امروز برابر است با :1403-06-31

5 نکته برای مرتب نگه داشتن کشوهای کمد

در حالی که ممکن است کمد شما کاملاً با چوب لباسی‌ های همسان مرتب شده باشد و هر وسیله بر اساس رنگ یا فصل مرتب شود، یکی از بزرگترین چالش‌ها پشت کشوهای بسته است: سازماندهی کمدها می‌ تواند چالش برانگیز باشد.

پس راه حل چیست؟

هنگامی که سیستم شما در جای خود قرار گرفت و مناطق ایجاد شدند، متعهد به حفظ آنها باشید. هر بار که لباس‌ های خود را کنار می‌ گذارید، در صورت نیاز سریعاً آن را مرتب کنید. کشوهای منظم حس آرامش و آرامش را به ارمغان می آورند. آنها همچنین لباس پوشیدن را آنقدر آسان می کنند که دیگر هرگز نمی خواهید کشوهایتان نامرتب به نظر برسند.

در اینجا نحوه سازماندهی کشوهای کمد آورده شده است

تی شرت ها را درست تا بزنید

چه آنها را با شلوار جین بپوشید و چه با شلوارک، اکثر ما کمدهای خود را با مقدار مناسبی تی شرت پر می کنیم. به این ترتیب شما بدون توجه به موقعیت، آب و هوا یا محدودیت زمانی، آنچه را که نیاز دارید در مقابل خود خواهید داشت.

با روش تا کردن ، آستین‌ های خود را تا وسط پیراهن تا کنید و یک مستطیل بلند ایجاد کنید. پیراهن را بسته به ارتفاع کشوی خود به نصف یا یک سوم تا کنید و آن‌ ها را مانند پوشه ها در کمد بایگانی ردیف کنید تا به راحتی دیده شود.

جوراب خود را جدا کنید

بهتر است جوراب‌ ها را بر اساس نوع گروه‌ بندی کنید و جوراب‌ ها را از سایر لباس ها دور نگه دارید. اگر همه اینها در یک کشو قرار دارند، داشتن یک تقسیم کننده کشو برای جدا نگه داشتن آنها مفید است.

نحوه نگهداری لباس زیر

نگهداری لباس زیر ممکن است چالش برانگیز باشد، اما این بدان معنا نیست که غیر ممکن است. برخی از افراد لباس های زیر خود را تا می کنند، اما جدا کردن آنها بر اساس نوع آنها به اندازه کافی کاربردی است و باعث نمی شود زمان زیادی برای نگهداری از آنها صرف شود.

فصلی انجام دهید

اگر همیشه احساس می کنید که کشوهای شما پر شده است، ایده هوشمندانه ای است که کمد لباس خود را یک بار در فصل سازماندهی کنید. اگر احساس می‌ کنید نگهداری از کشوهایتان بسیار دشوار است، ممکن است سعی کنید لباس‌ های زیادی را در کشوهایتان بچینید. آن وقت است که می دانید وقت سازماندهی است!

سازماندهی یک کمد شلوغ

اگر در حال حاضر برای انجام یک پروژه بزرگ سازماندهی مجدد کمد شلوغ هستید، اضافه کردن چند جداکننده کشو به سبد خرید شما حداقل می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. یکی از بهترین محصولات سازمانی که می توانید برای حفظ یک خانه منظم خریداری کنید، جداکننده های کشو هستند. آنها واقعاً تفاوت زیادی ایجاد می کنند، و اگر می خواهید آن را به سطح بعدی ببرید، برچسب های ظریفی را روی لبه داخلی کشو خود اضافه کنید تا دقیقاً بدانید که هر بخش چیست.

اشتراک گذاری