امروز برابر است با :1403-02-01
نظافت منزل کرج

نظافتچی منزل در کرج خانم و آقا + مبل شویی در منزل

مجله چرخونکی : طیف خدمات شرکت خدمات نظافتی در کرج بسیار گسترده است. این نوع شرکت‌ها خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند که گستره‌ی آن‌ها از نظافت به عنوان وظیفه اصلی شروع می‌شود و تا نگهداری از سالمندان ادامه پیدا می‌کند. در یک ساختمان مسکونی، انتخاب شرکت خدمات نظافت منزل در کرج برای نظافت راه پله در کرج و مشاعات یا حتی نظافت منزل با مشورت ساکنان و گاهی هماهنگی مدیر ساختمان صورت می‌گیرد.

نظافتچی در کرج خانم یا آقا ؟

برای نظافت منازل و شرکت ها هم می توان از نظافتچی خانم استفاده کرد و هم از نظافتچی آقا. اینکه از کدام مورد استفاده کنید بستگی به نوع کاری دارید دارد. در صورتی که کار نظافتی شما کار سنگین و انرژی بری است بهتر است سراغ گزینه ی نظافتچی آقا بروید و در صورتی که کار نظافت شما نیاز به ظرافت دارد بهتر است سراغ گزینه ی نظافتچی خانم بروید.

در انتخاب نظافتچی آقا یا خانم این موارد را بدانید !

برای انجام نظافت منزل باید توجه داشت که غالب امور نظافتی به چه صورت هست به طور مثال برای نظافت شیشه ها تمیزکاری دیوار یا پاک کردن تراس و سرویس ها یا سقف آشپزخانه نیروی نظافتچی اقا به دلیل قوای بدنی و چالاکی بیشتر مناسب تر است .
همچنین نظافتچی خانم برای گردگیری کلی منزل نظیر نظافت یخچال گردگیری داخل کابینت ها مرتب کردن و پاکیزگی کلی آشپزخانه دستمال کشی و شست و شوی ظروف جاروبرقی کشیدن منزل مرتب کردن تخت خواب و لوازم منزل و اتاق خواب ها شستن سرویس های بهداشتی دراوردن و شستن پرده ها و لباس های کثیف و … مناسب تر است.

مبل شویی در منزل کرج

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و استقبال افراد، برخی شرکت های ارائه خدمات منزل و کارخانه های قالیشویی خدمات مبل شویی در کرج و شستشوی مبل در کرج را به مشتریان عرضه می دارند که برای این امر از دستگاه هایی مخصوص که به صورت آنتی باکتریال و دارای سیستم خشک کن می باشند استفاده می کنند که زمان مبل شویی و تحویل را به حداقل می رسانند.

مزایای شست و شوی مبل با دستگاه در منزل کرج

در این روش شستشوی مبل به سرعت انجام شده و تمامی لکه ها و کثیفی ها از اطراف آن زدوده می شوند. این دستگاه به دلیل سرعت شستشوی خود ، بوی بد نمناکی و ماندگی را ایجاد نمی کند. مبلمان وسیله بسیار پرکاربردی است و با شست و شوی این وسیله توسط دستگاه، هیچ نقطه ای بدون شستشو باقی نمانده و تمامی آلودگی ها پاک می شود.

درصورتی‌که آلودگی روی مبل به‌گونه‌ای باشد که با دستگاه‌های خشکشویی پاک نمی‌شوند به‌ویژه زمانی که رنگ مبل روشن است نیاز به خدمات شستشوی مبل وجود دارد. این کار نیازمند روش‌های آبشویی می‌باشد یعنی شستشو با آب انجام می‌شود. اما این کار نیز به روش‌های تخصصی دارد.

قیمت مبل شویی در کرج

اگر می خواهید مبلهای خود را برای شستشو به یک مبلشویی معتبر بسپارید، لازم است بدانید که این کار با چه هزینه ای انجام می شود. تعرفه انجام خدمات مبلشویی به عوامل زیر بستگی دارد:

نوع مبلمان (راحتی، استیل، کلاسیک، سلطنتی و…)
جنس پارچه مبلمان (ساتن، کتان، چرم و…)
تعداد نشیمن گاه مبل
نوع رویه کوبی مبلمان
تعداد کوسن ها
مواد شوینده مبل (سفارشی یا عادی)
خدمات دلخواه مشتری

قالیشویی خوب در کرج

قالیشویی‌ در کرج امروزه تنها، خدمات شستشوی فرش را انجام نمی‌دهد بلکه خدمات تعمیرات را نیز ارائه می‌دهد. فرش‌ها مدتی پس از استفاده از آن‌جایی که در معرض رفت و آمد قرار دارند؛ پوسیده و آسیب دیده می‌شوند و نیاز به تعمیر و بازسازی دارند.

در هر خانه ایرانی فرش از اجزا اصلی به حساب می آید و از گذشته تا کنون انواع فرش ایرانی مورد استفاده قرار گرفته اند و برای نظافت آنها هم در گذشته در منزل مورد شستشو قرار می گرفتند و به مرور زمان قالیشویی ها جای آنها را گرفته اند.

در یک قالیشویی خوب در کرج کارشناس با تجربه میتواند بسیار کمک کننده می باشد تا بهترین خدمات ارائه شود.

ویژگی قالیشویی خوب در کرج چیست ؟

 

کاور کردن فرش توسط قالیشویی :

از ویژگی‌هایی که قالیشویی خوب در کرج دارد؛ پس از اتمام خدمات شستشوی فرش، آن را کاور کرده و در اغلب موارد اتوکشی می‌کنند. قالیشویی مادر با سال‌ها سابقه علاوه شستشوی فرش، آن را کاور کرده و به صورت رول شده به مشتری تحویل می‌دهد.

قیمت‌های اتحادیه قالیشویی :

قالیشویی‌ها باید زیر نظر اتحادیه قالیشویی عمل کنند .و قوانین و مقررات آن را رعایت نمایند. اتحادیه قالیشویی برای خدمات شستشوی فرش یک سری هزینه و تعرفه‌های متناسبی در نظر می‌گیرد. و قالیشویی‌ خوب در کرج تعرفه‌ای که برای مشتری فاکتور می‌کند؛ متناسب با هزینه اتحادیه است.

مواد شوینده :

فرش‌ها بافت‌های مختلفی دارند که هر یک از آن‌ها از استحکام و ویژگی مختلفی برخوردار است. قالیشویی خوب می‌داند. که برای هر یک از فرش‌ها باید چه مواد شوینده‌ای را به کار ببرند. قالیشویی با کیفیت و خوب با توجه به نوع فرش از مواد شوینده گیاهی و ارگانیک استفاده می‌کند.

پیک سریع قالیشویی :

قالیشویی خوب در کرج، ارزش زمان مشتریان را به خوبی می‌داند .و این که هر خانه‌ای نیاز به فرش تمیز دارد .را درک می‌کند. قالیشویی باید خدمات خود را در کمترین زمان ممکن به مشتریان ارائه دهد و عموما کمتر از ۴۸ ساعت فرش را رول و کاور شده تحویل دهد.

اشتراک گذاری