امروز برابر است با :1403-02-13

10 دلیل که چرا مردان از رابطه عقب نشینی می کنند؟

شما احساس می کنید که با یک مرد برخورد کرده اید، و او به شما این تصور را می دهد که به طور جدی شما را دوست دارد. همه چیز هیجان انگیز است و فوق العاده مثبت به نظر می رسد، اما ناگهان او ارتباطش را با شما محدود میکند. شاید شما فقط مدت کمی با او آشنا بوده اید، یا شاید بیشتر . در این مرحله است که افکار شما واقعاً شروع به چرخش می کنند. شاید او تلفن خود را گم کرده است یا شماره من را اشتباه برداشته است؟ شاید او را در یک سفر کاری محرمانه است و اجازه تماس با دنیای بیرون را نداشته باشد! یا شاید… او فقط به من علاقه ای ندارد؟

جای تعجب نیست که این سناریوهای خارق العاده برای ما فایده ای ندارد. به همین دلیل است که برای ما مهم است که خودمان را جمع و جور کنیم و بفهمیم که دلایل زیادی برای سکوت ناگهانی مردان وجود دارد. حتی اگر تصور برخی از آنها کمی سخت باشد.

خب دلایل چی میتونه باشه؟

1. عقب نشینی تاکتیکی

احتمالاً متداول‌ترین دلیل برای سکوت یک مرد، تمایل او به بازی کردن است. او ممکن است واقعاً شما را دوست داشته باشد اما احساس می کند که با تماس مستقیم با شما ممکن است بیش از حد مشتاق در نظر گرفته شود. او ممکن است به مدتی نیاز داشته باشد تا به جایی برسد که می‌خواهد همه چیز با شما به خوبی پیش برود، بنابراین تصمیم گرفته است که در حالی که همه چیز را بررسی می‌کند عقب نشینی کند.

2. با شما بازی های فکری انجام می دهد

هنگامی که عقب نشینی یک مرد به طور باورنکردنی مشکوک است یا برای یک مدت طول میکشد، می توانید کاملاً مطمئن باشید که او اکنون به سادگی با شما بازی های فکری انجام می دهد. اینها از آن دسته مردانی هستند که باید به هر قیمتی از آنها دوری کرد زیرا نیت آنها ناقص است و ناپختگی آنها حد و مرزی نمی شناسد. او معتقد است که با بازی کردن با شما، ولع بیشتری در شما ایجاد می کند، در حالی که در واقعیت، این تاکتیکی است که در دراز مدت محکوم به شکست است.

3. امیدوار است که شما اولین حرکت را انجام دهید

قرار ملاقات گاهی اوقات می تواند شبیه یک بازی شطرنج باشد زیرا هر بازیکن یک استراتژی تاکتیکی دارد و حرکات طرف مقابل را زیر نظر دارد. بنابراین، مردی که امیدوار است شما اولین حرکت را در این بازی خاص انجام دهید، ممکن است مردی باشد که به توانایی های دوستیابی خود اعتماد ندارد. اگرچه مطمئناً یک ویژگی دوست‌داشتنی است، اما ممکن است برای ما که یک شریک قاطع و مطمئن را ترجیح می‌دهیم، رویایی نباشد.

4. زمان مناسبی برای او نیست

در حالی که گاهی اوقات این دلیل می تواند به عنوان یک بهانه باشد، اما نباید به طور کلی آن را نادیده گرفت زیرا گاهی اوقات ما نمی توانیم شاهد آنچه پشت درهای بسته می گذرد باشیم. شاید او با غم و اندوه سر و کار دارد، از یک رابطه گذشته فکرش را درگیر کرده، یا آنطور که قبلاً فکر می کرد آماده ورود به یک رابطه جدی نیست.

5. پای زن دیگری در میان است

این احتمالاً بزرگترین ترسی است که همه ما از زمانی که مردی ناگهان با سکوت به ما ضربه می زند داریم. متأسفانه، ما زن ها حس فوق العاده ای از تشخیص داریم، و اگر شما ظن پنهانی دارید که او به یک زن دیگر تمایل دارد، احتمالاً چنین است. این مرد خاص فاقد هوش هیجانی است که بتواند فقط به یک زن توجه کند، بنابراین با حذف شماره او از تلفن خود احساس گناه نکنید.

6.شاید در یک رابطه مخفی دیگر است

فعالیت دیجیتالی این مرد را در نظر داشته باشید. آیا او روزها در یک زمان با شما ارتباط برقرار می کند و بدون دلیل قابل قبول ناگهان ناپدید می شود؟ آیا او فقط در ساعات خاصی در روز با شما تماس می گیرد؟ علائم هشدار دهنده هر چه که باشد، اگر وجود داشته باشد، نمی توان آنها را نادیده گرفت. هنگامی که واقعاً مطمئن شدید که از او سوالاتی که باعث شبهه در شما شده را بپرسد.

7. او هیچ آینده ای بین شما دو نفر نمی بیند

گاهی اوقات باید شکست را بپذیریم و اگر مردی به صراحت بگوید که نمی تواند با ما باشد ادامه ندهیم. مهم است که این موضوع درک کنیم که، با این گفته همه ما مستحق توضیح هستیم و نباید شبح سازی را تحمل کنیم.

8. فکر میکند در زندگی خود نیازی به او ندارید

اگر همه گزینه‌های دیگر تمام شده‌اند، شاید وقت آن رسیده است که به خود فکر کنید و در نظر بگیرید که آیا تصور می‌کنید که در دسترس نیستید. برای روشن‌تر شدن، مستقل بودن و سرسخت بودن ویژگی‌های فوق‌العاده قابل تحسینی برای یک زن است، اما با امتناع از تسلیم شدن حتی اندکی ممکن است مرد را متقاعد کند که اصلاً به او در زندگی خود نیاز ندارید. اگر احساس می‌کنید ممکن است اینطور باشد، با او تماس بگیرید.

9. به چیزهایی که میخواهد نرسیده

سکوت یک مرد ممکن است نشان دهنده یک دوست سریالی باشد که از بازی در زمین لذت می برد. این به خودی خود مشکل ساز نیست، اما او باید در مورد آنچه که می خواهد هنگام تعامل با شما به دست بیاورد، صادقانه و صریح باشد.

10. او از شما ترسیده است

این دلیل آخر بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید. البته، همه مردان مرعوب یک زن مستقل و به شدت باهوش نیستند. با این حال، بسیاری ممکن است بر این باور باشند که آنها به سادگی مطابق با استانداردهای شما نیستند یا ممکن است برای ارضای نیازهای فکری شما تلاش کنند.

فکر کردن بیش از حد به کارهایی که ممکن است مرتکب اشتباه شده باشید، یا آنچه می توانستید به گونه ای دیگر بگویید، هیچ فایده ای ندارد، زیرا گاهی اوقات مردان فقط ناپدید می شوند، و این است. به خود یادآوری کنید که به عنوان یک زن چقدر باهوش، مستقل و قدرتمند هستید و اجازه ندهید که یک مرد شما را در یک ریسمان نگه دارد، چون شما لایق خیلی بهتر از این هستید جانم.

اشتراک گذاری