امروز برابر است با :1403-06-18

چرا اتاق خواب های دو طبقه همیشه ایده خوبی هستند؟

چه تابستان‌ ها را در خانه پدر بزرگ و مادر بزرگ‌ تان زندگی کرده باشید و چه در اتاقی با خواهر و برادر خود بزرگ شده‌ اید، نمی‌ توان جذابیت بازیگوشی اتاق‌ های دو طبقه را انکار کرد. اگر چه آنها معمولاً از یک میل عملی برای فشرده کردن افراد زیادی در یک فضا زاده می شوند، اما نتیجه اغلب آنقدر عجیب و غریب و سبک است که ماهیت بسیار کاربردی آن تقریباً یک فکر بعدی به نظر می رسد. در اینجا، نکات برتر را برای طراحی اتاق های دو طبقه که کاربردی، زیبا و بسیار سرگرم کننده هستند، به اشتراک می گذاراریم.

سقف طاق دار

تخت‌ های دوطبقه حس مفید بودن و برای بسیاری از ما، رویای دوران کودکی مکان‌ های دنج را منتقل می‌ کنند. سقف طاق دار یک لطف نجات بخش است. سقف 8 فوتی برای هر کسی که شجاع و مهربان است که آن تخت را عوض کند، بسیار راحت خواهد بود، اما داشتن فضای کمی بیشتر، تفاوت را ایجاد می کند.

سوار بر موج نوستالژی

طراحی یک اتاق دو طبقه فرصتی برای بازی است. تو دوباره یک بچه کوچک می‌ شوی. در این خانه قهوه‌ ای رنگ، این به معنای فراهم کردن مخفی‌ گاهی با رنگ‌ های جذاب است، پرده‌ های پلیسه‌ دار که حس چادری را تقویت می‌ کنند، و قفسه‌ هایی از داستان‌ های مورد علاقه قبل از خواب.

رویکردی مشابه برای تزئین اتاق کودک یا حمام پودری است، مناطقی که به شما امکان می‌ دهند کمی بیشتر از عنصر خلاقیت را افزایش دهید. این حس تکراری است که افراد در اتاق‌ های دو طبقه بسیار جذاب می‌ بینند. شما می توانید کمی تقلب کنید و همچنان به آن برسید.

اشتراک گذاری