امروز برابر است با :1403-05-06

آرنولد شوارتزنگر دریچه قلب مصنوعی نصب کرده است

آرنولد شوارتزنگر فاش کرد که دوشنبه گذشته پس از سه عمل جراحی قلب باز، ضربان‌ ساز را نصب کرده است. این بازیگر 76 ساله گفت که او اکنون مانند شخصیت ترمیناتور خود یک “قسمت ماشینی” دارد و گفت که باید از رفتن به باشگاه استراحت کند.

او در پادکست خود “Arnold’s Pump Club” توضیح داد: “دوشنبه گذشته من یک عمل جراحی انجام دادم تا کمی بیشتر از من یک ماشین بسازم: من یک دریچه قلب مصنوعی دارم.”

“باید به شما بگویم که فقط گفتن همه اینها با بسیاری از تربیت من در اتریش مخالف است، جایی که هیچ کس در مورد مسائل پزشکی صحبت نکرده است. من همه چیز مربوط به مراقبت های پزشکی را برای خودم نگه می دارم.

اما پیام‌ ها و ایمیل‌ های زیادی از افرادی دریافت کرده‌ ام که مانند من با دریچه آئورت دوکوسپید به دنیا آمده‌ اند و به من می‌ گویند که صحبت کردن در مورد جراحی‌ های تعویض دریچه به آن‌ ها شجاعت و امید برای رویارویی با جراحی‌ هایشان داده است.

بنابراین، از آنجایی که می‌دانم خلاف غریزه‌ ام و شفاف بودن به مردم کمک می‌ کند، چه انتخابی دارم.»

بهبودی او چگونه پیش می رود؟

فرماندار سابق کالیفرنیا به دنبال این بود که به هواداران خود اطمینان دهد که در حال بهبودی است و جزئیات وضعیت خود را توضیح داد.

شوارتزنگر افزود: “اول از همه، می خواهم بدانی که کارم عالی است.” “من روز دوشنبه تحت عمل جراحی قرار گرفتم و تا جمعه در یک رویداد بزرگ محیطی با دوست و همکارم مدافع تناسب اندام جین فوندا بودم.

“به هر حال، وقتی صحبت می کنیم که ورزش تنها قرص جادویی برای متوقف کردن پیری است، به جین نگاه کنید. او 10 سال از من بزرگتر است و امسال 87 ساله خواهد شد!

“هیچ کس فکر نمی کرد هفته را با عمل جراحی شروع کردم. می خواهم از کل تیمم در کلینیک کلیولند تشکر کنم. همه پزشکان و پرستاران از من مراقبت فوق العاده ای کردند و تا حد امکان جراحی را بدون درد انجام دادند.”

وی همچنین تاکید کرد که این یک عمل جراحی ضروری به توصیه پزشکان بوده است، زیرا زخم های قبلی او را دچار مشکل کرده است.

اشتراک گذاری