امروز برابر است با :1403-07-27

چگونه از شر مورچه ها در آشپزخانه خلاص شویم؟

حضور مورچه ها در آشپزخانه شما ناخوشایند است و به نظر می رسد وقتی یکی از مورچه های کوچک وارد آنجا می شود، راهی برای دعوت همه دوستان خود پیدا می کنند. قبل از اینکه متوجه شوید، جعبه های غلات و کیسه های شکر را دور می اندازید. اجازه ندهید این اتفاق برای شما بیفتد. در حالی که کارهایی وجود دارد که می توانید در وهله اول برای جلوگیری از ورود مورچه ها انجام دهید، گاهی اوقات خیلی دیر است.

چگونه از ورود مورچه ها جلوگیری کنیم؟

بهترین راه برای خلاص شدن از شر مورچه ها در آشپزخانه این است که در وهله اول مطمئن شوید که آنها را جذب نمی کنید. تاکتیک‌ های زیر را پیشنهاد می‌ شود:

  • کاملا تمیز کنید: حتماً آشپزخانه را تمیز کنید و بلافاصله بعد از پختن، کانترها را پاک کنید تا ضایعات غذا از بین برود.
  • اجازه ندهید ظروف کثیف باقی بمانند: ظروف خود را بشویید و بلافاصله در ماشین ظرفشویی قرار دهید.
  • شکر را به درستی ذخیره کنید: شکر باید در ظرف در بسته نگهداری شود.
  • مایعات شیرین را با دقت بیشتری نگهداری کنید. مایعات شیرین مانند عسل یا شربت را می توان در یخچال نگهداری کرد تا از جذب این موجودات کوچک جلوگیری شود.
  • غذای سگ یا گربه را پس از پایان غذا خوردن آنها جارو و از زمین، حذف کنید.

چگونه از شر مورچه ها در آشپزخانه خلاص شویم

برای از بین بردن مورچه ها باید آفت کش را به قلب کلنی برسانید. او همچنین می‌ گوید مورچه‌ ها در مورد اسپری‌ های دافع می‌ توانند سخت‌ گیر باشند. در عوض، طعمه‌ ای را با آفت‌ کش‌ های مایع باقی‌ مانده مخلوط کنید که با خود به خانه ببرند تا بقیه کلنی را مسموم کنند.

مکان زندگی مورچه ها را کشف کنید

مسیرهای مورچه: نشانه‌ های هجوم جدی مورچه شامل مسیرهای مورچه می‌ شود. اینها به معنای واقعی کلمه مسیرهایی هستند که در آن مورچه ها یک فرمون را در مسیر یک منبع غذایی قرار می دهند تا مورچه های دیگر را از کلنی خود جذب کنند.

لانه مورچه ها: برای لانه مورچه ها در اطراف خانه چشمان خود را باز کنید. ممکن است برخی از لانه ها در داخل دیوارهای شما یا مکان های دیگر که به سختی می توانید پیدا کنید، وجود دارد، اما گونه هایی از مورچه ها وجود دارند که لانه هایی در زمین می سازند که شبیه انبوهی از خاک است. اگر این نشانه ها را مشاهده کردید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که با آنها به صورت جدی برخورد کنید و از یک متخصص کمک بگیرید، به خصوص اگر به تنهایی موفق نشده اید از شر مورچه ها خلاص شوید.

اشتراک گذاری