امروز برابر است با :1403-07-27

پیاز خرد شده چقدر در یخچال ماندگاری دارد؟

همه ما در شرایطی بوده‌ ایم که در یک غذا فقط کمی پیاز خرد شده می‌ خواهیم وقتی باقیمانده پیاز زیادی وجود دارد که نمی توان به سادگی دور ریخت، مهم است که بدانید با پیازهای خرد شده خود چه کنید.

مدت زمان ماندگاری پیاز خرد شده در یخچال چقدر است؟

بسته به نحوه برش پیاز شما تا 14 روز. پیازهای خرد شده هفت تا ده روز در یخچال ماندگاری دارند. در حالی که پیاز پوست کنده را می توان برای چند هفته در یخچال نگهداری کرد.

احتیاط در مورد به حداکثر رساندن ماندگاری پیاز خرد شده درست مانند اکثر سبزیجات این است که مطمئن شوید که آنها به درستی نگهداری می‌ شوند.

بهترین راه برای نگهداری پیاز خرد شده

پیاز خرد شده را باید در یک ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید، مانند یک کیسه پلاستیکی قابل بسته شدن مجدد. زمان گذاشتن پیازهای خرد شده نیز بسیار مهم است.

پیازهای خرد شده را باید ظرف دو ساعت پس از برش در یخچال قرار دهید. پس از دو ساعت، آنها شروع به رشد باکتری هایی می کنند که می توانند مضر باشند (و) باکتری ها به سرعت بین 40 تا 140 درجه فارنهایت رشد می کنند.

چگونه متوجه می شوید که پیاز برش خورده خراب شده است؟

به طور معمول پیازهایی که خراب شده اند بسیار خشک می شوند یا شروع به لزج شدن می کنند. هر کدام از این‌ ها نشان‌ دهنده خوبی است که پیاز خرد شده شما باید دور ریخته شود.

آیا می توانید پیاز خرد شده را فریز کنید؟

بله، می توانید پیازهای خرد شده را فریز کنید. اگر پیازهایی را خرد کرده اید که قبل از خراب شدن از آنها استفاده نمی شود، آن ها را برای استفاده بعدی فریز کنید.

پیازهای خرد شده یا خلال شده خود را در کیسه فریزر بریزید و قبل از انجماد تا حد امکان هوا را از کیسه خارج کنید.
قبل از قرار دادن کیسه در فریزر، حتماً برچسب و تاریخ بزنید.

در حالی که پیازهای خرد شده قطعاً در فریزر هستند، اما بدانید که انجماد پیازها کمی بافت را تغییر می دهد، بنابر این پس از آب شدن یخ آنها، استفاده از آن ها در کاربردهای خام مانند سالاد توصیه نمی شود.

اشتراک گذاری