امروز برابر است با :1403-04-10

چه کسی جایگزین کیلیان امباپه خواهد شد؟

پاری‌ سن‌ ژرمن برای پر کردن جای خالی کیلیان امباپه به ستاره برزیلی رئال مادرید و ستاره نوجوان بارسلونا چشم دوخته، و شانسش را در هر دو مورد امتحان خواهد کرد.

پاری‌ سن‌ ژرمن سابقه زیادی در خرید ستاره‌ های لالیگا دارد و وینیسیوس جونیور را زیر نظر گرفته اما رئال مادرید اصلا قصد ندارد که ستاره برزیلی تیمش را از دست بدهد.

پاریسی‌ ها برای پر کردن جای خالی امباپه به دنبال یک فوق‌ ستاره می‌ گردند و به نقل از RMC، وینیسیوس یکی از نام‌ های بزرگ فهرست آنهاست. نشریه آاس نیز این موضوع را عنوان کرده و همچنین اضافه کرده که وینیسیوس فروشی نیست و از بودن در سانتیاگو برنابئو خوشحال است. پی‌ اس‌ جی در هر صورت شانس خود را امتحان می‌ کند، همانند لامین یامال که او هم فروشی نیست اما پاریسی‌ ها همچنان به بارسلونا برای فروش او فشار می‌ آورند.

رئال مادرید هیچ نگرانی‌ در خصوص فشار پاری‌ سن‌ ژرمن ندارد زیرا به خوبی می‌ داند که وینیسیوس از بودن در باشگاه راضی است، اما مشکلات مالی بارسلونا همیشه باعث نگرانی هواداران است و این احتمال وجود دارد که اگر برنامه‌ های مالی به خوبی پیش نروند، بارسا ستاره‌ هایش را بفروشد. خصوصا فروش یامال نوجوان می‌ تواند بخش زیادی از مشکلات مالی باشگاه را حل کند.

منبع: خبر ورزشی

اشتراک گذاری