

بهترین درمان اچ پی وی

مرکزایران اچ پی وی بعد از سال ها تلاش و انجام آزمایشات موفق شده تا درمانی کاملا درست و اصولی برای درمان بیماری اچ پی وی پیدا کند، این پکیج درمانی دارای مجوز و تاییدیه بوده و اعتبار بالایی در سازمان بهداشت داراست.

پکیج های مرکز اچ پی وی ایران مناسب تمامی افراد از سن 15 سال به بالا بوده و دستور العمل استفاده از این پکیج بسیار راحت می باشد و نیاز به تزریق یا حتی موارد مشابه نخواهد داشت و هر فرد درخانه می تواند به راحتی به درمان بپردازد.

درصد رضایت منی مصرف کنندگان این پکیج درمانی بسیار بالا بوده به صورتی که نزدیک به 98% انواع سویه های بیماری بدون هیچ مشکلی درمان شده اند و نتایج عالی را به همراه داشته است.

نتیجه استفاده از پکیج اچ پی وی ایران

اولین موردی که بعد از حدودا یک ماه ظاهر می شود و نتیجه استفاده از پکیج درمانی مرکزایران اچ پی وی می باشد درمان و ازبین رفتن تمامی زیگیل های تناسلی بوده، به طوری که به هیچ وجه دوباره ظاهر نمی شوند و از ریشه نابود خواهند شد.

دومین مورد عدم ابتلای دوباره فرد به بیماری اچ پی وی و انواع آن است، افراد به از استفاده صحیح از پکیج درمانی در مقابل ابتلا به این ویروس خطرناک محافظت خواهند شد و در صورت برقرای رابطه ی جنسی منتقل نخواهد شد.

سومین مود بالا رفتن ایمنی بدن افراد می باشد که به مقاوم شدن در برابر انواع ویروس کمک خواهد کرد.

برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 09964603676 در تماس باشید .

آیا امکان پیشگیری از ابتلا به اچ پی وی وجود دارد؟

بله، امکان پیشگیری از بروز زگیل تناسلی وجود دارد. محدود کردن تعداد شرکای جنسی و واکسینه شدن می‌تواند از ابتلا به زگیل تناسلی جلوگیری کند. استفاده از کاندوم در هر بار رابطه جنسی نیز می‌تواند به محافظت از شما در برابر زگیل تناسلی کمک کند، اگرچه به صورت کامل از خطر انتقال ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) محافظت نمی‌کند.

مرکز کنترل و پیشگیری انجمن ایران اچ پ وی استفاده از پکیج های پیشگیری اچ پی وی ایران را برای دختران و پسران ۱۱ و ۱۲ ساله توصیه می‌کند. البته، می‌توان آن را در سن ۹ سالگی نیز انجام داد. ایده‌آل است که دختران و پسران واکشن های و موارد دارویی پیشگیری را قبل از شروع تماس جنسی دریافت کنند.

سخن آخر

انجمن و مرکزایران اچ پی وی شبانه روز در حال تلاش برای فرهنگساری بهتر در بهداشت جنسی و بهداشت عمومی خانواده هستند تا بتوانند قبل از اینکه این بیماری به افراد بیشتری منتقل شود از آن جلوگیری کنند و سطح اطلاعات افراد را در این زمینه بالا ببرند.

این مرکز قبل از هر موردی پیشگیری را بهترین راه دوری از این بیماری می داند. اما در صورت ابتلای افراد پکیج هایی مناسب درمان آماده کرده که مناسب تمامی سنین بوده و از اعتبار بالایی نزد سازمان بهداشت برخوردار است که و به عنوان بهترین راه درما اچ پی وی از آن یاد می شود.

امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله به شما کمک کرده باشیم

برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 09964603676 در تماس باشید یا به وبسایت ایران اچ پی وی به نشانی زیر مراجعه فرمایید.

https://hpviran.com/

اشتراک گذاری