امروز برابر است با :1403-02-22

کانال روبیکا خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز

روبیکا به خاطر در دسترس بودن کاربران ایرانی یکی از محبوبترین اپلکیشن ها است .گیمرهای اکانت کلش آف کلنز یا سایر بازی های آنلاین به دنبال یک کانال روبیکا برای خرید و فروش اکانت هستند که در این مقاله این کانال ها را به شما معرفی میکنیم .

کانال روبیکا کلش آف کلنز

در روبیکا 2 تا از بزرگترین کانال های کلش آف کلنز و اکانت کلش رویال است که یکی برای رویدادها و اخبار کلش آف کلنز است و دیگری جهت خرید و فروش اکانت ها است. این کانال ها برای وبسایت نوین کلش هستند که معتبرترین سایت خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز و سایر بازی های آنلاین میباشد.

کانال خبری کلش آف کلنز در روبیکا :

کانال خبری کلش در روبیکا کانال کلش تی وی میباشد و شما میتوانید با جستجوی آیدی زیر در روبیکا به این کانال بپیوندید .در این کانال بروزترین اخبار و رویدادهای کلش آف کلنز و کلش رویال منتشر میشود و جز بزرگترین کانال های کشوری در روبیکا با اعضای بالای 20 هزار نفر میباشد.

@clashtv کانال خبری کلش تی وی

کانال خرید و فروش اکانت کلش

سایت نوین کلش برای تسهیل کار کاربران تمام  اکانت هایی که در این سایت آگهی و منتشر میشوند را در کانال روبیکای نوین کلش منتشر میکند تا کاربران به راحتی از روبیکا اکانت ها را ببینند و بعد خریداری کنند. آیدی زیر کانال نوین کلش در روبیکا میباشد  و میتوانید با سرچ آیدی زیر در روبیکا به کانال خرید و فروش اکانت کلش بپیوندید.

@novinclash کانال خرید و فروش اکانت کلش :

اگر در روبیکا نتوانید کانال های مذکور را پیدا کنید میتوانید اسم کانال را به علامت @ به یکی از آشنایان یا در پیام های ذخیره شده بفرستید و بعد از کلیک روی آن وارد کانال مربوطه بشوید.

مزایای عضویت در کانال های روبیکای کلش نوین کلش :

اول از همه برای تسهیل کار شما برای دیدن اکانت های جدید این کانال یک امر ضروری به نظر میرسد . چرا که در این کانال آگهی های جدید هر روز منتشر میشوند و شما میتوانید قیمت اکانت ها را زودتر از سایر کاربران مشاهده کنید. یک مثال میزنیم که متوجه شوید :

مثلا اگر فروشنده ای اکانت خود را به قیمت ارزانی آگهی کند این آگهی در سایت نوین کلش با ادرس منتشر میشود ولی شما از انتشار آن مطلع نمیشوید. ولی وقتی عضو کانال روبیکای کلش آف کلنز باشید آگهی های جدید سایت در روبیکا مشاهده میکنید و اکانت هایی با قیمت با صرفه را سریعتر مشاهده میکنید و خریداری میکنید.

یکی دیگر از مزایای عضویت در کانال روبیکای کلش تیوی و نوین کلش این است که هر ماهه به عضوهای این کانال ها یک اکانت هدیه تعلق میگیرد. بعد از قرعه کشی این اکانت به کاربری که برنده شده است تحویل داده میشود . اکثرا جوایز قرعه کشی اکانت کلش آف کلنز میباشد.

سوپرسل رویدادهای جدید را هر چند وقت یک بار به بازی اضافه میکند. در صورتی که شاید شما از این رویدادها بی خبر باشید و چند روی وارد کلش نشوید. همه این رویدادها جز به جز در کانال روبیکای کلش تیوی منتشر میشوند و شما میتوانید با پیوستن و دنبال کردن این کانال از تمام اخبار و رویدادهای کلش آف کلنز مطلع شوید.

اگر شما هم یک اکانت کلش آف کلنز یا اکانت کلش رویال و یا اکانت کالاف دیوتی موبایل دارید میتوانید آن را به بهترین قیمت در سایت نوین کلش بفروشید.

فروش اکانت کلش رایگان در این مجموعه انجام میشود و میتوانید به صورت کاملا رایگان اکانت خود را در سایت آگهی کنید و به فروش برسانید. آگهی کردن اکانت هم در این مجموعه سخت نیست . فقط کافیست در سایت نوین کلش عضو شوید و بعد از منوی بالای سایت گزینه فروش اکانت کلش یا ثبت آگهی اکانت کلش را بزنید . در این قسمت یک فرم به شما نشان داده میشود که باید مشخصات فردی خودتان نظیر نام و نام خانوادگی ، آیدی روبیکا یا تلگرام و شماره تلفن خودتان و مشخصات اکانتتان نظیر سطح اکانت و سطح نیروها و قهرمانان را وارد کنید. در ادامه ی فرم باید 4 عکس از قسمت های مختلف اکانت آپلود کنید. بنابراین قبل از ورود به قسمت ثبت آگهی اکانت کلش آف کلنز عکس ها را آماده کنید.

برخی کاربران به دنبال فروش اکانت کلش به دلار در خارج از کشور هستند. این مورد برای کاربران ایرانی خیلی سخت است. البته سایت های خارجی خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز زیادی در زمینه خرید و فروش بازی های آنلاین فعالیت میکنند ولی شما برای ثبت نام باید مدارک لازم را به آن ها ارسال کنید. متاسفانه مدارک کشور ما اکثرا رد میشود. از طرفی دیگر حتی اگر ثبت نام با موفقیت انجام شود بعد از فروش اکانت مبلغ اکانت را نمیتوانید به راحتی از آنها دریافت کنید. چرا که برای انتقال مبلغ اکانت به حساب های دلاری نظیر دبیت کارت ، پی پال ، اسکریل و … نیاز خواهید داشت و ساختن حساب در این سایت ها نیز برای ایرانیان دشوار است.در هر صورت فروش اکانت در ایران خیلی باصرفه تر از فروش آن در خارج است .

کلش رویال نیز دقیقا مانند کلش آف کلنز جز بازی های پرطرفدار در جهان است. سایت نوین کلش از این بازی نیز پشتیبانی میکند. قیمت اکانت کلش رویال نیز ثابت نیست و بنابر امکانات اکانت به قیمت های مختلفی خرید و فروش میشوند.

در صورتی که در تخمین قیمت اکانت کلش آف کلنز یا تخمین قیمت اکانت کلش رویال مشکل داشتید میتوانید به پشتیبانی وبسایت نوین کلش پیام داده و با ارائه عکس های اکانتتان قیمت دقیق و روز اکانتتان را دربیاورید. پشتیبانان نیر بر اساس قیمت اکانت های مشابه درکانال نوین کلش قیمت منصفانه ای روی اکانت شما میگذارند.

خلاصه مطلب :

در این مقاله به شما کانال روبیکا و تلگرام و سایت کلش آف کلنز و کلش رویال یعنی نوین کلش را معرفی کردیم. حتما به جمع ما بپیوندید.

Novinclash.shop وبسایت نوین کلش

@novinclash کانال روبیکا و تلگرام

شماره تماس : 09149354371

اشتراک گذاری