شاسی بلند محبوب میتسوبیشی یعنی پاجرو احتمالاً در سال ۲۰۲۷ باز می گردد و با محوریت لوکس شدن، به رقابت با رنجروور خواهد پرداخت.
خبرها حاکی از آن هستند که شاسی بلند نمادین میتسوبیشی به عنوان یک شاسی بلند پلاگین هیبریدی رده بالا که بر اساس پلتفرم اوتلندر ساخته شده، مجدداً معرفی خواهد شد؛ اما این خودرو چه شکلی می تواند باشد و احتمالاً چه ویژگی هایی خواهد داشت؟ در این مقاله به رندر منتشر شده از نسل جدید پاجرو می پردازیم.
رندر طراحی شده شبیه به اوتلندر است و ردپای میتسوبیشی در جای جای آن به وضوح دیده می شود. پاجرو در مقایسه با اوتلندر بلندتر شده و با افزایش فاصله از زمین همراه شده است.
چراغهای LED باریک و خطی در بالای جلو پنجره و چراغ اصلی قرار گرفته اند. بخش پایینی سپر برای افزایش زوایای ورود در خارج از جاده بهبود یافته است. نمای جانبی دارای ستون های سیاه رنگ و رینگ های جدید که به ظاهری مدرن و شیک کمک می کند. در قسمت عقب، چراغ ها بهصورت T شکل طراحی شده است.
کابین خودرو با روکش چرمی همراه با دریچه های هوای عمودی و صفحه نمایش لمسی، زیبایی شناسی کلی خودرو را بهبود می بخشد. پاجرو در مقایسه با اوتلندر از ابعاد داخلی بزرگ تر برخوردار است و راحتی بیشتری را در ردیف سوم ارائه داده و ظرفیت حمل بار را افزایش می دهد. این خودرو همچنین دارای شارژر بیسیم، دستیار صوتی، هوش مصنوعی و به روزرسانی های از راه دور، در کنار مجموعه جامعی از ویژگی های فنی و کمک راننده خواهد بود.
گزارش ها حاکی از آن است که پاجرو از پلتفرم بهروز شده CMF-C/D و نسخه پیشرفته پیشرانه پلاگین هیبریدی ۲٫۴ لیتری اوتلندر استفاده خواهد کرد، البته با افزایش قابل توجه قدرت. این پیکربندی شامل دو موتور الکتریکی در محور عقب و یکی در جلو است که در ارتباط با موتور بنزینی کار می کنند. به طور کلی، پیشبینی می شود که این خودرو قدرتی معادل ۳۸۲ اسب بخار داشته باشد.
با موقعیت ممتاز پاجرو، رقبای اصلی آن می توانند لکسس GX، لندرور دیفندر، جیپ گرند چروکی، رنجروور اسپرت، آئودی Q۷، بی ام و X۷ و اینفینیتی QX۸۰ باشند.
منبع: خبر آنلاین